کتاب اوگی و من

سه قصه از سه شخصیت رمان اعجوبه

Auggie and Me

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۸۷,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2015
انتشار شمسی 1398
شابک 9786002964427
نوع جلد شومیز
قطع پالتویی
تعداد صفحه 474
سری چاپ 3

Array

0/5 (0 دیدگاه)

داستان‌های ناگفته از اوگی

کتاب اوگی و من نوشته آرجی پلوتو در ادامه رمان اعجوبه، از همین نویسنده است. این کتاب به ما دیدی عمیق‌تری در مورد دنیای اطراف اوگی ارائه می‌کند. پسری با تفاوت‌های چهره‌ای که تلاش می‌کند با او مانند هر بچه معمولی دیگری در مدرسه رفتار شود. 

این کتاب سه روایت مجزا را از دیدگاه شخصیت‌هایی ارائه می‌کند که در زندگی‌شان با او تعامل داشتند تا شناخت گسترده‌تر و ظریف‌تری از پذیرش، همدلی و چالش‌های بزرگ‌شدن ارائه ‌دهد.

چگونه اوگی وارد دنیای واقعی شد

در کتاب، اوگی و من خوانندگان با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوند که در داستان اصلی به طور کامل موردتوجه قرار نگرفته‌اند. این داستان‌ها به خوانندگان فرصت می‌دهند تا از زاویه دید شخصیت‌های مختلف درک و همدلی بیشتری پیدا کنند. به این ترتیب بر عمق داستان افزوده می‌شود.

دنیای  اوگی به روایت اطرافیان

این کتاب سه بخش دارد که بخش اول از زبان جولیان است. جولیان هیچ‌ وقت دوست نداشته کنار اوگی باشد، ولی وقتی تعطیلات تابستان را کنار مادربزرگش می‌گذراند نظرش درباره اوگی عوض می‌شود. 

دومین داستان کوتاه در کتاب اوگی و من، پلوتو است که از نگاه قدیمی‌ترین دوست اوگی، کریستوفر روایت می‌شود. داستان سوم کتاب، شینگالینگ است که از نگاه شارلوت نقل می‌شود، تنها دختری که آقای توشمن انتخاب می‌کند تا به اوگی خوشامد بگوید. در سرتاسر کتاب اعجوبه، شارلوت رفتارش دوستانه است، ولی ارتباطی دورادور با اوگی دارد.

رمان اعجوبه از نگاهی دیگر

کتاب من و اوگی به خوانندگان فرصت می‌دهد تا مفاهیم گسترده‌تر مهربانی، پذیرش و قدرت دوستی را از نگاه کسانی که در اطراف اوگی هستند، کشف کنند. این داستان‌ها گواهی بر این ایده است که هر کس داستانی دارد که ارزش گفتن دارد. کتاب خوانندگان را تشویق می‌کند تا فراتر از سطح ظاهری به مسئله نگاه کنند و با اطرافیان خود همدلی کنند.

کتاب من و اوگی برای شما است اگر …

  • از خواندن اعجوبه» لذت بردید و در مورد دیدگاه شخصیت‌های دیگر کنجکاو هستید.
  • به داستان‌هایی در مورد همدلی با دیگران علاقه دارید.
  • از خواندن روایت‌هایی که چالش‌های دوستی دوران کودکی را بررسی می‌کنند، لذت می‌برید.
  • به دنبال کتابی هستید که دیدگاه‌های متعددی را در مورد رویدادهای مشابه ارائه دهد.
  • از طرفداران ادبیات رئال هستید که به مسائل زندگی واقعی می‌پردازد.
  • به دنبال داستان‌هایی هستید که محبت و درک را در محیط‌های اجتماعی ترویج می‌دهد.
  • از روایت‌های شخصیت‌محور که بینش‌هایی را در مورد رفتار انسان ارائه می‌دهد، لذت می‌برید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «اوگی و من» چیه؟

درباره نویسنده

آر جی پالاسیو

آر جی پالاسیو، نام مستعار راکل جارامیلو پالاسیو، نویسنده و طراح گرافیک آمریکایی است که با رمان‌های کودکانش تأثیر بسزایی داشته است. او در 13 ژوئیه 1963 در نیویورک متولد شد و با کتاب "شگفت انگیز" در سال 2012 به شهرت رسید. کتابی که به پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و بیش از 15 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. "شگفتی" به بیش از 50 زبان منتشر شده است و الهام بخش جنبش "Choose Kind" است و پیام عمیق همدلی و پذیرش آن را منعکس می کند. موفقیت این رمان منجر...