کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید

Stop Making Excuses and Start Living With Energy

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۵۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2011
انتشار شمسی 1400
شابک 9786227546583
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 200
سری چاپ 1

Array

0/5 (0 دیدگاه)

به زندگی خود انرژی دهید: رهایی از بهانه

کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید، نوشته آلیسا ابی، برای الهام بخشیدن به افراد برای رهایی از چرخه بهانه‌ها و پذیرش زندگی‌ای پر انرژی و رضایت‌بخش است. این کتاب به موانع روانی می‌پردازد که افراد را از دستیابی به پتانسیل کامل خود بازمی‌دارند و توصیه‌های عملی برای غلبه بر این موانع ارائه می‌دهد.

رویکرد ابی، تازه‌ترین‌های روان‌شناسی انگیزشی را با حکایت‌های شخصی و مطالعات موردی ترکیب می‌کند و مطالبی مرتبط و روشنگرانه ارائه می‌کند. ابی خوانندگان را تشویق می‌کند تا مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرند و استراتژی‌هایی را برای افزایش سطح انرژی، افزایش بهره‌وری و دستیابی به اهداف شخصی ارائه می‌دهد.

پتانسیل خود را آزاد کنید: دیگر بهانه‌ای نداشته باشید

کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید به خواننده‌ها کمک می‌کند از عادت‌های توجیهی خود دست کشیده و با انرژی و اشتیاق به زندگی بپردازند. در این کتاب، نویسنده به بررسی ریشه‌‌ای علت‌هایی که موجب ایجاد بهانه‌ها و توجیه‌های ما می‌شوند، می‌پردازد و راهکارهای عملی برای تغییر این الگوها ارائه می‌دهد.

ابی به اهمیت قبول مسئولیت برای داشتن زندگی با انرژی و پر اشتیاق تأکید می‌کند. او به خوانندگان نشان می‌دهد که با قبول مسئولیت برای اعمال و انتخاب‌های خود، می‌توانند زندگی خود را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کنند.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا الگوهای منفی خود را شناسایی کرده و آن‌ها را با الگوهای سازنده و مثبت جایگزین کنید. ابی با استفاده از مثال‌ها، تجربیات شخصی و تکنیک‌های عملی، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند. به‌ جای توجیه و بهانه، با انرژی و اعتماد به‌ نفس به زندگی خود پرداخته و به دستاوردهای بزرگ دست یابند.

چگونه از بهانه‌جویی دست برداریم و شروع به پیشرفت کنیم؟

کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید راهنمایی کاربردی است که به شما کمک می‌کند. تا با قطع توجیهات غیرمفید و آغاز زندگی پر از انرژی و شور، به بهبود و تحول شخصی خود بپردازید. این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند ذات خود را شناسایی کرده و به سمت رسیدن به آرزوها و اهدافشان حرکت کنند.

کتاب ابی حول این مفهوم تالیف شده است که زندگی با انرژی فقط در مورد نشاط فیزیکی نیست، بلکه شامل سلامت عاطفی و روانی نیز می‌شود. نویسنده با پرداختن به بهانه‌های رایج مردم که مانع از داشتن زندگی‌ای پرانرژی می‌شوند، مانند کمبود زمان، ترس از شکست و راحتی در از خودراضی بودن، شروع می‌کند. 

او سپس به بررسی علل زمینه‌ای این بهانه‌ها می‌پردازد، مانند: اعتماد به‌ نفس پایین، الگوهای افکار منفی و فقدان اهداف روشن.

کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید

با حذف بهانه، گام‌ به‌ گام زندگی خود را متحول کنید

یکی از پیام‌های اصلی کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید، اهمیت خودآگاهی در رشد شخصی است. ابی بر نیاز افراد به شناخت و رویارویی با باورهای محدودکننده، درک چرخه‌های انرژی خود و شناسایی آنچه واقعاً آنها را برمی‌انگیزاند، تأکید می‌کند. 

این خودآگاهی به‌ عنوان اولین گام در جهت شکستن چرخه بهانه‌ها و آغاز تغییرات مثبت ارائه می‌شود.

راهنمای شما برای زندگی بدون بهانه

کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید مملو از توصیه‌های عملی در مورد چگونگی افزایش سطح انرژی، از جمله نکاتی در مورد رژیم غذایی، ورزش، خواب و مدیریت استرس است. ابی همچنین نقش روابط اجتماعی و تعادل کار و زندگی را در حفظ سطوح بالای انرژی و رفاه کلی مورد بحث قرار می‌دهد. 

نویسنده کتاب، خوانندگان را با تکنیک‌هایی مانند تعیین هدف، مدیریت زمان و تمرکز حواس آشنا می‌کند. او نشان می‌دهد که چگونه این شیوه‌ها می‌توانند به افراد کمک کنند تا زندگی پرانرژی و فعال‌تری داشته باشند.

کتاب ابی خوانندگان را تشویق می‌کند تا اهداف دست‌یافتنی تعیین کنند، گام‌های کوچک و ثابتی را برای تحقق آنها بردارند و پیشرفت خود را در این راه جشن بگیرند. این کتاب همچنین به عقب‌نشینی‌ها و چالش‌ها می‌پردازد و راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی حفظ شتاب و حفظ انگیزه حتی در مواجهه با موانع ارائه می‌دهد.

 کتاب بدون بهانه به استقبال زندگی بروید برای شما است اگر …

  • اغلب متوجه می‌شوید که برای دنبال‌نکردن اهداف خود بهانه می‌آورید.
  • به دنبال افزایش سطح انرژی و سرزندگی کلی خود هستید.
  • می‌خواهید از الگوها و رفتارهای فکری منفی رها شوید.
  • علاقه‌مند به یادگیری استراتژی‌هایی قابل‌اجرا برای رشد فردی هستید.
  • به دنبال انگیزه‌ای برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود هستید.
  • خواهان رویکردی متعادل برای افزایش رفاه جسمی و روانی هستید.
  • هدف شما پرورش سبک زندگی فعال‌تر و رضایت‌بخش است.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «بدون بهانه به استقبال زندگی بروید» چیه؟

درباره نویسنده