کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد
How to win friends and influence people
۱۸۹,۰۰۰ تومان
ناموجود
انتشار میلادی | 1936 |
---|---|
انتشار شمسی | 1402 |
شابک | 9786005361087 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 311 |
سری چاپ | 12 |
Array
How to win friends and influence people
۱۸۹,۰۰۰ تومان
ناموجود
انتشار میلادی | 1936 |
---|---|
انتشار شمسی | 1402 |
شابک | 9786005361087 |
نوع جلد | شومیز |
قطع | رقعی |
تعداد صفحه | 311 |
سری چاپ | 12 |
Array
کتاب “آیین دوستیابی” نوشته دیل کارنگی، کتابی در زمینه رشد شخصی است که در آن تکنیکهای اساسی برای ارتقاء مهارتهای ارتباطی بهتر، بهبود مهارتهای اجتماعی، کسب تأثیر و جلب مشارکت دیگران بیان شده است.
این کتاب همچنین راهنماییهایی برای ایجاد احساس اهمیت و ارزش در دیگران ارائه میدهد که شما را برای دیگران محبوبتر و متقاعدکنندهتر میکند. مهمترین اصل کتاب این است که توانایی تأثیرگذاری به شکل مثبت بر دیگران مهارتی است که از طریق همدلی، درک و احترام میتوان آن را پرورش داد.
تا به حال خودتان را برای اینکه نتوانستهاید در بعضی موقعیتها با دیگران ارتباط برقرار کرده و با آنها رابطه صمیمانهای بسازید، سرزنش کردهاید؟
طبیعتا امکان داشته بعضی از این موقعیتها اثر ماندگاری در زندگی شخصی و حرفهای شما داشته باشند.
یا تا به حال از اینکه چطور بعضی افراد خیلی راحت و ساده روی دیگران اثر گذاشته و با آنها ارتباط برقرار کرده و دوست میشوند، تعجب کردهاید؟
یا شاید هم لحظاتی را تجربه کردهاید که ارتباط گیری مؤثر برایتان خیلی دور از ذهن به نظر رسیده است.
اگر هر کدام از این حالتها را تجربه کردهاید، کتاب “آیین دوستیابی” برای حل کردن این مسائل کمککننده است زیرا به مسائل دقیقی در حوزه روابط پرداخته و جوابهای قابل توجهی برای حل این مسائل در اختیار شما قرار میدهد.
در حالی که کتب دیگر ممکن است به مباحث انتزاعی و نظریهها بپردازند، اثر کارنگی بر تکنیکهای قابل لمس و عملی تمرکز میکند که میتوانید در لحظه از آنها استفاده کنید. در واقع این کتاب راهنمایی عملی است که مراحلی قابل اجرا برای مقابله با چالشهای زندگی واقعی برای شما برنامهریزی میکند؛ راهنمایی شخصی برای موفقیت در ایجاد روابط معنادار و تأثیرگذاری بر دیگران.
البته “آیین دوستیابی” فقط یک راهنمای مهارتهای اجتماعی نیست؛ بلکه مسیری به سوی رشد و توانمندی شخصی است. همچنین از این کتاب به عنوان یک متن پایه در دورههای کسبوکار و ارتباطات معمولاً استفاده میشود.
در صفحات “آیین دوستیابی”، درسهای بینظیری در زمینه ارتباط مؤثر و ایجاد روابط پیدا خواهید کرد و مهارتهای لازم و اعتماد به نفس مواجهه با هر موقعیت اجتماعی یا حرفهای را به دست خواهید آورد.
تصور کنید در زندگی طوری باشید که خیلی راحت احترام و تحسین دیگران را جلب کنید و در عین حال به اهداف خود برسید، این وعده کتاب دیل کارنگی است؛ سفری به سوی یک من با دامنه اثر بیشتر، موفقیت بیشتر و زندگی رضایتبخشتر.
– میخواهید مهارتهای بینفردی خود را ارتقا دهید و روابط بهتری بسازید.
– میخواهید تکنیکهای عملی برای ارتباط مؤثر و قانعسازی دیگران را یاد بگیرید.
