کتاب با یکصد روش زندگی خود را متحول کنید

100 Ways to Motivate Yourself

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۵,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2004
انتشار شمسی 1399
شابک 9789643801366
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 299
سری چاپ 2

Array

0/5 (0 دیدگاه)

صد روش برای تحول زندگی

کتاب «با یکصد روش زندگی خود را متحول کنید» نوشته استیو چندلر کتابی در حوزه خودیاری و مناسب هر کسی است که به دنبال فعال کردن انگیزه و نیروی درونی خود برای رسیدن به اهداف خود است.

در این کتاب، چندلر 100 استراتژی عملی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد که می‌تواند زندگی شما را متحول کند. همان طور که چندلر معتقد است «موفقیت یک تصادف نیست، بلکه نتیجه مستقیم یک اقدام مداوم و با انگیزه است.»

این کتاب طیف وسیعی از موضوعات، از جمله تعیین و دستیابی اهداف، غلبه بر تعلل و مقابله با شک و تردید نسبت به خود را پوشش می‌دهد. رویکرد چندلر مبتنی بر تجربیات زندگی واقعی و اقدامات عملی است و همین مسئله این کتاب را برای مخاطبان مختلف مؤثر می‌سازد.

در سرتاسر کتاب، خوانندگان داستان‌های انگیزشی، نقل قول‌های تأمل برانگیز و بینش‌های ارزشمندی را خواهند یافت که آنها را تشویق می‌کند تا کنترل زندگی‌شان را در دست بگیرند و به دنبال موفقیت و تحقق رویاهایشان باشند.

چندلر با سبک نوشتاری جذاب خود، الهام بخش مخاطبان این کتاب که به خودیابی و توانمندسازی نیاز دارند، است. چه به دنبال تعیین و دستیابی به اهداف خود باشید، چه به دنبال غلبه بر تعلل و یا افزایش اعتماد به نفس باشید، چه به دنبال انگیزه در زندگی شخصی باشید یا چه در زندگی حرفه‌ای خود به آن نیاز داشته باشید، این کتاب برای شکوفا کردن پتانسیل شما و تغییر طرز فکرتان کمک‌کننده است.

در واقع این کتاب برای هر کسی است که به دنبال غلبه بر موانع و سختی‌ها، حفظ انگیزه و دستیابی به موفقیت پایدار است.

به خودشکوفایی برسید!

همیشه در حال تلاش برای حفظ انگیزه، غلبه بر موانع یا رسیدن به اهداف خود هستید؟
به نظر شما چرا بعضی افراد بدون زحمت در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به راحتی به جلو می‌روند؟
آیا نگه داشتن انگیزه‌تان برای انجام کارها برایتان دشوار است؟

اگر تا به حال به این سوالات فکر کرده‌اید، باید بدانید که بسیاری از ما با لحظاتی روبرو می‌شویم که انگیزه‌یمان کاهش می‌یابد و مسیر موفقیت مبهم به نظر می‌رسد. اما با داشتن نگرش‌های جدید به موفقیت و انگیزه شاید بتوانیم زمان بیشتری را با انگیزه سپری کنیم!

کتاب «با یکصد روش زندگی خود را متحول کنید» برای شماست اگر:

  • به دنبال راه‌هایی برای با انگیزه ماندن و دستیابی به اهداف خود هستید.
  • از توصیه‌های مبهم کتاب‌های خودیاری خسته شده‌اید و می‌خواهید راهکارهای مشخصی برای غلبه بر موانع و کنترل زندگی خود داشته باشید.
  • به قدرت عمل مستمر و داشتن انگیزه کافی برای تغییر مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای خود اعتقاد دارید.
  • به دنبال کتابی هستید که موضوعاتی از تعیین اهداف تا غلبه بر تعلل را پوشش دهد.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «با یکصد روش زندگی خود را متحول کنید» چیه؟

درباره نویسنده

استیو چندلر

استیو چندلر نویسنده، سخنران و مربی توسعه فردی است که به دلیل فعالیت در زمینه خودسازی و انگیزه شناخته شده است. استیو چندلر با چندین دهه فعالیت حرفه ای، تاثیر زیادی بر روی افراد بی‌شماری به جای گذاشته است که به دنبال تغییر زندگی خود هستند. همچنین به طور کلی آثار استیو چندلر در توانمندسازی افراد برای غلبه بر چالش‌ها، تعیین و دستیابی به اهداف خود و داشتن زندگی رضایت‌بخش‌تر، مؤثر بوده...