کتاب راهبران 1

راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه ای در بازاریابی شبکه ای

How to Build Network Marketing Leaders

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۸۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2014
انتشار شمسی 1402
شابک 9786009770991
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 128
سری چاپ 5

Array

0/5 (0 دیدگاه)

استراتژی موفق بازاریابی با تمرکز بر رهبران

کتاب راهبران 1 اثر تام شرایتر، کتابی است که بر اهمیت رهبری در رشد و موفقیت کسب و
کارهای بازاریابی شبکه ای تأکید دارد. این کتاب تشریح می‌کند که قدرت تجارت بازاریابی
شبکه‌ای در تعداد توزیع‌کنندگان نیست، بلکه در کیفیت و اثربخشی رهبران آن است.
در واقع کتاب راهبران 1 طرحی گام به گام را با فعالیت‌های عملی برای ارزیابی و آموزش
رهبران بالقوه با هدف ایجاد مدلی از کسب‌وکار خودپایدار و موفق ارائه می‌دهد. در این مدل از کسب و کار، رهبری در هسته
اصلی قرار دارد.
شرایتر، با بیش از چهار دهه تجربه در این کتاب به بیان دیدگاههایی در رابطه با این موضوع می‎‌پردازد که چگونه سازمانی به کمک رهبران خود می‌تواند
کسب و کار را کارآمدتر و لذت بخش‌تر کند. به این ترتیب نهایتا به رشد کسب و کار و آزادی شخصی خواهد رسید.

پیشرفت در بازاریابی شبکه‌ای با وجود رهبران

نویسنده در کتاب راهبران 1، طرحی را ارائه می‌دهد که خوانندگان می‌توانند برای تقویت رهبری در
تیم‌های بازاریابی شبکه‌ای خود آن را دنبال کنند. شرایتر به جای سپردن توسعه رهبران به
شانس، فعالیت های گام به گامی را ارائه می‌دهد که به شناسایی و پرورش رهبران بالقوه کمک
می‌کند.
این طرح به گونه‌ای طراحی شده است تا ساده و قابل اجرا باشد. در حقیقت راهی برای
آزمایش توزیع‌کنندگان معمولی فراهم می‌کند تا ببینیم آیا آنها برای قدم گذاشتن در مسیر
رهبری آماده هستند یا خیر.

موضوع اصلی کتاب این است که وقتی سازمانی از رهبران ایجاد می‌کنید، فرایند بازاریابی
شبکه‌ای به طور قابل‌توجهی قابل‌مدیریت‌تر می‌شود.
این بدان معناست که رهبران بازاریابی شبکه‌ای به‌ جای گرفتار شدن در فعالیت‌های تکراری با توزیع‌کنندگان، می‌توانند
فرایند کسب‌وکار را تسهیل کنند. به این وسیله رهبران راه را برای دستیابی به اهداف شخصی و سازمانی هموار
می‌کنند.

رهبران تحت تعقیب هستند: جا نمانید

آیا با اینکه دائماً در تلاش برای ایجاد انگیزه در تیم خود هستید، کمتر موفق هستید؟
از چرخه بی‌پایان استخدام با حداقل نتیجه در حفظ افراد خسته شده‌اید؟
نمی‌دانید چه چیزی یک کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای پر رونق را از کسب‌وکارهایی که
به‌ سختی از بین می‌روند، جدا می‌کند؟
این چالش‌ها گریبان بسیاری از متخصصان بازاریابی شبکه‌ای را گرفته است، اما راه‌حل در
عنصری حیاتی نهفته است: رهبری.
کتاب راهبران 1 راهنمای شما برای تبدیل این چالش‌ها به داستان‌های موفقیت است.

کتاب راهبران 1

تیم خود را متحول کنید: رهبران قوی بسازید و استخدام کنید

درحالی‌که کتاب‌های بی‌شماری در مورد تاکتیک‌های بازاریابی شبکه‌ای وجود دارد، کتاب
راهبران 1 متمایز از آنها است.
زیرا بسیاری از منابع بر روی بازی اعداد تمرکز می کنند، مثل: استخدام
بیشتر، فروش بیشتر، شلوغی بیشتر، اما این کتاب بدون ادعاهای نمایشی به محرک واقعی
موفقیت پایدار یعنی توسعه رهبری اشاره می‌کند.
این کتاب یک استراتژی منحصر به فرد و اثبات شده را ارائه می‌دهد که برای تبدیل توزیع کنندگان متوسط به رهبران استثنایی طراحی
شده است تا پایه کسب و کارها را مستحکم‌تر کند.

با رهبران در بازاریابی شبکه‌ای انقلاب کنید

در کتاب راهبران 1 از دانش فردی که بیش از چهل سال تجربه بازاریابی شبکه‌ای داشته است
بیاموزید که چگونه رهبران بالقوه را شناسایی کنید. تخصص آنها را پرورش دهید و مراقب
باشید تا آنها کسب و کار شما را به جلو ببرند.
این فقط یک کتاب نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است تا بتوانید پتانسیل تیم خود را کشف کنید و مزایای واقعی کسب و کاری رهبر محور را تجربه کنید.

کتاب راهبران 1 برای شما است اگر …

  • در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت دارید و به دنبال تقویت تیم خود هستید.
  • می‌خواهید فعالیت خود را از استخدام صرفاً توزیع‌کنندگان به توسعه رهبران واقعی پیشرفت دهید.
  • به دنبال راهنمای گام‌به‌گامی برای شناسایی و پرورش رهبری در سازمان خود هستید.
  • مایل به ایجاد کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای هستید که در آن همه قدرت موفقیت را داشته باشند.
  • از وضعیت موجود و استراتژی‌های تکراری که موفقیت بلندمدت به همراه ندارد، خسته شده‌اید.
  • هدف شما افزایش نرخ حفظ و بهره‌وری تیم بازاریابی شبکه‌ای است.
  • مایلید از آزادی و مزایای سبک زندگی که بازاریابی شبکه‌ای موفق وعده می‌دهد، لذت ببرید.
  • آماده هستید تا برای ایجاد تیمی از رهبران که می‌توانند رشد کسب‌وکار شما را تقویت کنند، زمان صرف کنید.
  • متخصص بازاریابی شبکه‌ای هستید و به دنبال دیدگاه تازه‌ای در مورد توسعه رهبری هستید.

موضوع:

شناسه محصول: 9786009770991 دسته:

نقد و بررسی‌ها

  1. حبیب صدیق

    محتوا، چاپ، ترجمه عالی. کاغذ بالکی. بسته بندی بسیار خوب.

  2. سهیلا

    این کتاب چند جلده کلا؟ چون نوشتین کتاب راهبران 1 پس ظاهرا نسخه های بعدی هم داره من چون اسم این کتاب رو از یه آدم مطمئن شنیدم ترجیح می دم همه قسمت هاشو با هم بخرم.

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

تام شرایتر

تام شرایتر، به عنوان «Big Al» شناخته می شود که بیش از 50 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM (بازاریابی چند سطحی) دارد. او به‌خاطر کتاب‌های آموزشی «Big Al» از اواخر دهه 1970 شناخته شده است و به آموزش کلمات و عبارات دقیقی که به باز کردن ذهن مشتریان بالقوه کمک می‌کند، شهرت دارد. شرایتر 82 کتاب نوشته است که محبوب‌ترین آنها «شخصیت‌های چهار رنگ برای MLM: زبان مخفی برای بازاریابی شبکه ای» است. کار او بر ایجاد تیم‌های بازاریابی شبکه‌ای مؤثر و آموزش...