– به دنبال درک مهارت دوستیابی و تأثیرگذاری بر افراد در مسائل شخصی و حرفهای هستید.
مقدمهی مترجم
مقدمهی مؤلف: چگونگی و چرایی تألیف این اثر؟
نُه توصیه برای استفادهی بیشتر از این کتاب
بخش اول: شیوههای اساسی رفتار با افراد
فصل اول: اگر میخواهید عزیز باشید، خیلی سر به سر افراد نگذارید
فصل دوم: راز بزرگِ رفتار با مردم
فصل سوم: کسی که بتواند این کار را انجام دهد تمام مردم دنیا را همراه خود ساخته است
بخش دوم: شش روش برای محبوب شدن در بین مردم
فصل اول: اینکار را انجام دهید تا در هر مکانی مقبول واقع شوید
فصل دوم: روشی ساده برای تأثیرگذاری مناسب اولیه
فصل سوم: اگر این کار را انجام ندهید به دردسر میافتید
فصل چهارم: روشی ساده برای اینکه یک سخنران خوب شویم
فصل پنجم: چگونگی جلبِتوجه افراد
فصل ششم: چه کار کنید که مردم فوری به شما علاقهمند شوند
بخش سوم: چه کار کنید تا افراد مثل شما فکر کنند
فصل اول: نمیتوانید در بحث پیروز شوید
فصل دوم: راهی که قطعاً به دشمنتراشی میانجامد و روشِ پرهیز از آن
فصل سوم: اگر اشتباه کردید، اعتراف کنید
فصل چهارم: یک قطره عسل
فصل پنجم: اسرار سقراط
فصل ششم: دریچهی اطمینان در حلوفصل شکایتها
فصل هفتم: چگونگی جلب همکاری دیگران
فصل هشتم: فرمولی خارقالعاده برای شما
فصل نهم: آنچه همه میخواهند
فصل دهم: فرجامی که همه دوست دارند
فصل یازدهم: سینما و تلویزیون این کار را میکنند، چرا شما انجامش نمیدهید؟
فصل دوازدهم: وقتی هیچ کار دیگری جواب نمیدهد، این کار را امتحان کنید
بخش چهارم: مدیر باشید! چگونه بدون رنجاندن افراد، آنها را تغییر دهیم
فصل اول: اگر مجبور هستید ایراد بگیرید، راهش این است
فصل دوم: چگونگی انتقاد و مورد تنفر قرار نگرفتن به دلیل انجام این کار
فصل سوم: اول از اشتباهات شخصی خودتان بگویید
فصل چهارم: هیچکس دوست ندارد به او دستور دهند
فصل پنجم: بگذارید دیگران آبروی خود را حفظ کنند
فصل ششم: چگونگی ترغیبِ دیگران به کسب موفقیت
فصل هفتم: انسانها را با نامِ نیکو بخوانید
فصل هشتم: وانمود کنید که تصحیح اشتباه، کاری ساده است
فصل نهم: کاری کنید که افراد، خواستهی شما را با رضایت انجام دهند.
– وارن بافت، یکی از موفقترین سرمایهگذاران جهان، به طور مکرر از این کتاب تعریف کرده و به عنوان کسی که دورههای کارنگی را در جوانی گذرانده، اعلام کرده است که کارنگی تأثیر عمیقی بر زندگی او داشته است.
– تئودور روزولت، رئیسجمهور پیشین ایالات متحده، گفتهاست که “هر زمان که وقت کنم، دوست دارم به دورههای کارنگی بروم و انرژی مثبت بگیرم.”
– تونی رابینز، سخنران انگیزشی معروف، این کتاب را به دلیل نصائح بیزمانش در زمینه ساختن روابط معنادار و ارتباط مؤثر تحسین کرده است.
– بیل گیتس، رهبر کسبوکار و خیر بزرگ، این کتاب را به عنوان یک منبع مفید برای بهبود مهارتهای بینفردی و رهبری توصیه کرده است.
موضوع: روابط و عشق
نقد و بررسیها