کتاب قوانین نفوذ

The art of seduction

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۷۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2001
انتشار شمسی 1402
شابک 9789646538603
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 215
سری چاپ 11

Array

0/5 (0 دیدگاه)

هنر جذابیت؛ استراتژی‌هایی برای تأثیرگذاری استادانه

کتاب قوانین نفوذ اثر رابرت گرین در مورد دنیای پیچیده و بحث‌انگیز نفوذ است. گرین که به‌ خاطر آثارش در زمینه‌ قدرت و استراتژی شناخته می‌شود، به جنبه‌های تاریخی و روان‌شناختی نفوذ در این کتاب می‌پردازد.
مطالعه این کتاب برای درک و تسلط بر هنر تأثیرگذاری و جذابیت توصیه می‌شود. این کتاب حکایات تاریخی، بینش‌های روان‌شناختی و توصیه‌های استراتژیک را ترکیب کرده است. بر همین اساس به راهنمایی منحصربه‌فرد برای کسانی که علاقه‌مند به مباحث پیرامون قدرت روابط و متقاعد کردن هستند، تبدیل شده است.

اسیر و تسخیر؛ روان‌شناسی اغوا

گرین کتاب را با تعریف اغوا و نفوذ نه فقط در زمینه‌های عاشقانه یا جنسی، بلکه همچون شکلی از قدرت و نفوذ که می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی اعمال شود، شروع می‌کند.
او با بهره‌گیری از حکایات تاریخی و ادبی که اغواگران مشهوری مانند کلئوپاترا و کازانووا را به نمایش می‌گذارد، روش‌هایی را که برای اعمال نفوذ استفاده می‌کردند توضیح می‌دهد.
سپس با بررسی جنبه‌های روان‌شناختی اغواگری بحث می‌کند که چه چیزی افراد را مستعد اغوا می‌کند و چگونه درک ماهیت انسان، کلید تبدیل شدن به اغواگری ماهر است.

تاکتیک‌های جذابیت؛ قدرت نفوذ اغواکننده

در کتاب قوانین نفوذ انواع گوناگون اغواگری معرفی می‌شوند و چگونگی پرورش شخصیت اغواگر که با ویژگی‌ها و نقاط قوت طبیعی فرد همسو است، توضیح داده می‌شود.
گرین فرآیند اغواگری را به مراحل مختلف تقسیم می‌کند و راهنمای گام‌ به‌ گام برای تسلط بر هر مرحله ارائه می‌دهد. کتاب پر از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خاص برای اغوا و نفوذ بر دیگران است، از ایجاد حس رمز و راز گرفته تا استفاده از اوج و فرودهای احساسی برای جلب توجه.

قدرت نفوذ فردیتان را پیدا کنید

علاوه‌ بر راهنمایی‌های استراتژیک، گرین همچنین به ملاحظات اخلاقی و جنبه‌های بالقوه‌ نفوذ اشاره می‌کند. وی این فرصت را مهیا می‌کند که خوانندگان استراتژی‌ها را با قطب‌نمای اخلاقی خود تفسیر و اعمال کنند.
او بررسی می‌کند که فرهنگ‌های مختلف چطور به اغواگری می‌نگرند و چگونه در خصوص آن عمل می‌کنند. در نهایت، گرین معتقد است که تسلط بر هنر نفوذ به معنای تسلط بر خود و درک انگیزه‌های روانی و آسیب‌پذیری‌های خود است.

کتاب قوانین نفوذ برای شماست اگر …

  • علاقه‌ شدیدی به روان‌شناسی، قدرت روابط و رفتار انسانی دارید.
  • درباره‌ شخصیت‌های بانفوذ تاریخی که به خاطر قدرت اغواگری شناخته شده‌اند کنجکاوید.
  • به دنبال راهنمایی دقیق در خصوص تأثیر، متقاعد کردن و جذب هستید.
  • به پیامدهای اخلاقی اغواگری و نفوذ علاقه دارید.
  • می‌خواهید بفهمید که چگونه می‌توان اغوا را در جنبه‌های مختلف زندگی، نه فقط در روابط عاشقانه، اعمال کرد.
  • از ترکیب حکایات تاریخی با بینش‌های روان‌شناختی و توصیه‌های عملی لذت می‌برید.

نظر شخصیت های برجسته در مورد کتاب قوانین نفوذ:

  • کتابی شفاف و روشن‌کننده. (گاردین)
  • بسیار متقاعدکننده. (فوربز)
  • تخصص گرین تجزیه و تحلیل زندگی و فلسفه‌ شخصیت‌های تاریخی مانند سان تزو و ناپلئون و استخراج نکاتی از آن‌ها درمورد نحوه‌ انجام کارها با مهارت زیاد است. (نیویورک تایمز)
  • گرین لیستی از رفتارهای بلندپروازانه افراد را در این کتاب تنظیم کرده است. فقط خواندن فهرست مطالب برای برانگیختن کمی شهوت برای کسب قدرت کافی است. (New York magazine)

موضوع:

شناسه محصول: 9789646538603 دسته:

نقد و بررسی‌ها

  1. مهیار

    خب بذارین اینطوری شروع کنم که دیدین یه سریا هستن وقتی حرف میزنن حرفشون به دل میشینه همونایی که همه میگن آره فلانی همه ازش حرف شنوی دارن؟ خب این آدما چیکار کردن این آدما در کنار شخصیت کاریزماتیکی که دارن طوری که حرف میزنن هم مهمه من خودم به واسطه کارم که همش در حال برگزاری سمینارم لازم بود که این مهارت رو داشته باشم برا همین این کتاب قوانین نفوذ رو خریدم به نظرم این کتاب یکی از بهترین کتاب ها تو حوزه توسعه فردیه

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده پرکار آمریکایی است که به خاطر آثار عمیق خود در زمینه استراتژی، قدرت و رفتار انسانی شهرت دارد. تجارب متنوع وی درک او را از تعاملات انسانی و پویایی قدرت غنی کرد و زمینه مناسبی را برای آثارش ایجاد کرد. آثار او در بین مخاطبان جهانی شناخته‌ شده‌ است و درک دقیقی از استراتژی‌های مورد نیاز برای پیشرفت در دنیای رقابتی ارائه...