کتاب زندگی های پنهان درون گرایان

درون جهان مخفی مان

The Secret Lives of Introverts: Inside Our Hidden World

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۲۴۹,۰۰۰ تومان ۱۹۹,۲۰۰ تومان

موجود

انتشار میلادی 2017
انتشار شمسی 1402
شابک 9786222544546
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 248
سری چاپ 1

Array

0/5 (0 دیدگاه)

راهنمای درون‌گراها برای دنیای پر سروصدا

کتاب زندگی های پنهان درون گرایان، نوشته‌ جن گرانمن، کاوشی شفاف در دنیای پیچیده‌ درونگراها است. این کتاب به برداشت‌های رایج اشتباه، درباره‌ درون‌گرایی می‌پردازد، اسطوره‌ها را از بین می‌برد و نشان می‌دهد افرادی که زندگی غنی درونی را به برون‌گرایی ترجیح می‌دهند، چگونه فکر می‌کنند. 

نویسنده از ترکیبی از حکایات شخصی، تحقیقات علمی و تحلیل فرهنگی برای ارائه‌ دیدگاهی جامع درباره‌ درون‌گرایی استفاده می‌کند.

چه کسی درون‌گرا است؟

گرانمن کتاب  زندگی های پنهان درون گرایان را با تعریف درون‌گرایی شروع می‌کند و تفاوت‌های آن را با رفتارهای افراد خجالتی یا ضد اجتماعی شرح می‌دهد. 

او توضیح می‌دهد که چگونه درون‌گراها، برخلاف همتایان برون‌گرایشان، از تنهایی انرژی می‌گیرند و تعامل اجتماعی باعث ضعفشان می‌شود. 

این کتاب به بررسی زمینه‌ تاریخی و فرهنگی درون‌گرایی می‌پردازد و درباره‌ این بحث می‌کند که چرا ارزش‌های اجتماعی اغلب از برون‌گرایی دفاع می‌کنند. نویسنده نشان می‌دهد که چگونه این سوگیری می‌تواند منجر به برداشت اشتباه و کم‌ارزش نشان‌دادن توانایی‌های درون‌گرایان شود.

 دنیای درونی افراد درون‌گرا

کتاب زندگی های پنهان درون گرایان، با بررسی علوم اعصاب، توضیح می‌دهد که چگونه مغز افراد درون‌گرا متفاوت از مغز برونگراها عمل می‌کند. 

این بخش به خوانندگان کمک می‌کند تا دلایل بیولوژیکی انتخاب‌ها و رفتارهای خود را درک کنند. بخش قابل توجهی از کتاب به نحوه‌ هدایت افراد درونگرا در روابط عاشقانه و دیگر روابط اجتماعی اختصاص دارد. 

گرانمن همچنین ما را برای برقراری ارتباط با افراد درون‌گرا راهنمایی می‌کند.

نیروی آرام: درونگراها در محل کار

یکی از چالش‌های مهم در زندگی افراد درون‌گرا مشکلات محیط کاری است. نویسنده به چالش‌های منحصربه‌فردی که درون‌گراها در محل کار با آن روبه‌رو هستند می‌پردازد؛ از رویارویی با برنامه‌های اداری تا استراتژی‌های رهبری. 

این کتاب نکاتی عملی برای افراد درون‌گرا ارائه می‌دهد تا بتوانند در حرفه‌ خود پیشرفت کنند.

تنهایی و قدرت

گرانمن از قدرت و اهمیت تنهایی برای درونگراها تجلیل می‌کند و گذارندن وقت به‌ تنهایی را امری خلاقانه و ترمیم‌کننده می‌داند. 

این کتاب راهکارهای فراوانی برای افراد درونگرا ارائه می‌دهد تا در دنیایی که اغلب احساس می‌شود برونگراها بر آن تسلط دارند، مسیر خود را بیابند و پیشرفت کنند؛  نکاتی مثل مراقبت از خود، مدیریت سطح انرژی و حمایت از نیازهای فردی.

شمشیر دو لبه: فناوری و درون‌گرایی

در کتاب زندگی های پنهان درون گرایان تأثیر فناوری‌های جدید در زندگی درونگراها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

به‌ نظر نویسنده ارتباطات دیجیتال برای این دسته از افراد همچون شمشیر دولبه است؛ هم می‌تواند پناهگاهی برای درونگراها باشد و هم می‌تواند چالش‌های جدیدی برای آنان به‌وجود آورد.

