کتاب شغل مورد علاقه

A job to love

نویسنده: ,
مترجم:
ناشر:

۱۳۴,۵۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2017
انتشار شمسی 1402
شابک 9786008957133
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 192
سری چاپ 13

Array

0/5 (0 دیدگاه)

فلسفه‌ای برای هماهنگی کار و زندگی

کتاب شغل مورد علاقه اثر مدرسه‌ زندگی، آلن دوباتن (ویراستار) برای یافتن تاثیری معنادار و کامل است که به پیچیدگی‌های بازار کار مدرن و ماهیت رضایت از کار می‌پردازد. کتاب راهنمایی‌هایی برای همسو شدن حرفه‌ای با ارزش‌ها و آرزوهای شخصی ارائه می‌دهد.
این کتاب راهنمایی تفکربرانگیز برای کسانی است که به دنبال درک رابطه خود با کار هستند و می‌خواهند بدانند چگونه شغلی را پیدا کنند که واقعاً با درون آن‌ها در هماهنگی کامل باشد. 

یافتن شغلی که شما را دوست دارد

کتاب با بررسی این موضوع شروع می‌شود که چرا با توجه به اینکه بخش مهمی را از زندگی صرف کار می‌کنیم، یافتن رضایت شغلی بسیار مهم است.
کتاب شغل مورد علاقه خوانندگان را در شناسایی ارزش‌ها و علایق اصلیشان راهنمایی می‌کند که برای یافتن شغل همسو با خود واقعی آن‌ها ضروری است.
نویسندگان مؤلفه‌های رضایت شغلی را از جمله استقلال، خلاقیت، تأثیر و شناخت بررسی می‌کنند. در ادامه به این مسئله می‌پردازند که چگونه این عناصر به داشتن شغلی کامل کمک می‌کنند.

کتاب شغل مورد علاقه

در این کتاب چالش‌های بازار کار معاصر، مانند تعادل بین ثبات مالی و رضایت شخصی مورد بحث قرار می‌گیرند. کتاب شغل مورد علاقه افسانه‌های رایج درباره‌ مشاغل را از بین می‌برد. مثلا این ایده که فرد باید مسیر شغلی مادام‌العمری داشته باشد.

برخورد با ناامیدی و شکست

کتاب راهبردهایی برای مقابله با ناامیدی‌ها و شکست‌های شغلی ارائه می‌دهد که بر انعطاف‌پذیری و سازگاری تأکید دارند. نویسندگان درباره‌ اهمیت یادگیری مستمر و توسعه مهارت در دنبال کردن کامل یک حرفه بحث می‌کنند.
کتاب به این مساله می‌پردازد که چگونه افراد می‌توانند هدف و معنای عمیق‌تری را در کار خود پیدا کنند، فراتر از سود یا موقعیت مالی آن.

توصیه‌های عملی برای جست‌وجوی شغل: 

در کتاب شغل مورد علاقه نکات و استراتژی‌های عملی برای جست‌وجوی شغل و تغییر شغل ارائه شده است که به خوانندگان کمک می‌کنند تا گام‌های عملی به سمت شغل ایده‌آل خود بردارند.
در نهایت، کتاب به اهمیت ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی می‌پردازد و نتیجه‌گیری می‌کند که رضایت فردی از فعالیت‌ها و روابط خارج از کار نیز حاصل می‌شود.

قیمت کتاب شغل مورد علاقه

کتاب شغل مورد علاقه برای شماست اگر …

  • احساس می‌کنید در شغل فعلی خود کامل نیستید و به دنبال تغییر آن هستید.
  • در حال ورود به بازار کارید و می‌خواهید شغلی پیدا کنید که با علایق‌تان همسو باشد.
  • علاقه‌مند به درک جنبه‌های عمیق‌تر رضایت شغلی و فردی هستید.
  • در فکر تغییر شغلید و راهنمایی می‌خواهید.
  • برای پیشرفت شخصی ارزش قائلید و می‌خواهید کارتان را با ارزش‌های زندگیتان ترکیب کنید.
  • از طرفداران رویکرد فلسفی آلن دوباتن به مسائل روزمره هستید.

پیمایش در مسیر رضایت شغلی

کتاب  شغل مورد علاقه به دلیل رویکرد بصیرتی و فلسفی که به مفهوم کار دارد و همچنین بابت ارائه‌ راهنمایی‌های عملی و مرتبط با رضایت شغلی تحسین شده است. سبک متفکرانه‌ی کتاب که از ویژگی‌های انتشارات مدرسه زندگی است، آن را برای خوانندگان جالب توجه کرده است.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «شغل مورد علاقه» چیه؟

درباره نویسنده

آلن دوباتن

آلن دوباتن فیلسوف، نویسنده و متفکر معاصر سوئیسی است که به دلیل تفکر کاوش‌ برانگیزش در مورد احساسات، روابط و پیچیدگی‌های زندگی مدرن در دنیا شناخته شده است. او آثار قابل توجهی در زمینه فلسفه و ادبیات داشته است. آثار وی تاکنون در 30 کشور جهان پرفروش شده است. آثار آلن دوباتن اغلب فلسفه را با عمل‌گرایی در هم می‌آمیزد و نگرش‌هایی در مورد شرایط مختلف زندگی انسان ارائه می‌دهد. سبک نوشتاری او جذاب و قابل ارتباط است و مفاهیم فلسفی را قابل هضم و...

مدرسه زندگی

مدرسه زندگی مؤسسه‌ای آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه‌تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. مدرسه زندگی برنامه و خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد؛ از جمله پیدا کردن شغل مورد علاقه، بهبود در روابط، دست یابی به آرامش و درک بهتر جهان. همچنین خدماتی همچون روان‌درمانی و فروش حضوری محصولات نیز در این موسسه ارائه می‌شود. مدرسه زندگی توسط فیلسوف شناخته شده، آلن...