انتشارات شمعدونی فعالیتهای خود را در بازار نشر ایران از زمستان سال 1397 آغاز کرد. ایدهی اولیهی تأسیس این انتشارات در سال 1395 مطرح شد و تنها دو سال بعد شمعدونی اولین کتاب خود را منتشر کرد. عمدهی فعالیتهای انتشارات شمعدونی در حال حاضر در حوزهی آثار روانشناسی و خودیاری است و کتابهای پرطرفداری در این زمینه به همت این مؤسسه روانهی بازار شدهاند.
رسانهی «کتابدونی» یکی از شاخههای انتشارات شمعدونی است که با انعکاس اخبار مربوط به حوزهی کتاب در فضای مجازی، به رونق صنعت نشر و افزایش سرانهی مطالعه در ایران کمک میکند. صفحه و کانال کتابدونی در فضای مجازی بهطور میانگین حدود 150 هزار مخاطب دارد که بخش عمدهی آن را فعالان حوزهی کتاب تشکیل میدهند.
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%
21%