بی‌سروصدای قدرتمند

یکی از موضوعات کلیدی در سراسر کتاب زندگی های پنهان درون گرایان، ترغیب به توانمندسازی و پذیرش خود برای افراد درونگرا است. گرانمن خوانندگان را تشویق می‌کند تا درونگرایی را نقطه‌ قوت خود بدانند، نه نقطه‌ی ضعف. 

این کتاب مملو از داستان‌های الهام‌بخش از درون‌گراهایی است که با کمک ویژگی‌های شخصی خود به موفقیت رسیده‌اند و رؤیاهایشان را محقق کرده‌اند. مرور این تجربیات به خوانندگان امید و انگیزه می‌دهد.

نظر افراد برجسته در مورد کتاب زندگی های پنهان درون گرایان:

  • جن گرانمن یکی از متفکرترین نویسندگان درونگرای امروزی است. کتاب زندگی های پنهان درون گرایان به ما کمک می‌کند تا طبیعت آرام خود را در دنیایی پرسروصدا در آغوش بگیریم. (سوزان کین، نویسنده)
  • درون‌گراها گاه به‌ عنوان انسان‌هایی کسل‌کننده یا بی‌دست‌وپا طرد می‌شوند، اما کتاب زندگی های پنهان درون گرایان، نوشته‌ جن گرانمن، به آن‌ها اطمینان می‌دهد که انسان‌هایی عادی با ویژگی‌های متفاوتند. (پابلیشرز ویکلی)
  • کتاب زندگی های پنهان درون گرایان مملو از نکات عملی برای به‌ کارگیری در روابط کاری، دوستانه و عاشقانه است. (تیا اوروزکو، مشاور)

کتاب زندگی های پنهان درون گرایان برای شماست اگر …

  • بعد از تعاملات اجتماعی احساس خستگی می‌کنید و به زمان‌های تنهایی خود بیشتر اهمیت می‌دهید.
  • به‌دنبال درک و پذیرش ماهیت درونگرای خود هستید.
  • می‌خواهید بدانید چگونه در دنیایی که تحت‌سلطه‌ برون‌گراها است، پیشرفت کنید.
  • فردی برونگرا هستید که می‌خواهید دوستان، خانواده، یا همکاران درونگرای خود را درک کنید.
  • به زمینه‌های علمی درونگرایی علاقه دارید.
  • به‌ عنوان یک درونگرا در روابط شخصی یا محل کار با چالش روبه‌رو هستید.
  • به‌ دنبال الهام‌گرفتن از درونگراهای موفق هستید.
  • می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه به‌طور موثر نیازهای درونگرای خود را بشناسید و از آنها حمایت کنید.

موضوع:

شناسه محصول: 9786222544546 دسته:

نقد و بررسی‌ها

  1. مهران یزدانی

    کتاب بسیار خوبی برای آشنایی با افراد درونگرا

  2. Zahra

    از خوبی های کتاب زندگی های پنهان درون گرایان اینه که اگه شما درون گرا باشید خودتون که این کتاب اول شخصیتتون رو درک میکنه و کمک میکنه خودتون رو دوست داشته باشید دوم کمک میکنه تا بتونین اگه از این وضعیت ناراضی این یکم بهتر شه حالتون یه خوبی دیگه ای که داره اینه که اگه مثل من آدم برونگرایی باشید بهتر میتونین آدمای درون گرا رو درک کنین و رفتاراشون یکم براتون منطقی تر به نظر میاد.

    • علیرضا

      سپاس از همراهی شما و نظری که گذاشتید

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

جن گرانمن

جن گرنمن بنیانگذار انجمن Introvert, Dear و نویسنده کتابهایی مانند "زندگی مخفیانه درونگراها" و "حساس" است که او با همکاری آندره سولو تالیف کرده است. کار و فعالیت های او به توانمندسازی افراد درونگرا و حساس اختصاص دارد و از شناخت و ارزش صفات ذاتی آنها حمایت می کند. مشارکت‌های گرانمن به نشریات معتبر مختلف گسترش می‌یابد، و در رسانه‌هایی مانند نیویورک تایمز و بی‌بی‌سی به نمایش درآمده است. گرانمن با نوشته ها و حمایت خود قصد دارد تعصبات برونگرا را...