کتاب پسران حساس

راهنمای سلامت روان کودکان

The Simple Guide to Sensitive Boys

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۳۷,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2017
انتشار شمسی 1400
شابک 9786222810221
نوع جلد شومیز
قطع پالتویی
تعداد صفحه 104
سری چاپ 2

Array

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهی جدید در مورد پسران

کتاب پسران حساس نوشته بتسی دو تیری با هدف شناخت و درک پسران از نظر احساسی و عاطفی تالیف شده است. این کتاب نقاط قوت عاطفی پسران را برجسته می‌کند. در این کتاب توصیه‌های عملی در مورد پرورش ویژگی‌های منحصربه‌فرد پسران ارائه شده است. 

این کتاب، کلیشه‌های سنتی غلط را در مورد فرزندان پسر رد می‌کند و با تاکید بر اهمیت نیازهای احساسی پسران، درک و توجه به آن‌ها را یادآوری می‌کند.

دیدگاهی جدید در مورد پسران

از زمان‌های گذشته و در فرهنگ‌های مختلف، به کودکان پسر آموزش می‌دادند که مرد باید قوی باشد، گریه نکند و احساسات خود را بروز ندهد. امروزه می‌دانیم که انسان‌ها فارغ از جنسیتشان، نیاز دارند تا از نظر عاطفی درک شوند و احساسات خود را جدی بگیرند. 

عدم توجه به بعد روانی و عاطفی در کودکی، می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را در بزرگسالی برای افراد به همراه داشته باشد. 

در نتیجه والدین امروزی باید برخلاف سنت‌ها و کلیشه‌های گذشته، به عواطف و احساسات فرزند خود، فارغ از جنسیتشان توجه کنند. والدین باید آن‌ها را در شرایط مختلف عاطفی حمایت کنند. 

کتاب پسران حساس راهنمایی است که والدین را در این امر همراهی می‌کند تا بتوانند فرزندانی سالم، از لحاظ عاطفی، تربیت کنند.

تغییر ادراکات: 

کتاب پسران حساس به باورهای غلط رایج در مورد پسران حساس که اغلب خجالتی یا مضطرب هستند، می‌پردازد. کتاب این تصورات را با ویژگی‌های مثبتی مانند شفقت و هوش مقایسه می‌کند. 

در واقع هدف کتاب این است که با نگاهی جدید به روحیات فرزندان پسر، به آن‌ها کمک کنیم که بدون ترس و خجالت، احساسات خود را بروز دهند.

کتاب پسران حساس

تجلیل از احساس: 

دو تیری بر تجلیل از منحصربه‌فرد بودن احساسات پسران تاکید می‌کند. در ادامه والدین را تشویق می‌کند تا محیطی برای فرزندان پسر خود فراهم کنند که در آن بتوانند احساسات خود را رشد دهند. فرزندان پسر باید بدون ترس از قضاوت شدن، عواطف و احساساتشان را جدی بگیرند و احساس خود را در تصمیم‌گیری‌ها و کارهای روزمره در نظر بگیرند.

توصیه عملی: 

این کتاب توصیه‌های عملی برای بزرگسالان در مورد نحوه حمایت از پسران حساس ارائه می‌دهد. به آن‌ها کمک می‌کند جایگاه خود را در جهان پیدا کنند و بهترین خود باشند. 

والدین ابتدا باید یاد بگیرند احساسات فرزندشان را بشناسند و در مرحله بعد، به او در شناخت احساسات خودش کمک کنند. 

تخصص نویسنده: 

بتسی دو تیری، روان درمانگر و مادر چهار پسر است که تجربه گسترده خود را در بهبود ضربه روحی در کتاب نوشته است. وی درک عمیقی در مورد پرورش کودکان حساس ارائه می‌دهد. 

او از تجربیات خود در برخورد با فرزندانش می‌نویسند و خواننده را در مسیر حل چالش‌های عاطفی با فرزندانش همراه می‌کند.

موضوعات کلیدی تحت پوشش: 

کتاب پسران حساس جنبه‌های مختلف حساسیت در پسران، از جمله احساس متفاوت بودن، برخورد با طرد شدن و تاثیر قلدری را بررسی می‌کند.

ایجاد تاب آوری: 

همچنین این کتاب در مورد ایجاد روابط انعطاف پذیر و آموزش چگونگی درک و واکنش کودکان به اضطراب بحث می‌کند.

مخاطب هدف: 

کتاب پسران حساس برای والدین، مربیان و متخصصانی که با کودکان کار می‌کنند بسیار کمک‌کننده است و به آن‌ها درک بهتری از پسران و احساسات آن‌ها می‌دهد.

توانمندسازی پسران حساس: 

این کتاب نه تنها برای والدین آموزنده است، بلکه با هدف کمک به پسران و توجه به بعد احساسی وجود آن‌ها نوشته شده که باعث می‌شود شاد و با اعتماد به نفس رشد کنند.

تاثیر فرهنگی: 

با به چالش کشیدن کلیشه‌ها و ارائه دیدگاه‌های جدید، این کتاب به درک فرهنگی گسترده‌تری از احساسات در پسران کمک می‌کند.

قیمت کتاب پسران حساس

کتاب پسران حساس برای شماست اگر …

  • والدین یا مراقب یک پسر حساس هستید.
  • مربی یا معلمی هستید که با کودکان حساس کار می‌کنید.
  • به دنبال درک و پرورش موثر پسرها و شناسایی احساسات آن‌ها هستید.
  • به روانشناسی کودک و بهبودی تروما علاقه دارید.
  • می‌خواهید کلیشه‌های اجتماعی در مورد حساسیت مردانه را به چالش بکشید.
  • فرزندان پسری دارید که نمی‌دانند با احساسات خود چگونه برخورد کنند.
  • نگران گیر افتادن در کلیشه‌های فرهنگی درباره احساسات مردان هستید.

نظرات شخصیت‌های برجسته در مورد کتاب پسران حساس:

  • آموزنده، مفید، و انگیزه‌دهنده. کتاب بتسی دو تیری تأکید می‌کند که برخی رفتار پسرها به جای اصلاح باید جشن گرفته شوند. من از این کتاب کاملاً حمایت کرده و آن را به همه‌ والدین توصیه می‌کنم. جنیفر کاسترو
  • امیدوارم یک نسخه از این کتاب در دسترس همه‌ مادران و پدرانی باشد که در حال تربیت کردن یک پسربچه هستند. با خواندن این کتاب درمی‌یابید که هر بار پسری به دنیا می‌آید، هدیه‌ای به خانواده عطا می‌شود. جین ایوانز، سخنران، مربی و نویسنده‌
  • این کتاب سرشار از توصیه‌های ساده و در‌عین‌حال حکیمانه است. به شما کمک می‌کند که پسران را تشویق کنید تا فردیت خود را در آغوش بگیرند، جایگاه خود را در جهان بیابند و بهترین باشند. گودریدز

موضوع:

شناسه محصول: 9786222810221 دسته: برچسب: , , , ,

نقد و بررسی‌ها

  1. کاملیا امیدی

    دیگه بهتر از این نیستش

  2. تینا خسروی

    ممنون از شما همیشه عالی هستین

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

بتسی دو تیری

بتسی دو تیری را می توان مشاور بهبودی تروما، روان درمانگر، مربی و نویسنده معرفی کرد. او چندین پروژه و موسسه خیریه را با هدف حمایت از کودکان و خانواده هایی که تروما را تجربه کرده اند، تأسیس کرده است.  مرکز بهبودی تروما یکی از آنها است. بتسی دو تیری کتاب هایی مانند "راهنمای ساده غفلت عاطفی" و "راهنمای ساده ترومای پیچیده و گسست" را تالیف کرده است. جایی که او تجربیات گسترده خود را با آخرین تحقیقات ترکیب می کند تا مروری مختصر در مورد موضوعات ارائه...