کتاب اثر مرکب

چگونه لاکپشت ها از خرگوش ها پیشی می گیرند

The Compound Effect

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۲۰۵,۰۰۰ تومان ۱۶۴,۰۰۰ تومان

انتشار میلادی 2010
انتشار شمسی 1402
شابک 9786226573498
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 168
سری چاپ 2629

Array

0/5 (0 دیدگاه)

چرا استمرار مفیدتر از شدت است؟

کتاب “اثر مرکب” نوشته دارن هاردی بر این اصل تمرکز دارد که اقدامات کوچک و مداوم، در طولانی مدت، نتایج قابل توجهی ایجاد می‌کنند. این کتاب توسط نشر میلکان منتشر شده است.

به جای جستجوی راه‌حل‌های سریع یا تغییرات چشمگیر به یکباره، هاردی معتقد است که پایدارترین مسیر به سمت موفقیت در هر کاری، پیشرفت‌های جزئی و مداوم است. این اقدامات کوچک در طول زمان ترکیب می‌شوند و منجر به رشد و دستاورد بزرگی می‌شوند.

“اثر مرکب” یک عامل تغییر بزرگ برای هر کسی است که به دنبال دستیابی به موفقیت و باقی گذاشتن ردپایی معنادار از خود در زندگی است. با تأکید بر اصل “اقدامات کوچک و مداوم منجر به نتایج بزرگ می‌شوند”، کتاب در بخش‌های مختلف خود به شیوه عملکرد “اثر مرکب”، اهمیت انتخاب‌ها، عادات و تأثیر محیط اطراف می‌پردازد.

همچنین، توصیه‌هایی عملی در مورد چگونگی استفاده از این اصول در جنبه‌های مختلف زندگی مانند مسائل مالی، روابط، و توسعه فردی ارائه می‌دهد.

چرا انتخاب‌های شما بیشتر از آنکه فکرش را بکنید، مهم هستند؟

“تو هرگز زندگیت را تغییر نخواهی داد تا یک چیزی را که روزانه انجام می‌دهی، تغییر ندهی.” این جمله به تنهایی فراخوانی به تغییر است و قدرت عادت‌های روزانه در شکل‌دهی آینده ما را روشن می‌کند.

خواندن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا چارچوب موفقیت را درک کنید و چگونگی ترکیب تغییرات کوچک و تبدیل آن‌ها به یک اتفاق بزرگ در طول زمان را بفهمید. اگر در یک روند تکراری گیر افتاده‌اید و به دنبال تغییر هستید یا به دنبال یک سطح بالاتر از موفقیت‌های امروزتان هستید، “اثر مرکب” راهنمایی است که مسیر زندگی را برایتان شفاف‌تر می‌کند.

از معمولی بودن فرار کنید و حرفه‌ای باشید!

اغلب در چرخه‌ای از برنامه‌ریزی و عدم دستیابی به اهدافتان هستید؟
از جستجوی راه‌حل‌های سریع که منجر به موفقیت کوتاه‌مدت می‌شوند، خسته‌اید؟
و احساس می‌کنید که باید برنامه‌ای بلندمدت‌تر برای زندگی‌تان داشته باشید؟
تعجب می‌کنید که چرا بعضی افراد به به آسانی به اهدافشان می‌رسند در حالی که شما سخت تلاش می‌کنید و به اهدافتان نمی‌رسید؟
چگونه انتخاب‌های ساده‌ی روزانه و تصمیمات مثبت کوچک باعث موفقیت می‌شوند؟

اگر شما هم با این سوالات درگیرید، “اثر مرکب” برای جواب دادن به این سوالات به شما کمک می‌کند.
بسیاری از کتاب‌های توسعه فردی، استراتژی‌های پیچیده یا برنامه‌های سختی برای موفقیت ارائه می‌دهند ولی این کتاب، موفقیت را به گام‌های کوچک و عملی تبدیل می‌کند که به آسانی می‌توانید آنها را در زندگی روزانه‌تان جا بدهید.

این کتاب چه بخواهید به لحاظ مالی خود را بهبود بدهید یا در شغل‌تان پیشرفت کنید یا روابطتان را غنی‌تر کنید، طرحی برای رسیدن به نتایج فوق‌العاده در هر جنبه از زندگی ارائه می‌دهد. با افسانه موفقیت سریع خداحافظی کنید و مسیر اثبات شده به دستاوردهای پایدار را با “اثر مرکب” بپذیرید.

