کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه

Trade Mindfully

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۲۳۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2014
انتشار شمسی 1400
شابک 9786004070683
نوع جلد شومیز
قطع وزیری
تعداد صفحه 405
سری چاپ 4

Array

0/5 (0 دیدگاه)

تجارت آگاهانه؛ تسلط بر احساسات در بازار

کتاب معامله‌گری با ذهن آگاهانه اثر گری دیتون اصول تمرکز حواس را در دنیای پر تقاضای تجارت ادغام می‌کند. این کتاب نوآورانه با ترکیب تکنیک‌های تمرکز حواس به همراه بینش‌های روان‌شناسی و استراتژی‌های معاملاتی، رویکردی منحصربه‌فرد برای افزایش عملکرد معاملاتی ارائه می‌دهد. 

دیتون، روان‌شناس و معامله‌گر، ابزارهای عملی برای مدیریت احساسات، تصمیم‌گیری بهتر  و بهبود نظم و انضباط تجاری و موفقیت کلی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

معامله‌ی آگاه؛ استراتژی‌هایی برای موفقیت روانی

دیتون کتاب را با بررسی چالش‌های روان‌شناختی که معامله‌گران با آن روبرو هستند، مانند ترس، طمع و تاثیر استرس برای تصمیم‌گیری آغاز می‌کند.
او با معرفی مفهوم ذهن‌آگاهی، ریشه‌ها و ارتباط آن را با حوزه‌ تجارت توضیح می‌دهد. اینکه چگونه ذهن‌آگاهی می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا متمرکز و آرام بمانند.
دیتون همچنین در کتاب کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه تاکید ویژه‌ بر تمرکز روی مدیریت احساسات دارد. او توضیح می‌دهد که چگونه واکنش‌های احساسی منجر به تصمیمات ناگهانی می‌شود و چگونه ذهن‌آگاهی هیجان را تنظیم می‌کند.
به این منظور شیوه‌های تمرکز حواس ویژه‌ای از جمله تکنیک‌ها و تمرین‌های مراقبه برای افزایش آگاهی و تمرکز معامله‌گران طراحی کرده‌ است.

ذهن در هنر تجارت؛ مهار ذهن‌آگاهی برای موفقیت

کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه به سوگیری‌های شناختی و اکتشافی و تأثیر آن بر تصمیم گیری‌های معاملاتی می‌پردازد. دیتون نشان می‌دهد که چگونه ذهن‌آگاهی به معامله‌گران کمک می‌کند تا از این سوگیری‌ها آگاه‌تر شوند و تصمیمات منطقی‌تری بگیرند.
او خوانندگان را در ایجاد روال معاملاتی آگاهانه راهنمایی می‌کند و تمرکز حواس را با فعالیت‌های معاملاتی روزانه ادغام می‌کند تا عملکرد را افزایش دهد.
در این کتاب فراتر از ذهن‌آگاهی، تکنیک‌های روان‌شناختی دیگری برای افزایش عملکرد معاملاتی، از جمله تعیین هدف و خوداندیشی بررسی می‌شوند.

کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه

دستیابی به تسلط ذهنی در بازارها

کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه با بررسی ماهیت پر استرس معاملات و چگونگی ایجاد انعطاف‌پذیری به معامله‌گران کمک می‌کند تا فراز و نشیب‌های بازار را به طور مؤثرتری مدیریت کنند.
نویسنده با اشاره به مطالعات موردی و نمونه‌هایی از تجربیات تجاری خودش کتاب را غنی می‌کند. وی نشان می‌دهد که چگونه تکنیک‌های تمرکز حواس در سناریوهای معاملات واقعی به کار می‌روند.
در نهایت، او به اهمیت یادگیری و توسعه مداوم در تجارت اشاره می‌کند و تاکید دارد که ذهن‌آگاهی می‌تواند به رشد و موفقیت بلندمدت کمک کند.

کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه برای شماست اگر …

  • معامله گر هستید و می‌خواهید کنترل احساسی و تصمیم‌گیری خود را به دست بگیرید.
  • به استفاده از ذهن‌آگاهی و روان‌شناسی برای افزایش عملکرد معاملاتی‌تان علاقه‌مندید.
  • برای مدیریت استرس و احساساتتان در محیط معاملاتی با چالش‌هایی روبرو هستید.
  • به دنبال ابزارها و تکنیک‌های عملی برای پرورش ذهنیت تجاری منظم هستید.
  • در معامله‌گری، مبتدی یا حتی باتجربه هستید؛ اما می‌خواهید دیدگاهی منحصربه‌فرد در روان‌شناسی تجارت به دست آورید.
  • علاقه مند به توسعه‌ فردی و یادگیری مداوم در زمینه‌ تجارت هستید.

نکوداشت‌های کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه:

کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه به دلیل رویکرد نوآورانه در ترکیب ذهن‌آگاهی با روان‌شناسی تجارت تحسین شده است. همچنین برای راهنمایی عملی و کاربرد در دنیای واقعی کتابی ارزشمند است. تخصص دیتون در روان‌شناسی و تجارت به آن دیدگاهی منحصربه‌فرد ارائه داده است.

قیمت کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه

نظر افراد برجسته در مورد کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه:

  • این یک کتاب فوق‌العاده است. در واقع، این مفیدترین کتاب در بیست سال گذشته است؛ مجموعه‌ای از اطلاعات و فعالیت‌های مفید. شایسته است که این اثر در قفسۀ کتاب هر تاجری وجود داشته باشد. (ری باروز، تاجر موفق)
  • معامله‌گری با ذهن‌آگاهی را باید هر کسی که سرمایه‌گذاری می‌کند، بخواند. آن دسته از معامله‌گرانی که به دنبال درک بهتری از اینکه چگونه ذهن، نتایج معاملات خود را زیر و رو می‌کند هستند، این کتاب را راهگشا خواهند یافت. (دیوید اچ. ویس، تحلیلگر بازار)
  • کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه بهترین کتابی است که من در مورد موضوع ذهن‌آگاهی در تجارت پیدا کرده‌ام. دکتر گری دیتون مشکلاتی را که معمولاً معامله‌گران شیطان صفت دارند، توضیح می دهد و از تحقیقات گسترده‌ای استفاده می‌کند تا نشان دهد چگونه ذهن آگاهی می‌تواند به طور مؤثر به این موارد رسیدگی کنند. در مجموع، یک کتاب خوب و حاصل تحقیقات بسیار است که پلی میان تئوری، تحقیق و عمل است. (برت استین بارگر، نویسنده کتاب The Daily Trading Coach)

موضوع:

شناسه محصول: 9786004070683 دسته: برچسب: , , ,

نقد و بررسی‌ها

  1. Omid

    سلام دوستان من این کتاب معماله گری با ذهن آگاهانه رو قویا توصیه می کنم اگه به مطالبی که تو این کتاب نوشتن عمل کنید درعرض چند ماه تاثیرشو توی کار و کاسبی تون مشاهده می کنید انگار 20 سال تجربه بهتون اضافه می شه.

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

گری دیتون

دکتر گری دیتون روانشناسی با مدرک دکترای روانشناسی بالینی و نیز مدرک روانشناسی عملکرد انسانی/ورزشی از دانشگاه راتگرز است. به عنوان رئیس Peak Psychology, Inc.، او در توسعه اوج عملکرد در معامله‌گران تخصص دارد و نویسنده‌ای است که به خاطر کتابش «تجارت آگاهانه» شناخته شده است. او به دلیل کارش در روانشناسی تجارت شناخته شده است، و به معامله گران کمک می کند تا با تمرکز بر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، به عملکرد بهینه خود دست یابند. رویکرد منحصر به فرد...