کتاب تو برای من عزیزترینی

You Are Mine

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۴۹,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2001
انتشار شمسی 1402
شابک 9786006591810
نوع جلد شومیز
قطع خشتی
تعداد صفحه 34
سری چاپ 15

Array

0/5 (0 دیدگاه)

تو فراتر از برچسب‌هایی!

کتاب تو برای من عزیزترینی اثر مکس لوکیدو کتابی است که به مفاهیم هویت و قدرت باور به خود می‌پردازد. روایت لوکیدو که در اصول مسیحی ریشه دارد، داستان‌سرایی تمثیلی را با توصیه‌های عملی ترکیب می‌کند.
او به خوانندگان دیدگاهی منحصربه‌فرد درباره‌ یافتن ارزش واقعی خود ارائه می‌دهد. کمک می‌کند تا در دنیایی که اغلب با معیارهای مادی و خارجی، انسان‌ها را می‌سنجد، احساس ارزشمندی کنید.

زندگی در دنیایی پر از قضاوت

داستان در روستایی با ساکنان چوبی می‌گذرد که به آن‌ها ومیک گفته می‌شود. آن‌ها بر اساس دستاوردها و ظاهر افراد به هر کس برچسب‌هایی می‌دهند. ستاره‌ها برچسب‌هایی ستایش‌برانگیز و نقاط خاکستری نشان از قضاوت‌های منفی دارند. قهرمان داستان، پانچینلو، مدام نقاط خاکستری را دریافت می‌کند، بدون هیچ ستاره‌ای که باعث می‌شود ارزش خود را زیر سوال ببرد.

توپ‌های توخالی را رها کنید

در کتاب تو برای من عزیزترینی می‌خوانیم، جمع‌آوری جعبه و توپ در شهر مُد شده بود! جعبه‌های رنگارنگ و توپ‌های فانتزی اما تو خالی.
همه‌ اهالی دهکده‌ مشغول جمع کردن جعبه و توپ بودند. همه به‌جز پانچینلو. پانچینلو هم برای این‌که از دیگران عقب نیفتد، سعی کرد هر کاری لازم بود انجام دهد تا مثل آن‌ها شود.

زندگی بدون برچسب؛ خود واقعی‌تان را در آغوش بگیرید

با جلو رفتن داستان تو برای من عزیزترینی پانچینلو با لوسیا، ومیکی که هیچ برچسبی ندارد، ملاقات می‌کند. اعتماد به‌ نفس و رهایی لوسیا از سیستم برچسب‌ها، او را مجذوب می‌کند. این موضوع جرقه‌ای برای سفر او در کشف خود و درک ارزش ذاتی‌اش می‌شود.
او درنهایت با خالق ومیک‌ها، آشنا می‌شود. ایلای توضیح می‌دهد که برچسب‌ها فقط در صورتی می‌چسبند که برای شما مهم باشند. پانچینلو فقط به این دلیل که ایلای او را ساخته ویژه است.

یافتن هویت از سوی خالق

لوکیدو به طرز ماهرانه‌ای مضامین هویت، ارزش و خطر تایید جامعه را در داستان مطرح می‌کند. او معتقد است که ارزش هر فرد نباید از اعتبار بیرونی سرچشمه بگیرد. بلکه این ارزش ذاتی آن‌هاست که اهمیت دارد.
کتاب تو برای من عزیزترینی با آموزه‌های مسیحی آمیخته شده و از رابطه پانچینلو و ایلای همچون استعاره‌ای از رابطه‌ بین خالق و مخلوق استفاده می‌کند. 

با ایمان به خود با دیگران همدل شوید

کتاب برای برخورد با انتقاد، غلبه بر احساسات منفی و یافتن ارزش خود، توصیه‌هایی عملی دارد. موضوع مورد تأکید نویسنده قدرت دگرگون‌کننده‌ی باور است. او معتقد است که اعتقاد به ارزش خود، به رهایی از تلاش فلج‌کننده برای تأیید منجر می‌شود. 

همچنین تو برای من عزیزترینی به این موضوع می‌پردازد که درک ارزش فرد بر روابط با دیگران نیز تأثیر می‌گذارد. این درک شفقت، تفاهم و ارتباطات واقعی و عاری از قضاوت را تقویت می‌کند.

گام‌هایی در مسیر خودشناسی

کتاب تو برای من عزیزترینی در عین سادگی، حقایق عمیقی را بازگو می‌کند که برای خوانندگان در هر سنی قابل فهم است. سادگی و عمق پیام آن درباره‌ پذیرش خود، کتاب را دلنشین و صمیمانه کرده است.
در نهایت، این داستان فراخوانی برای برای خوانندگان است تا سفر خودشناسی را آغاز کنند. از آن‌ها می‌خواهد که ارزش خود را در آنچه هستند بیابند، نه در آنچه دنیا درباره‌ آن‌ها می‌گوید.

مجموعه‌ ومیک‌ها؛ کمکی به پرورش اعتمادبه‌نفس کودکان

مطالعه این مجموعه داستان‌ها، قدمی است در جهت پرورش عزت نفس و تفکری عمیق‌تر درباره‌ زندگی. در بیشتر داستان‌های این مجموعه ومیک‌ها که همان مردم جامعه هستند و پانچینلو که کودک درون همه‌ انسان‌هاست. گرفتار وضعیتی نامطلوب می‌شوند که خروج از آن، فقط با تکیه بر توانایی‌های خودشان امکان‌پذیر است. 

کتاب  تو برای من عزیزترینی برای شماست اگر …

  • از داستان‌های تمثیلی با درس‌های عمیق اخلاقی و معنوی لذت می‌برید.
  • به دنبال دیدگاه مسیحی در مورد ارزش و هویت خود هستید.
  • با قضاوت‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنید.
  • به دنبال روایتی ساده و در عین حال عمیق هستید که برای همه سنین مناسب باشد.
  • توصیه‌هایی عملی برای برخورد با انتقادها و برداشت‌های منفی از خود می‌خواهید.
  • به دنبال رویکردی متحول‌کننده برای درک ارزش ذاتی خود هستید.
  • می‌خواهید کشف کنید که چگونه خودارزشی بر روابط و تعاملاتتان با دیگران تأثیر می‌گذارد.
  • از طرفداران سبک داستان‌سرایی الهام‌بخش و مکس لوکیدو هستید.
  • در تلاش برای پذیرش خود هستید و راهنمایی مبتنی بر ایمان می‌خواهید.

موضوع:

شناسه محصول: 9786006591810 دسته: برچسب: , , ,

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «تو برای من عزیزترینی» چیه؟

درباره نویسنده

مکس لوکیدو

بیوگرافی مکس لوکیدو   مکس لوکیدو  نویسنده  کودک و نوجوان و کشیش برجسته مسیحی است که به خاطر نوشته‌های الهام‌بخش و مبتنی بر ایمان برای کودکان و نوجوانان شهرت دارد. او کتاب های پرفروش متعددی نوشته است که بر موضوعاتی مانند فیض، امید، عشق و ایمان  تمرکز داشته که بسیار مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است. آثار لوکادو به دلیل پیام‌های نشاط‌بخش و دلگرم‌کننده‌شان در مورد زندگی و نحوه سالم زیستن مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار...