کتاب هیچ لحظه ای عادی نیست

راهنمای جنگجوی آرام در زندگی روزمره

No Ordinary Moments: A Peaceful Warrior's Guide to Daily Life

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۲۲۰,۰۰۰ تومان

موجود

انتشار میلادی 1992
انتشار شمسی 1402
شابک ‏‫‬‮‭9789643289287
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 416
سری چاپ 1

Array

0/5 (0 دیدگاه)

راهنمای آرامش با سفرهایی در خود

کتاب هیچ لحظه‌ای عادی نیست نوشته دن میلمن راهنمایی صلح آمیز برای داشتن زندگی روزمره و عادی است. این کتاب اثری متحول کننده در حوزه خودیاری است که به چگونگی داشتن یک زندگی رضایت‌بخش و آرام‌تر می‌پردازد. 

میلمن در این کتاب با استفاده از آموزه‌های قبلی خود، نحوه غلبه بر چالش‌های زندگی و دستیابی به رشد و ارتقای شخصی را به خوانندگان می‌آموزد.

نویسنده در نوشتن کتاب هیچ لحظه‌ای عادی نیست این مفهوم اساسی را معرفی می‌کند. که هر لحظه در زندگی انسان می‌تواند به عنوان زمانی برای کشف و یادگیری در نظر گرفته شود. و معتقد است که لحظات عادی جایی هستند که رشد واقعی در آن‌جا رخ می‌دهد.

درس‌هایی از یک جنگجوی صلح آمیز

این کتاب در واقع فلسفه فیلم جنگجوی صلح‌آمیز را بررسی می‌کند و بر تمرکز حواس و قدرت زمان حال، در یادگیری تاکید دارد. نویسنده خوانندگان را تشویق می‌کند که زندگی را به عنوان سفری برای یادگیری مداوم و رشد در نظر داشته باشند. 

در کتاب هیچ لحظه ای عادی نیست نویسنده به چالش‌های زندگی روزمره افراد مانند اضطراب، استرس و عدم اطمینان می‌پردازد و برای گذر کردن از این مشکلات راهکارهای منعطفی ارائه می‌دهد. 

میلمن بر اهمیت مقابله کردن بر این چالش‌ها به عنوان فرصت‌های مناسبی برای رشد تأکید دارد. در این کتاب توصیه‌های عملی زیادی جهت ایجاد احساس آرامش ذهنی، عاطفی و جسمی وجود دارد. که شامل تکنیک‌هایی برای تنفس عمیق، مدیتیشن و مواردی این چنینی است.

نویسنده در طول کتاب برای خوانندگان به پیگیری مباحث رشد شخصی و خودشناسی می‌پردازد. و فاکتورهایی مانند خودآگاهی و صداقت را برای رسیدن به این هدف، اساسی می‌داند. 

این کتاب ایجاد تعادل میان دنیای مادی و در کنار آن پرورش نیازهای معنوی را با استفاده از را‌ه‌های کاربردی بررسی می‌کند.

مسیر جنگجو به سوی آرامش

نویسنده در  کتاب هیچ لحظه ای عادی نیست نشان می‌دهد. که چگونه تغییر در نوع دیدگاه نسبت به چالش‌های پیش رو می‌تواند سبب ایجاد شدن زندگی رضایت بخش‌تر شود؛ به گونه‌ای که چالش‌ها به عنوان فرصت و شکست‌ها به نوعی درس در زندگی معنی شوند.

میلمن در سراسر کتاب، حکایت‌ها و داستان‌های زندگی شخصی خود را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد، که این اقدام سبب می‌شود محتوا برای خواننده مرتبط و جذاب شود. 

او به خوانندگان راهنمایی‌هایی ارائه می‌دهد تا آنها بتوانند این آموزه‌ها را در زندگی روزمره خود پیاده سازی کنند.

نقطه اوج کتاب در جایی است که نویسنده خوانندگان را تشویق می‌کند. تا مسئولیت شادی و آرامش زندگی خود را بر عهده بگیرند و از این طریق پیام توانایی قوی کردن خود را به آن‌ها می‌دهد.

هیچ لحظه ای عادی نیست برای شماست اگر …

  • به دنبال راه‌هایی عملی برای کسب آرامش و رضایت در زندگی روزمره خود هستید.
  • شما از طرفداران فیلم جنگجوی صلح آمیز دن میلمن هستید و نیازمند عمیق‌تر شدن در فلسفه آن می‌باشید.
  • در صورتی که در زندگی روزمره دچار استرس و اضطراب هستید و به دنبال راهکار‌هایی برای حل آن می‌گردید.
  • به دنبال رشد شخصی و کشف خود هستید.
  • علاقه‌مند به مدیتیشن برای آرامش ذهنی و عاطفی هستید.
  • قصد دارید دیدگاه خود را نسبت به چالش‌ها و مشکلات زندگی تغییر دهید.
  • آمادگی این را دارید که مسئولیت شادی و آرامش را در زندگی خود به عهده بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

  1. sobhan

    سلام کتاب که حرف نداره توصیه میکنم اونایی که کتاب هیچ لحظه ای عادی نیست رو می خونن بعدش برن فیلم جنگجوی صلح جو رو هم ببینید.

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

دن میلمن

دن میلمن نویسنده و مدرس آمریکایی است که آثار زیادی در زمینه توسعه شخصی نوشته است. میلمن متولد 22 فوریه 1946، ورزشکار قهرمان سابق جهان، مربی ژیمناستیک، مربی هنرهای رزمی و استاد کالج است. برجسته‌ترین اثر دن میلمن، «راه جنگجوی صلح‌آمیز»، الهام‌بخش میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان است. به طوری که از آن در فیلمی با عنوان «جنگجوی صلح‌جو» اقتباس شده است. این کتاب یک اثر نیمه اتوبیوگرافیک است که به چالش‌ها و درس‌هایی می‌پردازد که میلمن در سفر...