کتاب ابر مغز

Super Brain

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۸۴,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2012
انتشار شمسی 1402
شابک 9786006895383
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 323
سری چاپ 10

Array

0/5 (0 دیدگاه)

متحول کردن مغز شما برای سلامتی و شادی بهتر

کتاب ابر مغز نوشته دیپاک چوپرا، متخصص در زمینه پزشکی یکپارچه و معنویت با همکاری رودولف ای. تانزی، می‌باشد. این کتاب شکاف بین علم مغز و بینش‌های معنوی را پر می‌کند. نویسندگان به خوانندگان کتابی جامعی برای استفاده از پتانسیل‌های بکر مغزشان ارائه می‌دهند. 

چوپرا و تانزی استدلال می‌کنند که از طریق مداخله آگاهانه، می‌توانیم مغزمان را تغییر دهیم تا زندگی شادتر، سالم‌تر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم. 

این اثر ترکیبی از تحقیقات پیشرفته، مثال‌های واقعی و استراتژی‌های عملی ارائه می‌کند. بر همین اساس مطالعه این کتاب برای هر کسی که علاقه‌مند به تعامل بین ذهن، بدن و روح باشد، ضروری است.

راهنمای بهزیستی بیشتر

نویسندگان دیدگاه‌های سنتی مغز را به‌ عنوان موجودی ثابت و غیرقابل تغییر به چالش می‌کشند. در عوض آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که برای داشتن مغزی پویا و در حال تکامل باید آن را از طریق قصد، فکر و عمل شکل داد و تقویت کرد. 

کتاب ابر مغز دعوتی برای رهایی از پاسخ‌های برنامه ریزی شده و دستیابی به سطوح جدیدی از سلامت و رفاه از طریق قدرت ذهن است.

پتانسیل استفاده نشده مغز

در کتاب ابر مغز، چوپرا و تانزی مفهوم مغز را نه تنها به عنوان اندامی فکری، بلکه به عنوان دروازه‌ای به مجموعه وسیعی از پتانسیل‌های دست نخورده کشف می‌کنند. این کتاب به بخش‌هایی تقسیم می‌شود که جنبه‌های مختلف عملکرد مغز از جمله حافظه، احساسات، تصمیم گیری و ارتباط بین ذهن و بدن را مورد بررسی قرار می‌دهد. 

نویسندگان از جدیدترین تحقیقات علوم اعصاب استفاده می‌کنند تا افسانه‌های مربوط به مغز را از بین ببرند. آن‌ها نشان می‌دهند که چگونه می‌توان از طریق ذهن آگاهی، مثبت اندیشی و مدیتیشن، مغز را برای بهتر شدن، تغییر شکل داد.

موضوعات و ساختار روایی کتاب ابر مغز

ساختار روایی کتاب ابر مغز طوری طراحی شده است که خواننده را برای کشف توانایی‌های مغز خود هدایت کند. هر فصل بر اساس آخرین اطلاعات در مورد نحوه عملکرد مغز و نحوه بهینه سازی آن تنظیم شده است. 

مضامین توانمندسازی، خودسازی و سلامت کل‌نگر در سراسر کتاب همراه با روایات افراد و مطالعات موردی ارائه شده است.

کتاب ابر مغز

پیام‌های کلیدی کتاب ابر مغز

پیام کلیدی کتاب ابر مغز توانمندسازی افراد برای تأثیرگذاری بر سلامت روانی و جسمی خود از طریق قدرت فکر است. چوپرا و تانزی بر انعطاف پذیری مغز تاکید می‌کنند و از روشی فعالانه برای ورزش ذهنی حمایت می‌کنند. درست همانطور که فرد از طریق ورزش بدنی از بدن مراقبت می‌کند. 

روش منحصر به فرد نویسندگان این کتاب، ادغام اعمال معنوی با علوم اعصاب است. این امر نشان می‌دهد دستیابی به وضعیت هوشیاری بالاتر، مزایای ملموسی برای سلامت مغز دارد.

مغز متفکر، زندگی شاد

نویسندگان توصیه‌های کاربردی برای تقویت عملکرد مغز، از جمله تمرینات تمرکز حواس، توصیه‌های غذایی و تغییرات سبک زندگی با هدف کاهش استرس و ارتقای وضوح ذهنی ارائه می‌کنند. آن‌ها رابطه بین مغز و سیستم ایمنی را بررسی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه داشتن طرز فکر مثبت می‌تواند منجر به بهبود نتایج سلامت شود.

کتاب ابر مغز نوشته دیپاک چوپرا و رودولف ای. تانزی کتابی الهام‌بخش و آموزنده است.  این اثر به خوانندگان امکان می‌دهد تا از طریق قدرت مغز، سلامت روانی و جسمی خود را کنترل کنند. کتاب‌ پیش‌رو با ترکیب آخرین تحقیقات علمی با خرد معنوی، روشی نو برای رشد شخصی، رفاه و تحقق معنوی ارائه می‌دهد.

کتاب ابر مغز برای شما است اگر …

  • به آخرین تحقیقات علوم اعصاب و اینکه چگونه می‌توان از آن برای بهبود زندگی خود استفاده کرد، علاقه‌مند هستید.
  • به دنبال تکنیک‌های کاربردی برای افزایش وضوح ذهنی، ثبات عاطفی و عملکرد شناختی هستید.
  • در مورد ارتباط بین معنویت و سلامت مغز کنجکاو هستید.
  • می‌خواهید راه‌هایی برای مهار قدرت مغز خود به منظور دستیابی به شادی و رفاه بیشتر، کشف کنید.
  • به پتانسیل رشد و تحول شخصی از طریق تمرینات آگاهانه اعتقاد دارید.
  • به دنبال روشی کل‌نگر به سلامت هستید که شامل ذهن، بدن و روح می‌شود.
  • از تلاقی علم و معنویت و اینکه چگونه می‌توان از آن برای پیشرفت شخصی استفاده کرد، استقبال می‌کنید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «ابر مغز» چیه؟

درباره نویسنده