کتاب به سوی شادمانی
Delivering Happiness
۲۲۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
انتشار میلادی | 2010 |
---|---|
انتشار شمسی | 1402 |
شابک | 9786229896525 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 248 |
سری چاپ | 1 |
Array
Delivering Happiness
۲۲۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
انتشار میلادی | 2010 |
---|---|
انتشار شمسی | 1402 |
شابک | 9786229896525 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 248 |
سری چاپ | 1 |
Array
کتاب به سوی شادمانی اثر تونی شی روایتی است که هوش تجاری را با فلسفه شخصی و عمیق شادی در هم میآمیزد. این کتاب نشان میدهد که چگونه تونی شی فرهنگ سازمانی مبتنی بر شادی و رضایت ایجاد کرد. او توانست رویکردهای مرسوم را برای تجارت و رهبری تغییر دهد.
تونی شی در ابتدا یکی از سرمایهگذاران زاپوس بود و بعد در نقش مشاور ظاهر شد. درنهایت، مدیرعامل مجموعهای شد که در ۱۹۹۹، فقط شرکتی تازه تأسیس بود و در ۲۰۰۸، درآمد سالانهاش به ۱ میلیارد دلار میرسید.
در سال ۲۰۰۹، مجله فورچون (FORTUNE) شرکت زاپوس را یکی از ۱۰۰ شرکت برتر برای کارکنان معرفی کرد. او برای نخستینبار سیستم فروش اینترنتی را در صنعت کفش اجرا کرد که این نقش اساسی در افزایش قابلتوجه فروش شرکت داشت.
نویسنده در کتاب به سوی شادمانی، داستان تاسیس زاپوس، رسیدن آن به مرز ورشکستگی، اوجگیری فعالیتهای تجاری و در نهایت فروش آن به آمازون را تعریف کرده است. او خوانندگان را با برخی رویههای کاری منحصربهفرد آن شرکت آشنا میکند.
علاوه بر این، او توضیح میدهد که فرهنگ سازمانی موفقیتهای بیسابقهای برای کسبوکارها میآفریند. برخی از عوامل کلیدی که باعث سرآمد شدن زاپوس در دنیای تجارت شده است شامل:
کتاب به سوی شادمانی با مروری بر سفر کارآفرینی شی شروع می شود، از سرمایهگذاریهای اولیه تا نقش او در تبدیل زاپوس به تجارتی میلیارد دلاری. تمرکز اصلی بر این است که چگونه فرهنگ این شرکت منحصربهفرد که ریشه در شادیبخشی به مشتریان و کارکنان دارد، باعث موفقیت آن شد.
شی درباره اهمیت خدمات استثنایی به مشتریان و نحوه تشکیل ستون فقرات استراتژی تجاری زاپوس بحث میکند. او مفهوم شادی را اصل راهنما در کسبوکار و زندگی شخصی میداند.
مردم زمانی در شادترین وضعیت خود هستند که افسار زندگی در دستانشان باشد، قلباً بدانند که در کارشان در حال پیشرفت هستند. با کسانیکه دوستشان دارند احساس همدلی کنند و بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان باشند. شادی، حاصل هدف، اشتیاق و لذت است که با هم اتفاق میافتند.
سازمانهای تجاری، نظیر شرکتها، نیز به همین صورت زمانی در شادترین وضعیت هستند که همه اعضای آن احساس کنند در فرایندی برای بهبود دنیا قرار گرفتهاند. معمولاً، از طریق تحویل محصولات بهتر، تجربه عالی به مشتری یا ارائه ارزشی بالاتر از پول این اتفاق میافتد.
تونی شی در کتاب به سوی شادمانی نکاتی را درباره سبک رهبری و مدیریت منحصربهفرد خودش به اشتراک میگذارد. که بر توانمندسازی، خلاقیت و ارتباطات باز تأکید دارد.
او استراتژیهایی برای ایجاد نیروی کار پرشور و متعهد ارائه میدهد. درباره شکستها و موفقیتهای خودش بحث میکند و دیدگاهی متعادل نسبت به سفر کارآفرینی دارد.
بخش قابل توجهی از کتاب به سوی شادمانی به درک نقش فرهنگ شراکتی در ایجاد تجارت پایدار و سودآور اختصاص دارد. نویسنده راهکارهای عملی برای افزایش شادی در کسبوکارهای در حال رشد، ارائه می دهد و به چالشها و فرصتها میپردازد.
کتاب با تصویر شی از جهانی که در آن کسبوکارها شادی را در کنار سودآوری در اولویت قرار میدهند به پایان میرسد.
موضوع: کسبوکار
ری –
سلام این کتاب به سوی شادمانی در باره چی نوشته شده؟ کاش یه خلاصه ای از کتاب میذاشتین