کتاب بغلم کن

Hug Me

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۵۹,۹۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2014
انتشار شمسی 1401
شابک 9786008617365
نوع جلد زرکوب
قطع خشتی
تعداد صفحه 32
سری چاپ 4

Array

0/5 (0 دیدگاه)

کاکتوسی که به آغوش نیاز داشت

کتاب بغلم کن اثر سیمونا سیرائولو، کتابی تصویری است که نیاز جهانی به محبت و درک را بررسی می‌کند. سیرائولو از طریق داستان فیلیپ، کاکتوس جوانی که چیزی جز آغوش گرم نمی‌خواهد، مضامین تنهایی، تفاوت و جستجوی ارتباط در دنیایی را بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد مستعد نادیده گرفتن چنین نیازهایی است. 

این کتاب با مصور زیبا، خوانندگان را با روایتی صمیمانه و تصاویر هنری بسیار گویای خود، آشنا و مجذوب می‌کند. به این ترتیب نویسنده این کتاب را به کتابی به یاد ماندنی برای کودکان و بزرگسالان تبدیل کرده است.
این اثر به عنوان یادآوری تأثیرگذار در مورد اهمیت نشان دادن مهربانی و پذیرش تاکید می‌کند. نویسنده خوانندگان را تشویق می‌کند تا با وجود موانعی که ممکن است در این راه وجود داشته باشد، دست دراز کرده و دیگران را در آغوش بگیرند.

سوزن و مهربانی

سفر فیلیپه داستانی مرتبط با جستجوی پذیرش در زمینه‌ای است که همیشه تفاوت‌های ما را درک نمی‌کند. داستان سرایی سیرائولو قدرتمند است و نگاهی ظریف به منظره احساسی احساس نابجا بودن و لذت یافتن کسی که شما را درک می‌کند، ارائه می‌دهد.
داستان فیلیپه، با فراز و نشیب‌هایش، تجربیات بسیاری را منعکس می‌کند و درس‌های ارزشمندی در مورد همدلی، خودپذیری و شجاعت باز ماندن در مواجهه با طرد شدن می‌دهد.

جستجوی فیلیپ برای در آغوش گرفتن

سیمونا سیرائولو در کتاب بغلم کن، خوانندگان را با فیلیپه، کاکتوس جوانی از خانواده‌ای آشنا می‌کند که به خودبسندگی و خودکفایی خود می‌بالد. فیلیپه بر خلاف بستگانش، اشتیاق عمیقی برای ارتباط و محبت فیزیکی دارد.
تمایل او به ابراز محبت و در آغوش گرفتن، با سوء تفاهم و توصیه خانواده اش مواجه می‌شود که معتقدند کاکتوس‌ها باید خود را حفظ کنند و به هر قیمتی از تماس فیزیکی خودداری نمایند.
تلاش فیلیپه برای انطباق با انتظارات خانواده‌اش باعث می‌شود که او احساس انزوا و سوء تفاهم کند. این مساله درد متفاوت بودن را در جامعه‌ای که برای همنوایی ارزش قائل است، برجسته‌تر می‌کند.

داستانی از ارتباط

وقتی فیلیپه با کامیلا، صخره‌ای که از نمای بیرونی سیخ‌دارش نمی‌ترسد، آشنا می‌شود. صخره‌ای که از همراهی و در آغوش گرفتنش ابایی ندارد، روایت به سمتی امیدوارکننده و شکوفایی دوستی می‌رود.
فیلیپه نگاهی اجمالی به پذیرش دوستی کامیلا می‌کند. با این حال، رابطه آنها با چالش‌هایی نیز مواجه است که بر این موضوع تأکید می‌کند که ارتباط واقعی اغلب مستلزم غلبه بر موانع و سوء تفاهم‌ها است.

تصاویر سیرائولو در کتاب بغلم کن نقشی تعیین کننده در انتقال عمق احساسی داستان دارند. استفاده او از رنگ‌های ملایم و گرم در تضاد با تیرگی فرم خاردار فیلیپه، از نظر بصری بر تم اشتیاق برای گرما در محیطی سرد تأکید می‌کند.
بیان شخصیت‌ها، علیرغم فرم‌های ساده‌شان، به خوانندگان این امکان را می‌دهد که عمیقاً با مصیبت فیلیپه همدردی کنند.

در آغوش گرفتن فیلیپ

اوج داستان زمانی اتفاق می‌افتد که فیلیپه، پس از حادثه‌ای دردناک، احساس طرد شدن و سوء تفاهم می‌کند. او تصمیم می‌گیرد خانه را ترک کند و به دنبال مکانی باشد که بتواند همان‌طور که هست پذیرفته شود. 

این سفر خود‌یابی او را نه تنها به کامیلا، بلکه به درک وسیع‌تری از جهان و درک اینکه دیگرانی در آنجا هستند که می‌توانند او را بپذیرند و خواهند پذیرفت، هدایت می‌کند.

در انتهای این داستان بسیار دلگرم کننده، فیلیپه سرانجام آغوشی را که آرزوی آن را داشت را دریافت کرد. او جایگاه خود را در جامعه‌ای پیدا کرد که تفاوت‌ها را به جای دوری از آنها قبول می‌کنند.
کتاب بغلم کن با یادداشتی امیدوارانه و تأیید، به پایان می‌رسد و این پیام را تقویت می‌کند که هر کس، مهم نیست چقدر متفاوت باشد، سزاوار عشق و پذیرش است.

سفر یک کاکتوس تنها

کتاب بغلم کن اثر سیمونا سیرائولو، پژوهشی در مورد نیاز به محبت، درک و پذیرش است. از طریق داستان کاکتوس کوچکی به نام فیلیپ، سیرائولو با لطف و شفقت به موضوعات جهانی می‌پردازد. او قدرت همدلی و اهمیت پذیرش تفاوت‌هایمان را به ما یادآوری می‌کند.
این کتاب افزودنی ارزشمند برای هر مجموعه و کتابخانه‌ای است و داستانی دل انگیزارائه می‌دهد. نویسنده خوانندگان را تشویق می‌کند تا با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنند و ثابت کنند که عشق و مهربانی می‌تواند حتی بر سخت‌ترین موانع غلبه کند.

کتاب بغلم کن برای شما است اگر …

  • از داستان‌هایی که به مضامین پذیرش، همدلی و قدرت دوستی می‌پردازند، استقبال می‌کنید.
  • به دنبال کتابی مصور هستید که به احساس تنهایی و جستجوی تعلق به روشی حساس و نشاط‌آور بپردازد.
  • از کتاب‌هایی با تصاویر منحصر به فرد و گویا که تأثیر عاطفی روایت را افزایش می‌دهند، لذت می‌برید.
  • داستان‌هایی را ترجیح می‌دهید که کودکان را تشویق می‌کنند تا فردیت خود و دیگران را بپذیرند.
  • به کتاب‌هایی علاقه‌مند هستید که می‌توانند جرقه بحث در مورد احساسات، تفاوت‌ها و نحوه نشان دادن مهربانی را برانگیزند.
  • به دنبال کتابی دلگرم کننده هستید که هم آرامش‌بخش و هم الهام‌بخش برای کسانی باشد که احساس می‌کنند در جای خود نیستند.
  • داستان‌هایی را ترجیح می‌دهید که اهمیت محبت جسمانی را در ایجاد ارتباطات و ابراز عشق برجسته می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «بغلم کن» چیه؟

درباره نویسنده