کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی

پنج گام برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به آغاز زندگی توام با شادی و اعتماد به نفس

Love your body, love your life

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۸۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2009
انتشار شمسی 1401
شابک 9786227099799
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 262
سری چاپ 2

Array

0/5 (0 دیدگاه)

راهی برای یافتن شادی در بدن و آرامش در ذهن

کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی، نوشته سارا ماریا کتابی الهام‌بخش و موثر در زمینه تغذیه سالم، زندگی بهتر و یادگیری عشق‌ورزیدن به خود است. در این کتاب، سارا ماریا به خواننده‌ها نشان می‌دهد. که چگونه با ارتباط قوی و مثبت با بدن خود، می‌توانند زندگی سالم‌تر و پرانرژی‌تری داشته باشند.

این کتاب به خواننده‌ها، راهکارهای عملی برای تغذیه درست، زندگی بهتر و یادگیری دوست داشتن خود را ارائه می‌دهد. این اثر با تأکید بر اهمیت تغذیه سالم، فعالیت بدنی منظم و روابط مثبت با خود، به خواننده‌ها کمک می‌کند. تا به روحیه بهبود و تحول شخصی دست یابند.

سارا ماریا در کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی به بررسی رابطه. بین تغذیه، وضعیت روحی و عشق ورزیدن به خود پرداخته است. او به خواننده‌ها نشان می‌دهد که چگونه با اعمال تغییرات کوچک در روزمره خود، می‌توانند به سلامت و رضایت بیشتری دست یابند.

چگونه بدن خود را دوست داشته باشیم؟

این کتاب با روش‌های عملی و قابل اجرا، راهنمایی مفید برای کسانی است. که می‌خواهند رابطه مثبت با بدن خود برقرار کرده و زندگی سالم‌تر و پرانرژی‌تری داشته باشند. کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی، خوانندگان را به بازنگری در روابط خود با بدنشان و در نتیجه، زندگی خود تشویق می‌کند. 

ماریا با تلفیق تجربه‌های شخصی، تمرین‌های عملی و دیدگاه‌هایی درباره تأثیرات اجتماعی بر ادراک خود، مسیری جامع به سوی بهبودی و عشق به خود ارائه می‌دهد. 

سارا ماریا تصورات مخرب درباره بدن را که توسط رسانه‌ها و هنجارهای فرهنگی به وجود آمده است را بیان می‌کند. او بر اهمیت پرورش ذهن و بدن تأکید می‌کند و رویکردی جامع برای سلامتی پیشنهاد می‌کند. که فراتر از رژیم‌های غذایی مرسوم و رژیم‌های ورزشی است. 

پیام ماریا واضح است: دوست داشتن بدن خود، اولین قدم به سوی زندگی کامل و آزاد است.

از استانداردهای جامعه برای بدن خود فاصله بگیرید

در حقیقت کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی دعوتی برای شروع سفری برای خودشناسی و بهبود، با هدف نهایی ایجاد رابطه عاشقانه با بدن خود است.

ساختار روایی کتاب برای راهنمایی خوانندگان در مراحل مختلف پذیرش و عشق طراحی شده است. این کار با پرداختن به دلایل اصلی نارضایتی از بدن آغاز می‌شود. نویسنده نشان می‌دهد که چگونه استانداردهای زیبایی غیرواقعی و تصویرسازی‌های رسانه‌ای به احساس گسترده نارسایی کمک می‌کنند.

از انتقاد از خود تا عشق به خود: بازیابی بدن و زندگی

همانطور که کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی جلو می‌رود، خوانندگان با استراتژی‌ها. و تمرین‌های عملی که برای تغییر ادراک و نگرش نسبت به بدنشان طراحی شده‌اند، آشنا می‌شوند. 

اینها شامل تمرین‌های تمرکز حواس، تمرین‌های یادداشت روزانه و تکنیک‌هایی برای به چالش کشیدن افکار منفی است. ماریا بر اهمیت صبر و پشتکار تاکید می‌کند و اذعان می‌کند که مسیر عشق به خود فرآیندی تدریجی و کاملا شخصی است.

یکی از پیام‌های کلیدی این کتاب، به هم پیوستگی سلامت روان و جسم است. ماریا از رویکردی برای سلامتی حمایت می‌کند که شامل تغذیه مغذی، فعالیت بدنی منظم و مراقبت از خود می‌شود. 

با این حال، او با دقت رویکرد خود را از حوزه رژیم غذایی متمایز می‌کند. و به جای آن بر اهمیت دادن به نیازهای بدن و تقویت حس قدردانی از توانایی‌های آن تمرکز می‌کند.

چگونه روح خود را تغذیه کنیم؟

 ماریا با تاکید بر نقش جامعه و حمایت در خودشناسی و عشق ورزیدن به خود، خوانندگان را تشویق می‌کند. تا افراد همفکر و گروه‌های حمایتی را دنبال کنند. همچنین بر قدرت تجربه مشترک در غلبه بر انزوا و ایجاد انعطاف‌پذیری تاکید می‌کند.

در فصول پایانی کتاب با آینده‌نگری، دنیایی را متصور می‌شود که در آن افراد دیگر با تصویر منفی از بدن روبرو نیستند. ماریا از خوانندگان می‌خواهد که نه تنها بر موضوع شخصی خود کار کنند، بلکه در تغییرات بیشتر فرهنگی به سمت ایجاد تصویر مثبت از بدن و پذیرش آن نیز مشارکت کنند.

کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی، با لحنی همدلانه، توصیه‌های عملی و پیام‌های انگیزشی به عنوان چراغ امید، برای هر کسی که به دنبال رهایی از زنجیر نارضایتی. از بدن و در آغوش کشیدن زندگی سرشار از سلامت، شادی و خود است، می‌باشد.

کتاب از عشق به خود تا عشق به زندگی برای شما است اگر …

  • با تصورات ساخته شده از بدن توسط رسانه‌ها مخالفید و  به دنبال راهی برای پذیرش خود هستید.
  • از رژیم‌های غذایی ملال‌آور خسته شده‌اید و می‌خواهید از رویکردی سالم‌تر و جامع‌تر برای سلامتی استفاده کنید.
  • به دنبال درک این موضوع هستید که چگونه تأثیرات اجتماعی و رسانه‌ای. بر شناخت شما از خود تأثیر می‌گذارند و چگونه باید با آنها مقابله کنید.
  • به تمرین‌ها و راهکارهای عملی برای پرورش عشق به خود و اعتماد به نفس علاقه دارید.
  • می‌خواهید از احساسات منفی درباره خود رها شوید و یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید.
  • به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی داشتن زندگی متعادل هستید که هم سلامت روحی و هم جسمی شما را در بر بگیرد.
  • طرفدار داستان‌های تحول شخصی هستید و به راهنمایی‌هایی که همدلانه و قابل پیاده‌سازی هستند، اهمیت می‌دهید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «از عشق به خود تا عشق به زندگی» چیه؟

درباره نویسنده