کتاب بچه های مصرف گرا
فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب ها حفظ کنیم
Consuming Kids
۲۲۵,۰۰۰ تومان
موجود
انتشار میلادی | 2008 |
---|---|
انتشار شمسی | 1398 |
شابک | 9789642248896 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 297 |
سری چاپ | 1 |
Array
فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب ها حفظ کنیم
Consuming Kids
۲۲۵,۰۰۰ تومان
موجود
انتشار میلادی | 2008 |
---|---|
انتشار شمسی | 1398 |
شابک | 9789642248896 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 297 |
سری چاپ | 1 |
Array
کتاب بچههای مصرفگرا بینشهای ارزشمندی برای مقابله با مسائل مبرم ارائه میکند.
به عقیده مؤلف، تبلیغات، اعم از آگهیها، برنامههای تلویزیونی و سینمایی و هنرپیشههای هالیوودی، بر کودکان و نوجوانان اثر میگذارند و موجب تمایل آنها به تجربهی محصولات قابلفروش در بازار شده و میل به خرید در آنها را افزایش میدهد.
البته کتاب بچههای مصرفگرا نه تنها به “چیستی” مصرفگرایی، بلکه به “چگونگی” بهوجودآمدن و راههای پیشگیری، محافظت و درمان فرزندان در مواجهه با موج بیامان آن نیز می پردازد.
در واقع کتاب بچههای مصرفگرا کتابی پیشگامانه است که بهصورت عمیق به روشهای هدف قرار گرفتن کودکان توسط تبلیغکنندگان و شرکتهای رسانهای میپردازد و دنیای پرپیچوخم تبلیغات، رسانهها و فرهنگ مصرفکننده را مورد بررسی قرار میدهد.
موضوع: فرزندپروری
رها جمالی –
من برای تنوع خریدم