کتاب ارائه
مدیر 20 دقیقه ای
Presentations
۳۵,۰۰۰ تومان
موجود
انتشار میلادی | 2014 |
---|---|
انتشار شمسی | 1400 |
شابک | 9786008237136 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | جیبی |
تعداد صفحه | 80 |
سری چاپ | 4 |
Array
مدیر 20 دقیقه ای
Presentations
۳۵,۰۰۰ تومان
موجود
انتشار میلادی | 2014 |
---|---|
انتشار شمسی | 1400 |
شابک | 9786008237136 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | جیبی |
تعداد صفحه | 80 |
سری چاپ | 4 |
Array
ارائه اثری از هاروارد بیزینس ریویو است که راهنمایی جامع برای افزایش مهارت حرفهای در دنیای کسب و کار است. هدف این کتاب افزایش تواناییهای «ارائه دادن» خوانندگان در محیط کسب و کار است. نویسندگان در این کتاب تخصص رهبران مختلف صنعت و کارشناسان ارتباطات را گردآوری کردند و ترکیبی از استراتژیها، نکات و روشهای عملی را برای تسلط بر هنر ارائههای تجاری موثر ارائه میدهند. کتاب به گونهای طراحی شده که به هر کسی که به دنبال ارتقای مهارتهای سخنرانی عمومی و داستانسرایی است، کمک کند.
کتاب با تاکید بر نقش ارائههای موثر در موفقیت تجاری آغاز میشود. کتاب به بررسی چگونگی تأثیر ارائههای قوی بر تصمیمگیری شنوندگان میپردازد و نشان میدهد که چگونه میتوان ایدههای پیچیده را به طور مؤثر منتقل کرد. این راهنماییها شامل توصیههایی در مورد ایجاد روایتی قانعکننده، سازماندهی منطقی محتوا و اطمینان از واضح و مختصر بودن پیام شما است.
بخش قابل توجهی از کتاب به جنبه بصری ارائهها اختصاص دارد. نویسندگان به این نکته اشاره میکنند که محتوای بصری در درک مخاطب تاثیر بسیار زیادی دارد و محتوای خوب میتواند تا حد زیادی بر تصمیم نهایی مخاطب اثر بگذارد.
این کتاب نکتههایی را در مورد افزایش مهارتهای ارتباط کلامی ارائه میدهد. این نکات شامل استفاده از زبان متقاعد کننده، تغییر تن صدا و استفاده از تکنیکهای داستانگویی برای درگیر کردن مخاطب است. همچنین بر اهمیت زبان بدن، تماس چشمی و سایر نشانههای غیرکلامی در جذابتر کردن و معتبرتر کردن ارائه تاکید میشود. کتاب ارائه استراتژیهایی برای مدیریت موثر جلسات پرسش و پاسخ به خوانندگان آموزش میدهد. از جمله نکاتی در مورد حفظ آرامش تحت فشار و پاسخگویی به سوالات دشوار با اطمینان، که از مهمترین مهارتهای مدیریت پرسش و پاسخ است.
این کتاب به بررسی چگونگی استفاده بهینه از فناوری در ارائهها، از نرم افزار ارائه تا ابزارهای ارائه از راه دور، به ویژه مربوط به جلسات مجازی میپردازد. نویسندگان به این موضوع اشاره میکنند که امروزه بخش مهمی از ارائههای خوب، به ابزار ارائه بستگی دارد. با یادگیری و تسلط بر این ابزار، بخش زیادی از کار ارائهدهندگان راحت میشود و میتوانند کیفیت ارائه خود را ارتقا دهند.
بخش دیگری از کتاب در مورد سفارشی کردن ارائهها برای انواع مختلف مخاطبان، درک نیازهای آنها و تنظیم رویکرد شما بر اساس مخاطبان صحبت میکند.
کتاب ارائه به ترسها و اضطرابهای رایج مرتبط با سخنرانی عمومی میپردازد و تکنیکهایی را برای ایجاد اعتمادبهنفس و حفظ آرامش در حین ارائه بیان میکند. بسیاری از ارائهدهندگان بر تمام جنبههای یک ارائه خوب مسلط هستند، اما تنها به دلیل اضطراب از صحبت کردن در جمع، نمیتوانند آنطور که شایسته است مطلب خود را ارائه دهند. کتاب ارائه این مشکل را تا حد زیادی برای خوانندگان حل کرده است.
نقد و بررسیها