کتاب کلاس ما خانه ی ما

همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه

Our Class is a Family (Our Class is a Family & Our School is a Family)

نویسنده:
مترجم: ,
ناشر:

۷۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی
انتشار شمسی 1401
شابک 9786225792036
نوع جلد شومیز
قطع خشتی
تعداد صفحه 32
سری چاپ 1

Array

0/5 (0 دیدگاه)

با هم رشد می‌کنیم

کتاب کلاس ما خانه ی ما همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه نوشته شانون اولسن کتابی با هدف پرورش حس تعلق، حمایت و اجتماع در محیط کلاس است.
اولسن، با اقتباس از تجربه خود به عنوان یک مربی، این پیام قدرتمند را نشان می‌دهد که مانند خانواده‌ها، کلاس می‌تواند پیوندهای مراقبت، احترام و حمایت متقابل را به اشتراک بگذارد.

خانواده کلاس درس خود را می‌سازیم

این کتاب مصور زیبا، فقط داستان نیست. بلکه ابزاری برای معلمان، والدین و دانش آموزان است تا محیطی ایجاد کنند که در آن هر عضو احساس ارزشمندی و ارتباط داشته باشد.
اولسن از طریق روایت‌های جذاب و سناریوهای مرتبط، خوانندگان را تشویق می‌کند تا کلاس خود را به عنوان واحدی خانوادگی و منحصر به‌ فرد ببینند. به این ترتیب نویسنده بر اهمیت همدلی، درک و کار گروهی در ایجاد تجربه‌ای آموزشی و مثبت تأکید می‌کند.

 

خانواده‌ای فراتر از خانه

شانون اولسن کتاب کلاس ما خانه ی ما همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه را گواهی بر تأثیر پرورش روابط مثبت در کلاس درس می‌داند. این کتاب به گونه‌ای نوشته شده است که با استفاده از زبانی ساده و در عین حال عمیق همراه با تصاویر جذاب برای انتقال پیام خود به خوانندگان جوان شناخته شود.
کتاب با بررسی مفهوم خانواده شروع می‌شود و این درک را به کلاس درس تعمیم می‌دهد. نویسنده تأکید می‌کند که حس تعلق و عشق موجود در خانواده می‌تواند در محیط مدرسه نیز تکرار شود.

 

وحدت در کلاس درس ما

اولسن از سناریوها و شخصیت‌های مختلفی در کتاب خود استفاده می‌کند تا تجربیات و پیشینه‌های متنوع دانش‌آموزان را منعکس کند. او به وضوح نشان می‌دهد که اگر چه ممکن است همه متفاوت باشند، اما این تفاوت‌ها، جامعه کلاس را غنی می‌کنند.
کتاب کلاس ما خانه ی ما همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه دانش‌آموزان می‌توانند از طریق چالش‌ها از یکدیگر حمایت کنند. موفقیت‌ها را با هم جشن بگیرند و برای غلبه بر موانع همکاری کنند و پویایی خانواده‌ای حمایتگر را منعکس کنند.

 

ارتباطات کلاس درس

این کتاب همچنین به نقش معلم به‌ عنوان شخصیتی راهنمایی‌کننده که این فضای خانوادگی را تقویت می‌کند، می‌پردازد. نویسنده اطمینان می‌دهد که هر کودکی احساس می‌کند شنیده، درک شده و مورد قدردانی قرار می‌گیرد.
اولسن راه‌های کاربردی‌ای را پیشنهاد می‌کند که معلمان می‌توانند این محیط را بسازند، از تاکیدات روزانه و فعالیت‌های گروهی گرفته تا تقویت ارتباطات باز و فراگیری.

 

پرورش روحیه خانواده در مدرسه

کتاب کلاس ما خانه ی ما همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه فراتر از کلاس درس است. این کتاب درس‌هایی را در مورد همدلی، احترام و مهربانی ارائه می‌دهد که دانش‌آموزان می‌توانند با خود در جهان داشته باشند.
این موارد کودکان را تشویق می‌کنند تا ارزش ایجاد جوامع قوی و حمایت‌کننده را در هر کجا که می‌روند ببینند. نویسنده بر این ایده تأکید می‌کند که خانواده فقط مربوط به روابط خونی نیست، بلکه در مورد ارتباطاتی است که ما برای پرورش و حفظ آن انتخاب می‌کنیم.

 

قلب کلاس درس ما

این کتاب نه تنها داستانی برای خواندن است، بلکه سکوی پرشی برای بحث در مورد تجربیات شخصی، احساسات و اهمیت ایجاد جامعه‌ای دلسوز است.
این کتاب فرصتی برای معلمان فراهم می‌کند تا در سطح عمیق‌تری با دانش‌آموزان درگیر شوند. و در مورد اینکه عضوی از خانواده بودن چیست و چگونه می‌توانند در ایجاد احساس بیشتر در کلاس خود مشارکت کنند، بحث کنند.

 

داستانی از اتحاد و حمایت

کتاب کلاس ما خانه ی ما همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه نوشته شانون اولسن. برای مربیان و والدینی است که در تلاش برای القای حس اجتماع، همدلی و حمایت در میان یادگیرندگان جوان هستند. 

 

کتاب کلاس ما خانه ی ما همسانی کلاس با محیط خانواده و راه های ایجاد علاقه به مدرسه برای شما است اگر …

  • معلمی هستید که به دنبال تقویت حس اجتماع و حمایت در کلاس خود می‌باشید.
  • والدینی هستید که می‌خواهید در مورد اهمیت مهربانی، همدلی و کار گروهی با فرزندتان صحبت کنید.
  • در جستجوی کتابی برای کودکان هستید که مهارت‌های اجتماعی مثبت و هوش هیجانی را ارتقا دهد.
  • از منابع آموزشی که بر اهمیت فراگیری و احترام متقابل تاکید دارند، استقبال می‌کنید.
  • هدف شما تشویق خوانندگان جوان به کلاس درس خود به عنوان فضایی است که در آن احساس امنیت، حمایت و ارتباط داشته باشند.
  • به ادبیاتی علاقه‌مندید که از طریق دریچه شفقت و درک، کودکان را برای تعاملات دنیای واقعی آماده می‌کند.
  • به دنبال داستان‌های جذاب و معنادار هستید تا با دانش‌آموزان جوان در مورد اهمیت روابطی که در مدرسه ایجاد می‌کنند به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «کلاس ما خانه ی ما» چیه؟

درباره نویسنده