کتاب خودشناسی به روش یونگ

SelfDiscovery the Jungian Way

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۵۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 1992
انتشار شمسی 1402
شابک 9786008547969
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 248
سری چاپ 9

Array

0/5 (0 دیدگاه)

قدرت تحلیل یونگ

کتاب خودشناسی به روش یونگ نوشته مایکل دانیلز روش منحصربه‌فردی برای شناخت خود ارائه می‌کند که ریشه در نظریه های روانشناختی C.G. یونگ دارد. با این تکنیک، خوانندگان می‌توانند شخصیت خود را شناخته و بیشتر به جنبه‌های ساختاری و پویایی شخصیت خود بپردازند. 

در این کتاب خوانندگان با جستجو در خود، درک عمیقی از خود درونی و روابط شخصی‌شان به دست می‌آورند. هدف کتاب خودشناسی به روش یونگ  هدایت افراد به سوی خودسازی به شکلی جذاب و قابل درک است. 

خودشناسی به روش یونگ  منبعی ارزشمند برای روانشناسان حرفه‌ای، دانشجویان، مشاوران، روان‌درمانگران و تمام علاقه‌مندان به خودکاوی و رشد شخصیتی است.

خودت را دوباره کشف کن

هسته اصلی کتاب خودشناسی به روش یونگ حول تکنیک «رمز واژه» می چرخد، که برای شناسایی تیپ روانشناختی و جستجو و درک عملکرد شخصیتی افراد به آنها کمک می‌کند.

در این روش شکلی ساختار یافته از تداعی کلمات به کار می رود تا افراد بتوانند با استفاده از دستورالعمل‌های ساده‌ای که نیازی به امتیازدهی عددی ندارند، خود را ارزیابی و تفسیر کنند. 

این موضوع علاوه‌ بر این‌که می‌تواند نوع روانشناختی یونگی هر فرد را شناسایی کند، روش‌هایی برای رشد انواع یونگی هم فراهم می‌کند. 

اگر برایتان سوال پیش آمد که خودشناسی به روش یونگ چه ارتباطی به شناختن الگوهای سنتی دارد، باید بگوییم که آرکی تایپ‌ها در واقع الگوهای تکرارشونده جهان ما هستند و با شناخت، بررسی و تحلیل آنها می‌توانیم ردپای آن‌ها را در زندگی خود بیابیم و به کمک آن‌ها به رشد شخصیت خود کمک کنیم. 

یونگ با بیان مفهوم آرکی‌تایپ باور داشت که در زندگی انسان‌ها در تمامی ادوار و فرهنگ‌های مختلف، اشتراکات تکرارشونده‌ی بسیار واضحی وجود دارد. این آرکی‌تایپ‌ها که در تمام انسان‌ها وجود دارد، در موقعیت‌ها و اشکال مختلف، تصمیمات ما را در زندگی می‌سازند. 

کتاب خودشناسی به روش یونگ به دلیل برخورداری از نگارشی واضح و سرگرم کننده، مورد توجه قرار گرفته است و توانسته موضوعات پیچیده روانشناسی یونگ را در دسترس همه قرار دهد.

کشف کلیدهای دنیای درونی 

 آیا تا‌ به‌ حال به نیروهایی که رفتارهای شما را هدایت می‌کنند فکر کرده‌اید؟
آیا کنجکاو هستید که ریشه‌های شخصیت خود را کشف کنید؟
درک و شناخت خود، سنگ بنای برقراری روابط معنادار و داشتن زندگی رضایت‌بخش است. با این‌ حال، پیمایش در هزارتوی روان می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد. 

کتاب خودشناسی به روش یونگ نوشته مایکل دنیلز کلیدهایی را برای باز کردن اسرار درونی شما فراهم می‌کند و شما را به سمت مسیری برای خودشناسی و داشتن روابط شخصی غنی راهنمایی می‌کند.

کشف خود پنهان 

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب‌های حوزه خودشناسی، این است که تکنیک «رمز واژه» را معرفی می‌کند که روشی شخصی‌‌سازی‌شده برای تحلیل شخصیت، بر اساس نظریه‌های روان‌شناختی عمیق C.G. یونگ است.

این کتاب شما را از طریق شکل ساختار یافته ای از تداعی کلمات راهنمایی می‌کند تا ساختار منحصربه‌فرد شخصیت خود را کشف کنید. با این کتاب می‌توانید سفری را برای کشف خود آغاز کنید و پتانسیل‌های درون خود را آشکار کنید.

کتاب خودشناسی به روش یونگ برای شماست اگر …

  • مشتاق خودکاوی هستید.
  • به دنبال مسیری ساختاریافته برای جستجوی عمیق در روان خود هستید.
  • به روانشناسی کارل یونگ علاقه دارید.
  • می‌خواهید از این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند برای یادگیری و عمل استفاده کنید.
  • به دنبال یک رویکرد شخصی برای خودیاری هستید.
  • در مسیری به سوی خودسازی یا شناخت خود قرار دارید.  
  • از یادگیری تعاملی لذت می برید.

موضوع:

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «خودشناسی به روش یونگ» چیه؟

درباره نویسنده

مایکل دانیلز

دکتر مایکل دانیلز نویسنده‌ای است که در حوزه‌های روان‌شناسی فراشخصی، فراروان‌شناسی و روان‌شناسی یونگ فعالبت می کند. او به دلیل تحقیقات آکادمیک و مشارکت در این زمینه شناخته شده است، که قبلا به عنوان مدرس ارشد در دانشگاه جان مورز لیورپول مشغول به کار بود. آثار دنیلز شامل عناوینی مانند «خودکشف راه یونگ: تکنیک واژه‌نامه» و «سایه، خود، روح: مقاله‌هایی در روان‌شناسی فراشخصی» است که مورد آخر به دلیل کمک قابل توجهی به روان‌شناسی...