کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می دهد

This Book Will Make You Confident

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۳۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2014
انتشار شمسی 1398
شابک 9789644429651
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 180
سری چاپ 3

Array

0/5 (0 دیدگاه)

آیا از تکنیک‌های غیرکاربردی برای تقویت اعتماد به نفس خسته شده‌اید؟

اگر پاسختان مثبت است، چند لحظه صبر کنید! «این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد» راهنمایی عملی و جذاب برای تقویت اعتماد به نفس است که با ترکیب تحقیقات روان‌شناختی و انواع تمرین‌های ساده، ابزار مؤثری برای ایجاد اعتماد به نفس پایدار ارائه می‌کند.

شروع کتاب با بررسی معنای واقعی اعتماد به نفس، رد کردن داستان‌های رایج و روشن کردن تفاوت بین اعتماد به نفس و تکبر است. درواقع، این تجربیات گذشته و الگوهای فکری شما هستند که بر عزت نفس و اعتماد به نفستان تأثیر می‌گذارند. اما با کمک این کتاب می‌توانید به شناسایی و ایجاد چالش برای الگوهای مخربی که اعتماد به نفس را از بین می‌برند، کمک کنید و ذهنیتی واقع‌بینانه‌تر و مثبت‌تر پیدا کنید.

چطور ممکن است در هنگام ناامیدی و شکست بتوانیم اعتماد به نفسمان را حفظ کنیم؟

مهم‌ترین عناصر کلیدی برای دستیابی به این هدف، پذیرش خویشتن و شفقت نسبت به خود است. با کمک این موارد، می‌توانید بر ترس‌ها و اضطراب‌ها غلبه کرده و از منطقه امن ذهنی خود خارج شوید تا چالش‌های جدید را بپذیرید. این کتاب همچنین تأثیر زبان بدن بر اعتماد به نفس را بررسی کرده و به شما می‌آموزد چگونه از وضعیت بدنی و حرکات بدن برای بهبود احساسات و افزایش اعتماد به نفس استفاده کنید. همچنین، به ارائه توصیه‌ها و تمرینات عملی برای حفظ اعتماد به نفس در دوران شکست و تمرین انعطاف‌پذیری در این زمان می‌پردازد.

فقدان اعتماد به نفس با ما چه می‌کند؟

 فقدان اعتماد به نفس می‌تواند بسیار آزارنده باشد و روی تمام جوانب زندگی تاثیر منفی بگذارد. افرادی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند، معمولا به شدت تحت تاثیر قضاوت دیگران قرار دارند و از قضاوت‌های منفی می‌ترسند. جسامی هیبرد (Jessamy Hibberd) و جو اسمار (Jo Usmar) در این کتاب ابتدا به بررسی تأثیرات اعتماد به نفس پایین بر شکست‌ها و ناکامی‌ها پرداخته و ریشه‌های فقدان رضایت و موفقیت در زندگی شخصی را تحلیل می‌کنند. سپس به خوانندگان می‌آموزند که چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنند.

این کتاب با ارائه راه‌حل‌های ساده برای مدیریت زندگی، ابزارهایی قدرتمند در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید درباره وقایع اطراف خود تأمل کنید و راهی اصولی برای پیشبرد اهدافتان بیابید. البته هرگز نباید از کمبود اعتماد به نفس دچار احساس گناه بازدارنده شوید، چون همین خطا می‌تواند مجددا شما را فلج کند. بلکه مهم این است که بتوانید خود واقعیتان را بپذیرید و تغییرات جدیدی در زندگی ایجاد کنید.

چطور از راهنمایی‌های کتاب استفاده کنیم؟

از نکات مهم این کتاب این است که باید تمامی راهکارهای ارائه شده را به‌طور کامل امتحان کنید و به صورت انتخابی عمل نکنید. هر یک از این راهکارها به دقت طراحی شده‌اند تا شما را به هدف نهایی برسانند و نادیده گرفتن برخی از آن‌ها ممکن است مسیر شما را مختل کند. علاوه‌براین، مهم است که راهکارها را بارها و بارها به کار ببندید و تمرین کنید تا به اصطلاح آبدیده شوید و آن‌ها را در درونتان نهادینه کنید. به این ترتیب، می‌توانید تغییرات تدریجی نیروی درونی خود را مشاهده کرده و اثرگذاری آن‌ها را در دستیابی به اهدافتان ببینید.

«این کتاب به شما اعتماد به نفس می دهد» برای شماست، اگر:

  • از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید.
  • می‌خواهید بر الگوهای تفکر منفی که بر اعتماد به نفس شما تأثیر گذاشته‌اند، غلبه کنید.
  • به‌دنبال تکنیک‌های عملی برای بهبود مهارت‌های ارتباطی خود هستید.
  • می‌خواهید بتوانید قاطع‌تر باشید.
  • دوست دارید مهارت استفاده از زبان بدن برای افزایش اعتماد به نفس را بیاموزید.
  • برای تعیین و دستیابی به اهداف شخصی‌تان به دنبال راهنما هستید.
  • به‌دنبال استراتژی‌هایی برای حفظ اعتماد به نفس در هنگام رویارویی با چالش‌ها هستید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «این کتاب به شما اعتماد به نفس می دهد» چیه؟

درباره نویسنده