کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

The Monk Who Sold His Ferrari

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۳۴,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 1996
انتشار شمسی 1402
شابک 9786226410137
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 236
سری چاپ 17

Array

0/5 (0 دیدگاه)

بیداری راهب درونی؛ درس هایی برای رضایت و شادی

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما داستانی الهام‌بخش است که معنویت و خرد عملی را در هم می‌آمیزد تا موضوع رضایت فردی را بررسی کند.
این افسانه‌ انگیزشی به روایت داستان جولیان مانتل، وکیل ثروتمند، می‌پردازد که بعد از سکته‌ قلبی، سفری معنوی را آغاز می‌کند. وی به سمت کشف زندگی معنادارتر و هدفمندتر می‌رود.
شارما از این روایت برای ارائه‌ درس‌هایی در خصوص زندگی بااشتیاق، ذهن‌آگاهی و آرامش درونی استفاده می‌کند.

زندگی روشنگرانه؛ افسانه‌ای از شور و خرد

جولیان مانتل، قهرمان داستان راهبی که فراری‌اش را فروخت, وکیلی موفق است که تجربه‌ نزدیک به مرگ او مثل کاتالیزوری برای تغییرات عمیق عمل می‌کند. او به کوه‌های هیمالیا سفر می‌کند و آنجا گروهی از راهبان را می‌بیند که با نشاط و آرامش فوق‌العاده‌ای زندگی می‌کنند.
در اینجا، او سفرش را برای کشف خود آغاز می‌کند. وی از حکیمان سیوانا، راهبان خردمندی که آموزه‌هایی در خصوص داشتن زندگی متعادل، هدفمند و شاد به مردم می‌دهند، حکمت‌هایی می‌آموزد.

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

حکمت راهب؛ راهنمای زندگی هدفمند

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت, هفت فضیلت یادگیری روشنگرانه را معرفی می‌کند که هر کدام گامی به سوی رضایت و خرد شخصی است.
این فضائل شامل تسلط بر ذهن، پیروی از هدف، تمرین کایزن (بهبود مستمر)، زندگی با انضباط، احترام به زمان، خدمت فداکارانه به دیگران و در آغوش گرفتن زمان حال است.

شارما در این کتاب  بر قدرت مثبت‌اندیشی و کنترل افکار برای ایجاد زندگی رضایت‌بخش تاکید می‌کند. داشتن هدف روشن و پیگیری اشتیاق مسئله‌ اصلی برای رسیدن به آن است. او بر از خودسازی مستمر و یادگیری در تمام عمر تأکید می‌کند.
همچنین نکاتی درباره‌ اهمیت نظم و خودکنترلی در دستیابی به اهداف و حفظ تعادل می‌آموزد.
داستان راهبی که فراری‌اش را فروخت برای زمان و اولویت‌بندی درست در جنبه‌های مهم زندگی ارزش زیادی قائل است. علاوه بر آن یکی از درس های کلیدی کتاب، خدمت فداکارانه به دیگران است که به ساختن زندگی معنادار و با ارزش کمک می‌کند.

قیمت کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت برای شماست اگر …

  • به دنبال منبع الهامی برای رشد و توسعه‌ فردی هستید.
  • به تلاقی معنویت و خرد عملی علاقه دارید.
  • به دنبال راهنمایی برای داشتن زندگی هدفمند و رضایت‌بخش هستید.
  • داستان‌هایی که افسانه‌ها را با درس‌های زندگی ترکیب می‌کنند برایتان جذاب هستند.
  • در حال بررسی راه‌هایی برای ایجاد تعادل بین موفقیت حرفه‌ای و رفاه شخصی هستید.
  • به فلسفه‌ شرق و کاربرد آن در زندگی مدرن علاقه دارید.

نقد و بررسی‌ها

  1. تهمینه

    سلام ببخشید این کتاب راهبی که فراری اش رو فروخت دقیقا درباره چه موضوعیه ؟ کاش یه بخش توضیحات برای این کتاب می نوشتین تا بهتر بتونیم بررسیش کنیم

    • علیرضا

      سلام
      توضیحات این کتاب قرار گرفته دوست عزیز. میتونید برای آشنایی بیشتر از این کتاب بخونیدش.

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

رابین شارما

رابین شارما یک نویسنده کانادایی هندی الاصل و وکیل سابق دعاوی است که به یک سخنران انگیزشی و رهبری تبدیل شده است. او در اوگاندا، آفریقای شرقی، در 18 مارس 1965 به دنیا آمد، پس از اینکه خانواده اش در سن یک سالگی به آنجا نقل مکان کردند، در دارتموث، نوا اسکوشیا، کانادا بزرگ شد. شارما برای کارهای الهام بخش خود، به ویژه مجموعه کتاب "راهبی که فراری خود را فروخت"، در سطح بین المللی تحسین شده است. با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در حقوق، درک عمیق شارما از...