کتاب شکستن عادت های خود

Breaking The Habit of Being Yourself

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۳۴۹,۹۰۰ تومان

موجود

انتشار میلادی 2012
انتشار شمسی 1400
شابک 9786222206802
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 408
سری چاپ 4

Array

0/5 (0 دیدگاه)

هنر نوسازی خود؛ پذیرش تغییر از درون

کتاب شکستن عادت‌های خود اثر دکتر جو دیسپنزا ترکیبی از علوم اعصاب، روان‌شناسی و بینش‌های معنوی است. این کتاب رویکردی دگرگون‌کننده برای تغییر شخصی ارائه می‌دهد.
دیسپنزا، متخصص کایروپراکتیک و محققی است که بابت تحقیقاتش در زمینه‌ نوروپلاستیسیته شناخته شده است. او به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم با تغییر شکل دادن به مغز و ذهنمان از باورها و رفتارهای محدود‌کننده رها شویم.
این کتاب توضیحات علمی را با تمرین‌های عملی ترکیب می‌کند و خوانندگان را تشویق می‌کند تا سفر خودیابی و تحول عمیق را آغاز کنند.

مسیری برای تغییر؛ مغزتان را تکامل دهید تا زندگیتان را متحول کنید

کتاب شکستن عادت‌های خود با بررسی چگونگی شکل‌گیری افکار و احساسات واقعی ما آغاز می‌شود. نویسنده بر قدرت ذهن در تأثیرگذاری روی سلامت جسمی و روانی ما تأکید می‌کند.
دیسپنزا مفهوم نوروپلاستیسیته را معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه مغز می‌تواند خود را در پاسخ به تجربیات و افکار جدید سازگار کند.
در ادامه به این موضوع پرداخته می‌شود که چگونه افکار و رفتارهای تکراری به یک خود همیشگی تبدیل می‌شوند. این افکار باعث احساس گیر افتادن در الگوهای قدیمی و باورهای محدودکننده می‌شوند.

فیزیک کوانتومی و واقعیت

دیسپنزا از اصول فیزیک کوانتومی استفاده می‌کند تا توضیح دهد که چگونه تغییر در ادراک واقعیت شخصی را تغییر ‌می‌دهد و دیدگاهی جامع‌تر و پیوسته‌تر از هستی ارائه می‌کند.
بخش قابل توجهی از کتاب شکستن عادت‌های خود به تمرین مراقبه و ذهن‌آگاهی اختصاص دارد که ابزاری برای شکستن عادت‌های قدیمی و ایجاد مسیرهای عصبی جدید است.
کتاب شکستن عادت‌های خود فرآیندی گام به گام ترسیم می‌کند برای ترک عادت خود بودن؛ مثلا شناخت الگوهای مضر، تصور خود جدید و تقویت باورها و رفتارهای نو.

کتاب شکستن عادت‌های خود

هوش عاطفی و کنترل

نویسنده بر اهمیت آگاهی و کنترل عاطفی در تغییر شکل دادن به هویت و تجربیات فرد تاکید دارد.

کتاب شامل مطالعات موردی و داستان‌های موفقیت متعددی است که نشان می‌دهد چگونه افراد موفق از این اصول برای تغییر زندگی خود استفاده کرده‌اند.
دیسپنزا نقش خود را در حفظ وضعیت موجود بررسی می‌کند و به چگونگی و اهمیت غلبه بر مقاومت نفسانی برای دگرگونی شخصی می‌پردازد.

در سراسر کتاب، تمرین‌ها و تکنیک‌های عملی ارائه شده‌اند تا به کارگیری مفاهیم طرح‌شده و شروع تغییرات شخصی برای شخص هموار گردد.

کتاب شکستن عادت‌های خود برای شماست اگر …

  • به تلاقی علم، معنویت و خودسازی علاقه دارید.
  • می‌خواهید بفهمید که چگونه باورها و عادات محدود‌کننده را تغییر دهید.
  • به دنبال ترکیبی از تمرین‌های عملی و درک نظری هستید تا زندگی خود را متحول کنید.
  • به مفاهیم نوروپلاستیسیته و فیزیک کوانتومی و نقش آن‌ها در رشد شخصی علاقه‌مندید.
  • به دنبال راهبردهایی برای تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی هستید.
  • از طرفداران کار و رویکرد دکتر جو دیسپنزا برای خودیاری و شفا هستید.

قیمت کتاب شکستن عادت‌های خود

نظر شخصیت‌های برجسته در مورد کتاب شکستن عادت‌های خود:

  • کتاب حاضر دکتر جو دیسپنزا حاوی یک پیام پیش‌پا‌افتاده، اما بسیار قوی است که می‌گوید: هرآنچه که امروز به آن می‌اندیشید، واقعیت زندگی فردای شما است. (Lynne McTaggart)
  • دکتر جو دیسپنزا در کتاب ترک عادت‌های کهنه، جنبه‌های علمی و معنوی یک تغییر سالم را بررسی می‌کند و ابزارهای لازم را برای ایجاد افکار مثبت و مهم در مسیر تغییر زندگی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. (Rollin McCraty)
  • دکتر جو دیسپنزا به ما کمک می‌کند که خالق زندگی خود باشیم و همچنین با کنترل احساسات و افکار خود زندگی شادتر و سالم‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم. خیلی وقت بود منتظر کتابی این‌چنینی بوده‌ام. (Alberto Villoldo)
  • کتاب جدید دکتر جو دیسپنزا با نثری استادانه ما را با نحوه‌ عملکرد مغز و بدن آشنا می‌کند. سپس به کمک یک برنامه چهارهفته‌ای ما را با شیوه‌ مراقبه و همچنین تغییر اساسی ساختار ذهنی خود روبه‌رو می‌سازد. (Dawson Church)

نقد و بررسی‌ها

  1. مهشید رستمی

    کتاب کاملا سالم به دستم رسید، ممنون از تیم به تدریج

  2. Fateneh

    ببخشید روش هایی که تو این کتاب شکستن عادت های خود اومده به درد درست کردن عادت های بد کودکان هم میخوره؟ نه که کتاب رو بذاریم تا بخونن ها خودمون کتاب رو بخونیم سعی کنیم تو تربیت بچه ها اعمال کنیم نکاتشو

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

جو دیسپنزا

جو دیسپنزا نویسنده، محقق و مدرس است که تقاطع‌های بین علوم اعصاب، اپی ژنتیک و فیزیک کوانتومی را بررسی می‌کند تا بفهمد چگونه افراد می‌توانند خود را درمان کنند و مغزشان را برای زندگی بهتر تکامل دهند. کار دیسپنزا بر ابهام زدایی از روند تغییر و نشان دادن علم امکان از طریق مطالعات جامعه و داستان های دگرگونی شخصی تمرکز دارد. او بر قدرت مدیتیشن و رشد شخصی به منظور ایجاد تغییر در شخصیت و واقعیت فرد تاکید می کند. آموزه های او مبتنی بر تحقیقات...