کتاب راز عشق، سلامتی و پول

The Secret to Love, Health, and Money

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۲۲۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2022
انتشار شمسی 1401
شابک 9786003403178
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 272
سری چاپ 2

Array

0/5 (0 دیدگاه)

راهنمای عشق، سلامتی و ثروت

کتاب راز عشق ، سلامتی و پول اثر روندا برن کتابی جامع در مورد کاربرد قانون جذب در محوری‌ترین زمینه‌های زندگی است: روابط، رفاه و موفقیت مالی. این کتاب مبتنی بر اصول اساسی است که برن در اثر پیشگامانه‌اش، راز آنها را معرفی کرد. 

نویسنده در این کتاب به خوانندگان راهنمای دقیق‌تری در مورد نحوه به کارگیری این اصول برای جذب عشق، حفظ سلامتی و دستیابی به رفاه مالی ارائه می‌کند. 

روایت جذاب برن مملو از داستان‌های الهام‌بخش، تمرین‌های کاربردی و بینش‌های عمیق است. که برای توانمند ساختن خوانندگان به منظور آشکار کردن خواسته‌های خود و ایجاد زندگی‌ای مملو از عشق، سلامتی و فراوانی طراحی شده است.

بهترین زندگی خود را نشان دهید

برن از طریق کتاب راز عشق ، سلامتی و پول قصد دارد فرآیند جذب آنچه را که واقعاً می‌خواهد را رمزگشایی کند. او بر اهمیت طرز فکر، سپاسگزاری و جملات تاکیدی مثبت تاکید کند. 

این کتاب به عنوان ابزاری برای دگرگونی عمل می‌کند. نویسنده افراد را از طریق مراحل لازم برای همسو کردن افکار و اعمالشان با عمیق‌ترین آرزوها راهنمایی می‌کند. این مساله گواهی بر قدرت باور و پتانسیل نامحدود روح انسان برای شکل دادن به سرنوشت خود است.

تسلط بر عشق، سلامتی و پول

کتاب راز عشق ، سلامتی و پول اثر روندا برن به دقت به هر جنبه از زمینه‌های مهم زندگی می‌پردازد. و به ترتیب بخش اختصاصی برای عشق، سلامتی و پول ارائه می‌دهد. 

برن به این موضوع می‌پردازد که چگونه قانون جذب می‌تواند. به طور خاص برای تجلی در این حوزه‌ها طراحی شود و به خوانندگان مسیر روشنی به منظور دستیابی به اهداف شخصی خود ارائه می‌دهد.

بخش اول: عشق

این بخش از کتاب راز عشق ، سلامتی و پول بر اهمیت عشق به خود به عنوان پایه‌ای برای جذب و حفظ روابط عاشقانه تمرکز دارد. برن بر نیاز افراد برای عشق ورزیدن و پذیرش کامل خود، قبل از انتظار دریافت محبت از دیگران تاکید می‌کند. 

او تمرین‌هایی را برای تقویت عزت نفس، حذف باورهای منفی در مورد عشق و جذب روابط معنادار معرفی می‌کند. این بخش همچنین نحوه پرورش و رشد روابط موجود با قدردانی و مثبت‌اندیشی را پوشش می‌دهد.

بخش دوم: سلامت

نویسنده در این بخش مفهوم سلامت را به عنوان حالتی ذهنی بررسی می‌کند. و بینش‌هایی را در مورد اینکه چگونه تفکر مثبت می‌تواند بر سلامت جسمانی تأثیر بگذارد، ارائه می‌دهد. 

برن درباره قدرت فکر در شفا و حفظ بدنی سالم بحث می‌کند. او خوانندگان را تشویق می‌کند تا وضعیت سلامت ایده آل خود را تجسم کنند. نویسنده معتقد است جملات تاکیدی برای حمایت از رفاه خود مفید هستند. 

این بخش از کتاب راز عشق ، سلامتی و پول شامل توصیه‌ها و مطالعات علمی است که از ارتباط ذهن و بدن حمایت می‌کنند. و استدلال قانع کننده‌ای برای نقش خوش‌بینی و شکرگذاری در دستیابی به سلامت مطلوب ارائه می‌دهند.

بخش سوم: پول

بخش سوم کتاب به جنبه مالی زندگی می‌پردازد و موانع ذهنی را که مانع از دستیابی افراد به ثروت مالی می‌شود را از بین می‌برد. برن خوانندگان را از طریق فرآیند شناسایی و تغییر باورهای محدود کننده در مورد پول راهنمایی می‌کند. 

نویسنده به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه برای آنچه دارند، احساس فراوانی کنند و در عین حال برای چیزهای بیشتر آرزومند باشند. در کتاب راز عشق ، سلامتی و پول نکات کاربردی در مورد نحوه استفاده از قانون جذب برای جذب موفقیت مالی همراه با توصیه‌هایی در مورد حفظ رابطه مثبت با پول ارائه شده است.

کتاب راز عشق ، سلامتی و پول

جذب عشق، سلامتی و پول

در سراسر کتاب راز عشق ، سلامتی و پول، برن این ایده را تقویت می‌کند که کلید کشف راز عشق، سلامتی و پول، در قدرت افکار و احساسات فرد نهفته است. او خوانندگان را تشویق می‌کند که دیدگاهی مثبت داشته باشند، شکرگذاری روزانه خود را تمرین کنند و موفقیت‌های خود را همان‌طور که قبلاً به دست آورده‌اند، تجسم کنند. 

هر بخش کتاب مملو از گام‌های کاربردی، تأییدیه‌ها و داستان‌های موفقیت در زندگی واقعی است که الهام‌بخش بوده و انگیزه خوانندگان برای شروع سفر خود به سوی زندگی‌ای کامل است.

کتاب راز عشق ، سلامتی و پول برای شما است اگر …

  • به دنبال بهبود روابط و جذب عشق به زندگی خود هستید.
  • به دنبال راه‌هایی برای تقویت سلامت خود از طریق قدرت تفکر مثبت هستید.
  • خواهان آزادی مالی هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه ثروت و فراوانی را جذب کنید.
  • از طرفداران راز هستید و می‌خواهید در به کار بردن اصول آن عمیق‌تر شوید.
  • به قانون جذب اعتقاد دارید و به دنبال راه‌های کارآمد برای اجرای آن هستید.
  • در جستجوی الهام و داستان‌های موفقیت هستید که قدرت مثبت‌اندیشی را نشان می‌دهند.
  • قصد دارید زندگی خود را با همسو کردن افکار و اعمال‌تان با خواسته‌های خود متحول کنید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «راز عشق، سلامتی و پول» چیه؟

درباره نویسنده

راندا برن

راندا برن نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی استرالیایی است که بیشتر به خاطر کتاب «راز» که در سال 2006 منتشر شد شناخته می‌شود. پس از موفقیت چشمگیر «راز»، برن در کتاب‌های بعدی به بررسی موضوع خودیاری و رشد شخصی به وسیله قانون جذب ادامه داد. نام راندا برن در فهرست ۱۰۰ نفری که جهان را شکل می‌دهند در مجله تایم قرار گرفته...