کتاب اثر مرکب برای شماست اگر:

– از راه‌حل‌های سریع که نتایج طولانی‌مدت ندارند، خسته شده‌اید.
– به دنبال یک راهنمای ساده برای ساختن عادات بهتر در هر جنبه از زندگی‌تان هستید.
– به پیشرفت و توسعه مالی، حرفه‌ای یا شخصی علاقه‌مند هستید و تمایل دارید برای رسیدن به ‌آن‌ها قدم‌های مداوم بردارید.
– تلاش زیادی برای تغییر عادت‌های خود کرده‌اید اما نتوانسته‌اید و حالا به دنبال یک برنامه ثابت شده برای بهبود زندگی‌تان هستید.

اگر هر کدام از این موارد برای شما دغدغه است، شاید “اثر مرکب” همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

جوایز و افتخارات:

کتاب اثر مرکب در سال انتشارش توانست در لیست پرفروش ترین کتاب‌های جهان قرار بگیرد و اغلب در لیست کتاب‌های خواندنی توصیه می‌شود.

نظر شخصیت‌های برجسته:

– فرمولی کارآمد در راستای کسب یک زندگی ایده‌آل. اثر مرکب را بخوانید و مهم‌تر از آن، بر مبنای اصول آن رفتار کنید!
جک کانفیلد

– اگر به دنبال دستورالعملی کاربردی و ابزار واقعی هستید که بتوانید زندگی‌تان را تغییر دهید و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، قطعاً راهکار آن، اثر مرکب است! من تصمیم گرفته‌ام، با استفاده از این کتاب، نگاهی به گذشته‌ام انداخته و هرآنچه را در زندگی‌ام نیاز به توجه و فعالیت بیشتر دارد بشناسم!
دیوید باخ

– این کتاب، به شما توان این را می‌دهد که نردبان موفقیت را سریع‌تر بالا بروید. آن را بخرید، بخوانید و همراه داشته باشید.
جفری گیتومر

دارن هاردی، یکی از موفق‌ترین مردم دنیا، موقعیتی منحصر به فرد در یکپارچه‌سازی قدرت ذهن دارد. این را با بیانی ساده ارائه می‌کند و بدون هیچ حاشیه‌ای به اصل مطلب می‌پردازد. این اصول زندگی، من و هر فرد خواهان موفقیتی را که در تجارت می‌شناسم، رهنمون کرده‌ است. این کتاب، راه رسیدن به موفقیت و نیک‌بختی را به شما نشان می‌دهد.
دونی دویچ

– اثر مرکب، یک فرمول کارآمد، برای رسیدن به زندگی رؤیایی‌تان است. بنابراین اجازه دهید تا گام‌به‌گام شما را راهنمایی کند. آن را مطالعه کنید و مهم‌تر از همه اینکه به اصول آن عمل کنید!
کریس ویدنر

– دارن هاردی، در اثر مرکب ثابت می‌کند که مفاهیم معمولی و متداول، قطعاً نتایج خیره کننده و غیرقابل‌باوری به وجود می‌آورند، مخصوصاً اگر برای هدفی معین بکار بروند. این مراحل ساده را دنبال کنید تا به کسی تبدیل شوید که قرار بوده باشید!
دنیس وینتلی

نقد و بررسی‌ها

  1. مهدی

    احتمالا شمام اسم کتاب اثر مرکب رو شنیدید من این کتاب رو مدام به یکی از دوستام که درگیر اهمال کاری بود توصیه می کردم و اون هی مقاومت میکرد یعنی طرف حتی برای خریدن کتاب هم تنبلی می کرد تا اینکه دیگه آخر خودم براش سفارش دادم بردم دادم دستش و مجبورش کردم بخونه یه جورایی حالا مرسی از سایتتون خودم قبل از اینکه کتاب رو بهش بدم ورقش زدم یه نگاهی هم بهش انداختم چاپ و جلدش خیلی با کیفیت بود راضی ام از نشر میلکان

نظر شما چیه؟

درباره نویسنده

دارن هاردی

دارن هاردی کارآفرین، نویسنده و سخنران انگیزشی است که به دلیل تخصص خود در توسعه فردی و رهبری کسب و کار، فردی شناخته‌شده است. به عنوان ناشر سابق مجله "SUCCESS"، هاردی اطلاعات بی‌نظیری در مورد اسرار موفقیت دارد، چرا که فرصت مصاحبه با برخی از موفق‌ترین افراد در صنایع مختلف را داشته است. به همین دلیل او به آموزش اصولی دستیابی به اهداف کسب و کار در دوره‌های آنلاین خود روی آورده...