کتاب هنر خوب زندگی کردن

The art of the good life

نویسنده:
مترجم: , ,
ناشر:

۲۱۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2017
انتشار شمسی 1402
شابک 9786002299628
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 249
سری چاپ 72

Array

0/5 (0 دیدگاه)

دنیای خود را با قوانین تغییر دهنده زندگی متحول کنید.

کتاب هنر خوب زندگی کردن نوشته رولف دوبلی، 52 قانون را با هدف افزایش رضایت از زندگی و تصمیم‌گیری ارائه می‎کند. دوبلی با استفاده از روانشناسی، رواقی‌گرایی و ادبیات سرمایه‌گذاری، به‌ ویژه آموزه‌های چارلی مانگر و وارن بافت، ابزاری برای زندگی ارائه می‌دهد. 

در کتاب هنر خوب زندگی کردن خوانندگان از طریق ترکیب میانبرهای فکری و توصیه‌های عملی، به سمت تصمیم‌گیری عاقلانه‌تر، هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای هدایت می‌شوند. بنابراین شانس آن‌ها برای دستیابی به یک زندگی کامل افزایش می‌یابد.

این قوانین جنبه‌های مختلف زندگی از جمله خرد مالی، تحلیل خود، اجتناب از تعصبات و تمرکز بر اعتبارسنجی را در بر می‌گیرد. 

کتاب هنر خوب زندگی کردن

سفر شما به یک زندگی پربار از اینجا شروع می‌شود.

این کتاب طرحی برای داشتن یک زندگی رضایت‌بخش ارائه می‌دهد. کتاب هنر خوب زندگی کردن را می‌توان به‌عنوان یک ابزار یا مجموعه‌ای از مدل‌های ذهنی با 52 قانون، به هدف تصمیم‌گیری بهتر و افزایش احتمال داشتن یک زندگی خوب در نظر گرفت. 

کتاب هنر خوب زندگی کردن حول موضوعات زیر نوشته شده است:

دقت و انعطاف: بر دقت مداوم در تلاش‌های خود تاکید کنید و از گرفتار شدن در دام عدم انعطاف بپرهیزید. سعی کنید تعهداتی را انتخاب کنید که بدون توجه به هر اتفاقی، به آن‌ها پایبند هستید، زیرا انعطاف‌ناپذیری گاهی اوقات می‌تواند یک رویکرد استراتژیک برای دستیابی به اهداف بلندمدت باشد.  

تحلیل خود و تصمیم گیری: شریکی را برای کمک به تجزیه و تحلیل خود، داشته باشید و هنگام تصمیم گیری، تمام جزئیات را برای بهبود تصمیم‌گیری های آینده ثبت کنید.

ارزش و عدم بهره‌وری: اگر چیزی ارزش واضحی اضافه نمی‌کند، شاید بهتر باشد بدون آن کار کنید. به جای این‌که همیشه به دنبال چیزهای مثبت باشید، روی حذف نکات منفی در زندگی خود تمرکز کنید.

هوش مالی: هزینه‌های ثابت را تا زمانی که امنیت مالی به دست نیامده پایین نگه دارید و به جای مالکیت بیشتر، روی تجربه بیشتر تمرکز کنید. همچنین توصیه می‌شود که سطح پایینی داشته باشید، متواضعانه زندگی کنید و خود را با افراد ثروتمند مقایسه نکنید.

افزایش اعتبار: نگران شهرت خود و نظر دیگران نباشید و به جای آن بر افزایش اعتبارتان تمرکز کنید.

 اهداف و انتظارات: داشتن اهداف برای رضایت از زندگی ضروری است، اما کمی مبهم نگه داشتن هدف‌ها ممکن است سودمند باشد. علاوه بر این، انتظارات خود را مدیریت کنید، زیرا انتظارات غیرواقعی ممکن است ناامید کننده باشد .

حل پیچیدگی‌های زندگی

آیا اغلب در گرداب معضلات زندگی گرفتار می‌شوید و از تصمیماتی که می‌گیرید مطمئن نیستید؟
آیا نظرات دیگران بر اعمال شما تاثیر می‌گذارند و شما را بی‌قرار می‌کنند؟
زندگی به سهم خود با چالش‌ها و تصمیمات مختلفی همراه است. پرداختن عاقلانه به آن‌ها کلید یک زندگی رضایت بخش است. کتاب هنر خوب زندگی کردن نوشته رولف دوبلی رویکردی ساختاریافته را برای گذار از این چالش‌ها به شما ارائه می‌دهد.

شادی‌های پنهان زندگی را کشف کنید.

هنر خوب زندگی کردن چارچوبی محکم بر اساس اصول تحقیق شده از روان‌شناسی و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند. در حالی که کتاب‌های دیگر ممکن است آرامشی موقت داشته باشند. 

این کتاب با ابزارهای عملی و مدل‌های ذهنی به شما قدرت می‌دهد تا تصمیم‌های بهتری بگیرید و کیفیت زندگی‌تان را در بلندمدت افزایش دهید.

قیمت کتاب هنر خوب زندگی کردن

کتاب هنر خوب زندگی کردن برای شماست اگر …

  •  متوجه شدید که پیچیدگی‌های دنیای مدرن را دنبال می‌کنید و به دنبال رویکردی ساختاریافته برای درک و حل چالش‌های زندگی هستید.
  • به دنبال یک زندگی متعادل و غنی هستید، اما توصیه‌های خودیاری فراوان نتوانستند به شما کمک کنند. 
  • جوینده حکمت عملی هستید که در آن روانشناسی مدرن، رواقی‌گرایی، و درس‌های افراد موفق ترکیب شده است.
  • برای دستورالعمل‌های روشنگر و عملی ارزش قائل هستید که فراتر از انگیزه‌های موقت است و چارچوبی محکم برای تصمیم‌گیری بهتر در هر دو حوزه شخصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

نظر شخصیت‌های برجسته در مورد کتاب هنر خوب زندگی کردن :

  • برانگیزاننده، سرگرم کننده و درخشان «Christoph Franz, Chairman of Roche»
  • این کتاب، شیوه ی تفکرتان را تغییر خواهد داد. «London Business School»
  • این نکات شاید یک زندگی خوب را برای شما تضمین نکنند، اما شانس بهتری به شما می دهند (و این تمام چیزی است که هر کدام از ما می تواند بخواهد).«Amazon»

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «هنر خوب زندگی کردن» چیه؟

درباره نویسنده

رولف دوبلی

رولف دوبلی نویسنده و کارآفرین سوئیسی است. او بیشتر به خاطر پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی‌اش «هنر شفاف اندیشیدن» که به چندین زبان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان فروخته است، شناخته شده است. سوابق متنوع او دیدگاه منحصر به فردی را در مورد رفتار و تصمیم گیری انسانی به او بخشیده است که او آن را در نوشته‌های خود به اشتراک می گذارد. او همچنین بنیانگذار Zurich.Minds است که جامعه‌ای متشکل از مشهورترین متفکران، دانشمندان، هنرمندان و...