کتاب قوی باش

Be Strong

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۳۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2021
انتشار شمسی 1401
شابک 9786227924169
نوع جلد شومیز
قطع رحلی
تعداد صفحه 32
سری چاپ 2

Array

0/5 (0 دیدگاه)

راه‌های متعدد برای قوی بودن

کتاب قوی باش نوشته پت زیتلو میلر، کتابی توانمند برای کودکان است که معنای واقعی قدرت را بررسی می‌کند. میلر از طریق سفر قهرمان داستان، کودکی خردسال، معنای قوی بودن برای خود و دیگران را می‌آموزد. او روایتی خلق می‌کند که هم نشاط‌آور و هم بینش‌گر است.
این داستان نه تنها قدرت بدنی را تشویق می‌کند، بلکه مهمتر از آن، بر نیرویی که در مهربانی، اجتماع و استقامت یافت می‌شود نیز تأکید می‌کند.
این اثر با روایت جذاب و تصاویر دلگرم‌کننده‌اش، به عنوان چراغی برای راهنمایی کودکانی است که با چالش‌های خود روبرو می‌شوند. نویسنده به آن‌ها می‌آموزد که قدرت واقعی از درون و از حمایت اطرافیان ما می‌آید.

 

داستان شجاعت و مهربانی

این کتاب به اشکال مختلف قدرت، از توانایی فیزیکی برای کمک به دیگران به روش‌های کاربردی گرفته تا شجاعت عاطفی و اخلاقی مورد نیاز برای دفاع از آنچه که درست است، می‌پردازد.
کتاب قوی باش از طریق پژوهش متفکرانه قدرت در اشکال مختلف آن، خوانندگان جوان را دعوت می‌کند تا به این که چگونه می‌توانند در زندگی روزمره خود قوی باشند، فکر کنند.
مطالعه این کتاب را برای کودکانی که نیاز به آموزش در مورد همدلی، انعطاف‌پذیری و قدرت اجتماع دارند، توصیه می‌کنیم.

 

قدرت فراتر از عضلات

کتاب قوی باش اثر پت زیتلو میلر داستان کودکی خردسال را دنبال می‌کند که پس از گفتگو با والدینش درباره قوی بودن، تلاشی برای درک معنای قدرت واقعی آغاز می‌کند.
کودک در ابتدا بر این باور است که قدرت به توانایی‌های فیزیکی مربوط می‌شود – بلند کردن اجسام سنگین، بالا رفتن یا دویدن سریعتر. با این حال، همانطور که داستان جلوتر می‌رود، کودک با موقعیت‌های مختلفی روبرو می‌شود که این درک محدود از قدرت را به چالش می‌کشد.

 

درس‌های مهربانی و استقامت

کتاب قوی باش خوانندگان را با شخصیت‌های متنوعی آشنا می‌کند که هر کدام جنبه‌های متفاوتی از قدرت را نشان می‌دهند.
دوستی وجود دارد که با ایستادن در مقابل قلدرها شجاعت خود را نشان می‌دهد، یکی از اعضای خانواده که با ارائه آرامش در مواقع غمگینی، قدرت عاطفی خود را نشان می‌دهد. جامعه‌ای که برای حمایت از هدفی مشترک گرد هم می‌آیند و قدرتی که در اتحاد و اقدام جمعی وجود دارد را به نمایش می‌گذارند.
از طریق این برخوردها، قهرمان داستان می‌آموزد که قوی بودن به معنای مهربان بودن، کمک به دیگران، پافشاری در برابر ناملایمات و ایستادگی برای آنچه درست است، است.

 

کشف آنچه ما را قوی می‌کند

داستان‌سرایی میلر با تصاویر پر جنب و جوش تکمیل می‌شود که احساسات و اعمال شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشند و پیام داستان را زنده می‌کنند.
روایت تصویری مضامین کتاب قوی باش را تقویت می‌کند و به کودکان نشان می‌دهد که اعمال، چه بزرگ و چه کوچک، می‌توانند قدرت را نشان دهند. خواه کمک به دوستی نیازمند، سخن گفتن علیه بی عدالتی، یا صرفاً کمک به خانه، قدرت را به عنوان ویژگی‌ای قابل درک برای هر کودک نشان می‌دهد.

کتاب قوی باش

قلب قدرت

کتاب قوی باش با درک قهرمان داستان که قدرت چند وجهی دارد، به اوج خود می‌رسد. این قدرت فقط در مورد توانایی بدنی نیست، بلکه به قدرت شخصیت نیز مربوط می‌شود.
این درک زمانی کامل می‌شود که کودک درک خود از قدرت را با جمع کردن دوستان و جامعه برای رسیدن به هدفی مشترک، نشان دادن رهبری و قدرت تلاش جمعی به کار گیرد.

کتاب با سوالی تامل‌برانگیز از خواننده پایان می‌یابد. او می‌پرسد چگونه قوی خواهید بود؟ این پرسش با پایانی باز کودکان را دعوت می‌کند تا در مورد زندگی خود و اینکه چگونه می‌توانند قدرت را در اشکال مختلف تجسم کنند، به فکر وامی‌دارد.
این کتاب گفتگوی مداوم بین کودکان، مراقبان و مربیان را در مورد ارزش قدرت درونی، انعطاف‌پذیری و حمایت جامعه تشویق می‌کند.

 

کتاب قوی باش برای شما است اگر …

 

  • کودکی دارید و می‌خواهید در مورد تاب‌آوری، مهربانی و اجتماع مطالب بیشتری بیاموزد.
  • والدین و مربی هستید و به دنبال القای ارزش‌های همدلی و شجاعت در ذهن جوانان می‌باشید.
  • به دنبال داستان‌هایی هستند که نمونه‌های مختلفی از قدرت را به نمایش بگذارند.
  • به ادبیات کودکان علاقه‌مند هستید و می‌خواهید خودانگاره مثبت و مسئولیت اجتماعی را در بین آنها ترویج دهید.
  • می‌خواهید حس اجتماع و اقدام جمعی را در فرزندان خود تشویق کنید.
  • در جستجوی داستان‌های الهام‌بخشی هستید که مفاهیم سنتی قدرت را به چالش می‌کشند.
  • مسئول کلوپ‌های کتاب و کتابخانه‌های مدرسه هستید و به دنبال کتاب‌های جذاب و تفکربرانگیز برای کودکان می‌باشید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «قوی باش» چیه؟

درباره نویسنده