کتاب به انجام رساندن کارها

از مجموعه ی مدیر 20 دقیقه ای هاروارد

Getting work done : prioritize your work, be more efficient, take control of your time

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۳۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2014
انتشار شمسی 1401
شابک 9786008237082
نوع جلد شومیز
قطع جیبی
تعداد صفحه 88
سری چاپ 7

Array

0/5 (0 دیدگاه)

بهترین روش‌‌های مدیریت زمان

کتاب به انجام رساندن کارها از هاروارد بیزینس ریویو برای کسانی نوشته شده که می‌خواهند بهره‌وری خود را افزایش دهند و مهارت‌های مدیریت زمان را بیاموزند. این کتاب با ارائه استراتژی‌های علمی و نکات کاربردی‌ به اشخاص کمک می‌کند تا کارایی خود را بهبود بخشند، وظایف را به طور موثر اولویت‌بندی کنند و کنترل زمان به دست گیرند. این کتاب چالش‌های رایج محیط کار مثل مدیریت حجم کاری زیاد، ایجاد تعادل بین مسئولیت‌ها و اجتناب از فرسودگی شغلی را بررسی می‌کند. هاروارد بیزینس ریویو با تخصصی که در اصول مدیریت کسب و کار دارد تضمین می‌کند که این مطالب کاملاً مفید بوده و در تمامی حرفه‌ها قابل اجرا است‌.

از زمان خود نهایت استفاده را ببرید

کتاب با بررسی مفهوم مدیریت زمان آغاز می‌شود و اظهار دارد که در محیط‌های کاری پرشتاب و مدرن امروزی، زمان نقش ویژه‌ای دارد. سپس به این موضوع می‌پردازد که چرا بسیاری از متخصصان با مدیریت زمان خود دست و پنجه نرم می‌کنند و برای مدیریت آن اصول خاصی را معرفی می‌نماید.

تمرکز اصلی کتاب بر چگونگی اولویت‌بندی وظایف است. این کتاب روش‌ها و ابزارهای متنوعی را ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند اهمیت وظایف مختلف را درک کرده و بر کارهای واقعاً مهم تمرکز کنند و از فعالیت‌های بی‌اهمیت دوری کنند.

هدف‌گذاری و فرار از مشکلات کاری

در بخش دیگری از کتاب استراتژی‌هایی آمده‌است تا فرآیندهای‌کاری بهتر انجام شوند. نویسندگان در مورد چگونگی شناسایی و حذف ناکارآمدی‌ها، بهینه‌سازی گردش کار و استفاده از فناوری برای افزایش بهره‌وری راهنمایی‌های خوبی ارائه می‌دهند.

در کتاب به انجام رساندن کارها هدف‌گذاری توضیح داده می‌شود و به مخاطب آموخته شده که چگونه اهداف واقعی، قابل اندازه‌گیری و دست یافتنی تعیین کند. کتاب تأکید دارد که وظایف روزانه شما باید با این اهداف همسو باشد.

همچنین برای غلبه بر موانع رایج بهره‌وری مانند اهمال‌کاری و حواس پرتی توصیه‌های عملی ارائه شده‌ است.

تعادل بین کار و زندگی 

نویسندگان به تعادل بین کار و زندگی اهمیت می‌دهند و در مورد چگونگی حفظ این تعادل و جلوگیری از خستگی کاری مخاطب را یاری می‌نمایند. استراحت منظم، مراقبت از خود و تعیین حد و مرز بین کار و زندگی شخصی از جمله راهکارهای این بخش هستند.

در نهایت کتاب از ذهنیت بهبود مستمر و سازگاری حمایت می‌کند. این نشان می‌دهد که تمرین‌های مدیریت زمان و استراتژی‌ها مطابق با خواسته‌های کاری و شرایط شخصی افراد قابل تغییر و اصلاح هستند.

در سرتاسر سخنان هاروارد بیزینس ریویو حس اعتماد و اطمینان وجود دارد. این کتاب برای کسانی که به دنبال بهبود شغلی و افزایش کارایی بیشتر خود هستند بسیار ضروری می‌باشد.

کتاب «به انجام رساندن کارها» برای شماست اگر…

  • با مدیریت زمان خود در محل کار مشکل دارید.
  • به دنبال راهکارهای اثبات‌شده برای تعیین اولویت‌ها و مدیریت مسئولیت‌ها هستید.
  • می‌خواهید بهره‌وری و کارایی‌تان را بهبود بخشید.
  • قصد دارید فرآیندها و گردش‌کاری شرکت را توسعه دهید.
  • با چالش‌هایی مثل اهمال‌کاری و حواس‌پرتی روبرو هستید.
  • هدف شما دستیابی به تعادل بین کار و زندگی بهتر است.
  • تصمیم دارید مهارت‌های مدیریت زمان را به طور مستمر یاد بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «به انجام رساندن کارها» چیه؟

درباره نویسنده