کتاب سفر روح

Journey of Souls

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۲۹,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 1994
انتشار شمسی 1402
شابک ‫‬‭9789647253765
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 344
سری چاپ 32

Array

0/5 (0 دیدگاه)

سفری لطیف به قلب هستی:

کتاب سفر روح نوشته دکتر مایکل نیوتن، به بررسی سفر متافیزیکی می‌پردازد که روح‌ها بین دوره‌های زندگی فیزیکی طی می‌کنند. 

دکتر نیوتن از طریق یک سری مطالعات موردی، شامل 29 فرد تحت هیپنوتیزم عمیق، روایتی جذاب از سفر روح در زندگی پس از مرگ را آشکار می‌کند. این کتاب به گروه‌های روح، قلمروهای معنوی و تجربیات یادگیری که روح‌ها با آن‌ها مواجه می‌شوند، می‌پردازد.

هدف کتاب سفر روح ارائه نظریه‌ای به ماهیت فناناپذیر روح انسانی است. این یک پژوهش متقاعد کننده برای کسانی است که به دنبال درک پیچیدگی‌های زندگی، مرگ و قلمروهای معنوی فراتر از آن هستند.

تولد دوباره روح و فراتر از آن

در کتاب تحقیقات سفر روح از روند و نتایج تحقیقات دکتر نیوتون می‌خوانیم که در زمینه زندگی پس‌از مرگ نوشته شده است. این کتاب ثابت می‌کند نظم جهان پس از مرگ و اتفاقاتی که در آن به‌وقوع می‌پیوندد، زیر نظر خداوندی قادر و حاکم بر کائنات است. 

کتاب سفر روح

کتاب درباره دنیایی فراتر از دنیای مادی ما سخن می‌گوید و آن را لطیف‌تر و نورانی‌تر از اکنون و این‌جا توصیف می‌کند. این دنیای والا، جایگاه ابدی روح است. در آن دنیا دیگر انسان شامل اعضا و جوارح فیزیکی نیست، بلکه تبدیل به بعدی غیرمادی و روحی که جزئی از پروردگار است، می‌شود. 

در واقع همین بعد روحانی بعلاوه اخلاقیات است که انسان را از حیوانات متمایز می‌کند. وجود بعد اخلاقی به انسان نوع‌دوستی را یاد می‌دهد و به او این امکان را می‌دهد تا با انسان‌های دیگر هم‌دردی کند و در حالات احساسی آنان شریک شود. 

مطالب کتاب سفر روح و نکاتی که درباره دنیای پس از مرگ بیان می‌کند، بسیار جذاب و آموزنده است. این کتاب اولین کتابی است که با تحقیق و پژوهش بر حافظه پنهان و ضمیر ناخودآگاه انسان نوشته شده و با بیان داستان‌ها و شواهد متعدد، به توصیف دنیای پس از مرگ می‌پردازد. 

به قلمروهای مرموز زندگی پس از مرگ وارد شوید.

تا به حال به این فکر کرده‌اید که پس از خروج از این قلمرو زمینی چه بر سر ذات ما، یعنی روح ما می‌آید؟
آیا سوالاتی در ذهن شما در مورد تداوم آگاهی، هدف زندگی یا سفر روح وجود دارد؟
اسرار پیرامون زندگی و مرگ، نقطه کانونی تفکر بشر در طول اعصار بوده است. کتاب سفر روح نوشته مایکل نیوتن به این پرسش‌های عمیق می‌پردازد و نگاهی اجمالی به سفر روح در زندگی پس از مرگ ارائه می‌کند و به رفع تشنگی برای درک ناشناخته‌ها کمک می‌کند.

ماجراجویی روح در انتظار شما است

برخلاف بسیاری از کتاب‌هایی که زندگی پس از مرگ را از طریق دریچه‌های مذهبی یا فلسفی بررسی می‌کنند، سفر روح با استفاده از هیپنوتیزم درمانی برای بهره‌گیری از خاطرات زندگی گذشته افراد، رویکردی منحصربه‌فرد دارد. 

این روش روایت‌های خام و بدون نسخه درباره سفر روح را آشکار می‌کند و بافت متفاوتی از درک را ارائه می‌کند. این کتاب به طرز ماهرانه‌ای به نقشه راهی برای درک تصویر بزرگ‌تر زندگی، پیمایش در قلمروهای هستی، یافتن آرامش و شناخت زندگی فراتر از امور فیزیکی اشاره می‌کند.

قیمت کتاب سفر روح

کتاب سفر روح برای شماست اگر …

  • درباره زندگی پس از مرگ کنجکاو هستید. 
  • به رشد معنوی علاقه مند هستید.
  • می‌خواهید درک متعارف خود از زندگی و مرگ را به چالش بکشید.
  • به دنیای ماورا علاقه‌مندید.

موضوع:

شناسه محصول: ‫‬‭9789647253765 دسته:

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «سفر روح» چیه؟

درباره نویسنده

مایکل نیوتن

مایکل نیوتن نویسنده پرکار آمریکایی بود که تمرکز خاصی بر موضوعات زندگی پس از مرگ و هیپنوتیزم درمانی داشت. او کتاب‌های معروف «سفر روح‌ها» و «سرنوشت روح‌ها» را تألیف کرد که بر اساس جلسات تحقیقاتی و هیپنوتیزم‌درمانی او به مطالعات موردی زندگی ها می‌پردازد. کار نیوتن به دلیل ارائه بینش در قلمرو معنوی، که در نزد خوانندگان شناخته شده، مورد تحسین قرار گرفته است. سهم او در ادبیات همچنین شامل حجم قابل توجهی از داستان های تخیلی است که در...