کتاب پنج راز که پیش از مردن باید بدانی

The five secrets you must discover before you die

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۷۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2007
انتشار شمسی 1402
شابک 9789648759648
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 242
سری چاپ 4

Array

0/5 (0 دیدگاه)

پنج حقیقت جهانی یک زندگی کامل

کتاب پنج راز که پیش از مردن باید بدانی اثر جان ایزو در مورد معنادارترین سوالات زندگی از دریچه دید کسانی است که آن را به طور کامل تجربه کرده اند.
این کتاب برگرفته از مصاحبه با بیش از 200 نفر 60 تا 106 ساله است. ایزو آنها را عاقل‌ترین آمریکایی‌ها می‌داند. این مصاحبه‌ها حقایق و شیوه‌های جهانی را آشکار می‌کنند که منجر به زندگی‌ای کامل و هدفمند می‌شوند.
ایزو دهه‌ها حکمت را در پنج راز اساسی خلاصه می‌کند که هدف آن هدایت خوانندگان به سمت زندگی‌ای پر از شادی، هدف و رضایت است.
این اثر فقط مجموعه‌ای از درس‌های زندگی نیست، بلکه فراخوانی کاملا جذاب برای عمل است. به طوری که خوانندگان را دعوت می‌کند تا در مسیر زندگی خود تأمل کنند و این رازها را در زندگی روزمره خود بگنجانند.

عمیق زندگی کردن

کتاب پنج راز که پیش از مردن باید بدانی فراتر از شواهد حکایتی صرف است. نویسنده تحقیقات روان‌شناختی و بینش‌های فلسفی را ادغام می‌کند و آن را به کتابی ضروری برای هر مرحله از زندگی تبدیل می‌کند.
روایت ایزو هم آینه است و هم نقشه. چرا که آرزوهای مشترک قلب انسان را منعکس می‌کند و مسیر روشنی را برای دستیابی به زندگی‌ای خوب فراهم می‌کند. از طریق داستان‌ها، تأمل‌ها و توصیه‌های کارآمد، این کتاب راهنمای بی‌زمانی برای زندگی واقعی و کامل ارائه می‌دهد.

پنج راز زندگی شاد

کتاب پنج راز که پیش از مردن باید بدانی اثر جان ایزو، سفری قابل تامل به جوهر چیزی است که زندگی را ارزش زیستن می‌دهد. ایزو با استفاده از پیشینه خود در روانشناسی و جامعه شناسی، به دقت مصاحبه‌های انجام شده با افرادی را که احساس رضایت عمیقی در زندگی خود یافته اند، تجزیه و تحلیل می‌کند.
این افراد از پیش‌زمینه‌های مختلفی می‌آیند، اما تجربیات آن‌ها بر روی پنج بینش اساسی که ایزو استدلال می‌کند کلیدهای زندگی عمیق و شاد هستند، همگرا می‌شوند.

مسیرهای رسیدن به هدف

راز اول: به خودت وفادار باش: ایزو بر اهمیت درک ماهیت واقعی خود و زندگی در همسویی با آن تاکید می‌کند. این راز حول محور شجاعت دنبال کردن علایق و اصالت زندگی بر اساس ارزش‌های خود، حتی زمانی که با فشارهای جامعه برای انطباق مواجه می‌شوید، می‌چرخد.

راز دوم: هیچ پشیمانی به خود راه نده: محور این راز این است که زندگی را به قدری کامل و صادقانه زندگی کنید که هنگام بازتاب، هیچ پشیمانی در مورد مسیرهایی که طی نشده یا کلماتی که گفته نشده، وجود نداشته باشد. 
ایزو بر قدرت این راز در هدایت تصمیمات و اقدامات به گونه‌ای تاکید می‌کند که به عمیق‌ترین خواسته‌ها و آرزوهای فرد احترام بگذارد.

راز سوم: منبع عشق شوید: این راز به جوهر روابط و اهمیت پرورش عشق در همه اشکال آن می‌پردازد. ایزو بحث می‌کند که چگونه تبدیل شدن به منبع عشق، به جای جستجوی عشق در بیرون، روابط را تغییر می‌دهد و احساس عمیق‌تری از رضایت و ارتباط را به ارمغان می‌آورد.

راز چهارم: زندگی در لحظه: ایزو مفهوم ذهن آگاهی و غنای تجربه زندگی در زمان حال را بررسی می‌کند. این راز خوانندگان را ترغیب می‌کند تا زیبایی لحظه را بچشند و درک کنند که زندگی مجموعه‌ای از زمان حال است.

راز پنجم: بیشتر از آنچه می‌گیرید بده: راز پایانی به لذت بخشش و این ایده می‌پردازد که زندگی سخاوتمندانه، کمک به دیگران و جهان، رضایت و معنای عمیقی را به ارمغان می‌آورد.

کتاب پنج راز که پیش از مردن باید بدانی

پنج راز که پیش از مردن باید بدانی

ایزو این رازها را با داستان‌های واقعی، نظریه‌های روان‌شناختی و تأملات فلسفی ارائه می‌دهد. به این ترتیب او کتاب را به گنجینه‌ای از بینش تبدیل می‌کند.
نویسنده فقط اسرار را فاش نمی‌کند بلکه او خوانندگان را به درون‌نگری، پرسش و به کارگیری این درس‌ها در جستجوی زندگی‌ای پر از هدف و شادی دعوت می‌کند.

کتاب پنج راز که پیش از مردن باید بدانی برای شما است اگر …

  • بر سر دوراهی قرار دارید، به دنبال مسیری برای زندگی معنادارتر هستید.
  • به دنبال خرد از زندگی‌های خوب هستند تا در سفرهای خود به کار گیرند.
  • به رشد شخصی، خودسازی و روانشناسی شادی علاقه دارید.
  • در مورد موضوعات مشترک زندگی‌ای کامل در فرهنگ‌ها و سنین مختلف کنجکاو هستید.
  • با چالش همسو کردن زندگی خود با ارزش‌ها و علایق واقعی خود روبرو هستید.
  • به دنبال تعمیق روابط خود و زندگی با عشق در مرکز هستید.
  • می‌خواهید به طور مثبت به جهان کمک کنید و میراثی ماندگار از خود به جای بگذارید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «پنج راز که پیش از مردن باید بدانی» چیه؟

درباره نویسنده

جان ایزو

جان ایزو نویسنده، سخنران، مشاور و متخصص در زمینه رهبری و موفقیت که به خاطر آثارش در حوزه توسعه فردی و حرفه‌ای شناخته می‌شود. او دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه واترلو در کانادا کسب کرده است و بیش از 25 سال سابقه تجربه در زمینه رهبری و توسعه فردی دارد. ایزو به عنوان مدیر اجرایی و مشاور برای شرکت‌های بزرگ در زمینه توسعه منابع انسانی و بهبود عملکرد سازمانی فعالیت می‌کند. آثار جان ایزو شامل کتاب‌های موفقیت و رهبری مانند "تصمیم‌گیری...