کتاب تو همانی که می اندیشی

As a Man Thinketh

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۴۰,۰۰۰ تومان

موجود

انتشار میلادی 1902
انتشار شمسی 1402
شابک 9789643412333
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 68
سری چاپ 35

Array

0/5 (0 دیدگاه)

تاثیر فکر بر زندگی

کتاب تو همانی که می اندیشی نوشته جیمز آلن کتابی کلاسیک در حوزه خودیاری است که برای اولین بار در سال 1903 منتشر شد. این کتاب به دلیل مباحثی در مورد قدرت اندیشه مورد استقبال قرار گرفته است. 

کتاب آلن از این ضرب المثل کتاب مقدس که می‌گوید: «آنگونه که انسان در قلب خود می‌اندیشد، او نیز چنین است» الهام گرفته است. فلسفه ارائه شده در این کتاب این است که افکار فرد، شخصیت، زندگی و سرنوشت او را شکل می‌دهد. 

این کتاب فشرده و در عین حال عمیق، نظریه‌ای ماندگار در مورد اینکه چگونه ذهن بر شادی، موفقیت و رفاه شخصی تاثیر می‌گذارد، ارائه می‌دهد.

اندیشه‌ها به عنوان معماران

 آلن کتاب تو همانی که می اندیشی را با ایجاد این فرض اساسی شروع می‌کند که افکار هر فرد، شخصیت او و در نتیجه تجارب زندگی او را شکل می‌دهند.  این کتاب بیان می‌کند که شخصیت یک فرد، مجموع کامل افکار او است و بر ارتباط عمیق بین الگوهای تفکر و شخصیت تاکید می‌کند. 

کتاب  تو همانی که می اندیشی

آلن بررسی می‌کند که چگونه افکار بر شرایط موجود تاثیر می‌گذارند و پیشنهاد می‌کند که تفکر مثبت می‌تواند منجر به نتایج مثبت در زندگی شود، در حالی که افکار منفی می‌توانند ناملایمات را جذب کنند. 

نویسنده همچنین تاثیر افکار بر سلامت جسمی را مورد بحث قرار می‌دهد و اثبات می‌کند که سلامت و تندرستی خوب اغلب نتیجه افکار هماهنگ است. در حقیقت جسم و ذهن انسان، با یکدیگر به شکل عمیقی ارتباط دارند. 

کتاب تو همانی که می اندیشی درباره اهمیت داشتن افکار هدفمند برای دستیابی به اهداف برجسته صحبت می‌کند. در ادامه اشاره می کند که تفکر متمرکز منجر به اقدام هدفمند و در نهایت دستیابی به اهداف می‌شود. 

آلن تاکید می‌کند که موفقیت در هر زمینه‌ای تا حد زیادی توسط طرز فکر فرد تعیین می‌شود و از تفکر منظم و متمرکز در جستجوی موفقیت حمایت می‌کند. 

این کتاب خوانندگان را تشویق می‌کند که به دیدگاه‌ها و ایده‌آل‌های خود پایبند باشند و بیان می‌کند که این تصاویر ذهنی، پیشرفت فرد را هدایت می‌کنند و در نهایت واقعیت را شکل می‌دهند. 

در فصل پایانی، آلن به اهمیت دستیابی به آرامش درونی می پردازد و استدلال می کند که ذهن آرام منجر به زندگی مثبت و رضایت بخش می‌شود. در نتیجه افراد را به مثبت فکر کردن و تصور مثبت از آینده تشویق می‌کند و به خواننده برای دستیابی به آرامش درونی کمک می‌کند.

فلسفه موفقیت، فکر کردن به راه موفقیت است

آیا به دنبال دلیل پیشامدهای منفی در زندگی‌تان هستید؟
نمی‌دانید چطور از زندگی احساس رضایت داشته باشید؟
افکار منفی بر کار و زندگی روزمره‌تان سایه انداخته و همه چیز را مختل کرده است؟
نمی‌دانید چطور ذهنتان را در جهت اهدافتان متمایل کنید؟
کتاب  تو همانی که می اندیشی یکی از کتاب‌های مفید برای غلبه بر افکار منفی و پذیرش قدرت ذهنی است. با مطالعه این کتاب، به قدرت افکارتان بر تمام اتفاقات زندگی آگاه می‌شوید و سعی می‌کنید فکرتان را در جهت مثبت پرورش دهید.

قیمت کتاب  تو همانی که می اندیشی

کتاب  تو همانی که می اندیشی برای شماست اگر …

  • به فلسفه چگونگی تاثیر افکار بر واقعیت علاقه دارید.
  • به دنبال یک راهنمای مختصر برای توسعه شخصی و خودسازی هستید.
  • به دنبال الهام گرفتن برای پرورش تفکر مثبت و انضباط ذهنی هستید.
  • می‌خواهید رابطه بین ذهن، شخصیت و شرایط زندگی را درک کنید.
  • در حال بررسی راه‌هایی برای رسیدن به آرامش درونی از طریق تفکر ذهنی هستید.

نظر افراد برجسته در مورد کتاب تو همانی که می اندیشی:

سرنوشت، قسمت یا هرچیز دیگری که شما اسمش را بگذارید واقعی نیستند. اگرچه هیچکس نمی‌تواند محیط اطرافش را به طور کامل تغییر دهد، اما تغییر افکار ما باعث تغییر نگرشمان به دنیا خواهد شد. اتفاقی که تاثیر خود را بر محیط هم خواهد گذاشت. آنتونی رابینز

موضوع:

شناسه محصول: 9789643412333 دسته: برچسب: , , , ,

نقد و بررسی‌ها

  1. یاسمن اصغری

    خیلی عالیه من خریدم خیلی خوب بود

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

جیمز آلن

جیمز آلن نویسنده و فیلسوف بریتانیایی بود که به خاطر کتاب‌ها و شعرهای الهام‌بخش خود شهرت داشت و از پیشگامان جنبش خودیاری به شمار می‌رود. آلن که در سال 1864 در لستر انگلستان به دنیا آمد، با قتل پدرش در آمریکا، زندگی اش تغییر چشمگیری پیدا کرد. همین امر باعث شد او در سن 15 سالگی مدرسه را ترک کند تا با کار کردن، خانواده اش را تامین کند. با وجود این چالش های اولیه، جیمز آلن بعداً منشی اجرایی یک شرکت بزرگ شد و با لیلی ال. آلن ازدواج کرد. آلن تحت تأثیر...