کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

How to Get on With Your Colleagues

نویسنده: ,
مترجم:
ناشر:

۹۷,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2020
انتشار شمسی 1402
شابک 9786226977364
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 166
سری چاپ 5

Array

0/5 (0 دیدگاه)

هنر روابط مؤثر در محل کار

کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم، اثری از مدرسه زندگی، سازمانی که به توسعه هوش هیجانی از طریق فلسفه و روانشناسی اختصاص دارد، است. این کتاب به پیچیدگی‌های روابط در محل کار می‌پردازد و درک دقیقی از پویایی این محیط به خوانندگان ارائه می‌دهد.

هدف این کتاب، تجهیز افراد به ابزارها و بینش‌های مورد نیاز برای ایجاد محیط‌های کاری هماهنگ و سازنده‌تر است. این کتاب با ترکیب دانش تئوری و توصیه‌های عملی، به چالش‌های رایج در محیط‌های کاری می‌پردازد. علاوه بر این، استراتژی‌هایی را برای حرکت در چشم‌انداز اجتماعی پیچیده محل کار مدرن ارائه می‌دهد.

زیربنای روانشناختی روابط محل کار

کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم با بررسی زیربنای روانشناختی روابط محل کار، با تأکید بر اهمیت همدلی، ارتباط و احترام متقابل آغاز می‌شود. نویسندگان استدلال می‌کنند که درک نیازهای عاطفی و مرزهای همکاران ما برای ایجاد فضای کاری مثبت بسیار مهم است. 

همکاران، بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید در زندگی ما تاثیر گذار هستند. وجود رابطه‌ای حرفه‌ای و مسالمت آمیز، مستلزم برقراری ارتباط موثر، درک نقاط کور و همدلی با دیدگاه دیگران است.

ساختار این کتاب طوری طراحی شده که خواننده را در سناریوها و چالش‌های مختلفی که ممکن است در محیط‌های حرفه‌ای ایجاد شود، راهنمایی می‌کند. این چالش‌ها می‌توانند شامل برخورد با شخصیت‌های دشوار، غلبه بر ارتباطات نادرست و درگیری‌ها و… باشند.

 استراتژی‌هایی برای محیط کار شادتر

این کتاب منبعی ضروری برای تمام کسانی است که به دنبال تقویت روابط حرفه‌ای خود از طریق توسعه هوش هیجانی و ارتباطات همدلانه هستند. فرقی نمی‌کند که شما با چالش‌های خاصی روبرو باشید و یا صرفاً بخواهید که محیط کاری مثبت‌تر را ایجاد کنید. به هر حال این کتاب، تکنیک‌های لازم برای پیشرفت معنادار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

یکی از پیام‌های کلیدی کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم، اهمیت هوش هیجانی در محیط کار است. نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که با ایجاد آگاهی بیشتر از پاسخ‌های احساسی خود و همکارانمان، می‌توانیم همکاری تیمی را افزایش دهیم. 

مدرسه زندگی، از زمان تاسیس با سازمان‌ها کار کرده و کارکنان را به هوش هیجانی مورد نیاز برای موفقیت مجهز می‌کند. این اثر، آموخته‌های آنها را در قالب مجموعه‌ای از درس‌ها در زمینه روانشناسی محل کار جمع‌آوری کرده است.

کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

 ایجاد ارتباطات معنادار در محل کار

کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم به موضوع رشد و توسعه حرفه‌ای نیز می‌پردازد. نویسندگان رفاه شخصی را به کیفیت روابط در محل کار مرتبط می‌کند. این اثر موردی قانع‌کننده برای سرمایه‌گذاری در روابط حرفه‌ای ارائه می‌کند.  

نویسندگان این موضوع را به‌ عنوان وسیله‌ای نه تنها برای بهبود تعادل بین کار و زندگی، بلکه به‌ عنوان مسیری برای پیشرفت شغلی معرفی می‌کنند.

از جنبه‌های منحصر به‌ فرد کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم می‌توان به استفاده از فلسفه، روانشناسی و همچنین رویکرد بین‌رشته‌ای آن اشاره کرد. علاوه بر این، گنجاندن نکات و استراتژی‌های عملی، این اثر را به منبعی ارزشمند برای افراد و تیم‌هایی تبدیل کرده که به دنبال بهبود پویایی محل کار خود هستند.

 کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم برای شما است اگر …

  • در ایجاد یا حفظ روابط مثبت با همکاران خود مشکل دارید.
  • مدیر یا رهبر تیم هستید و به دنبال ایجاد محیطی با همکاری و حمایت بیشتر در تیم هستید.
  • خود را اغلب در درگیری‌های محل کار می‌بینید و به دنبال راهکارهایی برای حل آن هستید.
  • به تقویت هوش هیجانی و درک تأثیر آن بر روابط حرفه‌ای علاقمند هستید.
  •  می‌خواهید ارتباطات و همدلی را در محل کار خود بهبود ببخشید.
  • به دنبال مشاوره عملی برای پیمایش در پیچیدگی‌های سیاست اداری هستید.
  • به دنبال بینش‌هایی در مورد بهبود فرهنگ محیط کار هستید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «چگونه با همکاران خود کنار بیاییم» چیه؟

درباره نویسنده

آلن دوباتن

آلن دوباتن فیلسوف، نویسنده و متفکر معاصر سوئیسی است که به دلیل تفکر کاوش‌ برانگیزش در مورد احساسات، روابط و پیچیدگی‌های زندگی مدرن در دنیا شناخته شده است. او آثار قابل توجهی در زمینه فلسفه و ادبیات داشته است. آثار وی تاکنون در 30 کشور جهان پرفروش شده است. آثار آلن دوباتن اغلب فلسفه را با عمل‌گرایی در هم می‌آمیزد و نگرش‌هایی در مورد شرایط مختلف زندگی انسان ارائه می‌دهد. سبک نوشتاری او جذاب و قابل ارتباط است و مفاهیم فلسفی را قابل هضم و...

مدرسه زندگی

مدرسه زندگی مؤسسه‌ای آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه‌تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. مدرسه زندگی برنامه و خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد؛ از جمله پیدا کردن شغل مورد علاقه، بهبود در روابط، دست یابی به آرامش و درک بهتر جهان. همچنین خدماتی همچون روان‌درمانی و فروش حضوری محصولات نیز در این موسسه ارائه می‌شود. مدرسه زندگی توسط فیلسوف شناخته شده، آلن...