کتاب با هم آموختن در کلاس
چگونگی انجام
Cooperative Learning in the Classroom
۴۲,۵۰۰ تومان
ناموجود
انتشار میلادی | 2007 |
---|---|
انتشار شمسی | 1400 |
شابک | 9786004056489 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 230 |
سری چاپ | 1 |
Array
چگونگی انجام
Cooperative Learning in the Classroom
۴۲,۵۰۰ تومان
ناموجود
انتشار میلادی | 2007 |
---|---|
انتشار شمسی | 1400 |
شابک | 9786004056489 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 230 |
سری چاپ | 1 |
Array
کتاب با هم آموختن در کلاس اثری از وندی جلیف است که به عنوان راهنمایی جامع در زمینه استراتژیهای یادگیری مشارکتی در محیطهای آموزشی نوشته شده است. این اثر زیربنای نظری یادگیری مشارکتی را مورد بررسی قرار میدهد.
جلیف در این کتاب بینشها و استراتژیهای عملی مختلفی را در اختیار مربیانی قرار میدهد که به دنبال ایجاد محیطهای مشارکتی در کلاس درس خود هستند.
جلیف که در این زمینه تخصص دارد، در این کتاب به مربیان کمک میکند تا بتوانند در یادگیری مشارکتی به شکل مؤثری عمل کنند. خواندن این کتاب باعث میشود که دانشآموزان علاوه بر دستیابی به موفقیت تحصیلی، بتوانند مهارتهای اجتماعی مختلفی را به همراه درکی عمیق از کار گروهی و احترام متقابل به دست بیاورند.
کتاب با هم آموختن در کلاس بهگونهای نوشته شده که بتواند معلمان را به کمک فرایند یکپارچهسازی یادگیری مشارکتی راهنمایی کند. نویسنده همه چیز از مبانی پویایی گروه تا ارزیابی کار گروهی را در اختیار خوانندگان قرار داده است. اثر جلیف منبعی ضروری برای معلمانی است که به دنبال ایجاد محیطهای یادگیری جذاب، فراگیر و مؤثر هستند.
این کتاب به دلیل ارائه راهنماییهای علمی و راهکارهای عملی خود در میان مربیان و معلمان شناخته شده است. به دلیل سبک نوشتاری واضح و قابلفهمی که برای نگارش کتاب به کار رفته و همچنین استفاده از نمونههای دنیای واقعی، این کتاب مورد تحسین واقع شده است.
جلیف نویسنده کتاب دارای بیشتر از ۱۴ سال سابقه کاری به عنوان معلم است و از تجربیات شخصی خود برای تالیف کتاب با هم آموختن در کلاس استفاده کرده است.
این کتاب مفهوم یادگیری مشارکتی را معرفی میکند و مزایای آن برای پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی عاطفی دانشآموزان را شرح میدهد. نویسنده کتاب با هم آموختن در کلاس معتقد است که یادگیری مشارکتی از کار گروهی ساده فراتر بوده و شامل نوعی همکاری ساختاریافته و هدفمند است.
این امر باعث دستیابی به نتایج یادگیری خاص میشود. در واقع جلیف سعی میکند با این اثر خود، مربیان و معلمان را به استفاده از یادگیری مشارکتی در کلاسهای خود تشویق کند.
کتاب با هم آموختن در کلاس با تأمل در مورد آینده یادگیری مشارکتی در خصوص آموزش به پایان میرسد. نویسنده تمرکز خود را بر روی اهمیت یادگیری مستمر و تلاش مربیان برای برآوردهکردن نیازهای در حال تکامل دانشجویان قرار میدهد.
این کتاب میتواند برای معلمانی که در همه سطوح آموزشی به دنبال تقویت شیوه تدریس خود و پرورش محیط یادگیری مشترکی هستند، منبعی ارزشمند به شمار آید.
کتاب با هم آموختن در کلاس دارای بخشهای کلیدی مختلفی است که این بخشها عبارتاند از:
نقد و بررسیها