معرفی بهترین کتابفروشی های منطقه 12

1- کتابشهر بهارستان

  • راه های ارتباطی:

آدرس: تهران – ابن سینا – بین شهید صیادخدایی و استقلال – کتاب شهر بهارستان

شماره تماس: 02177515441

اینستاگرام: ketabshahr_baharestan)

  • درباره کتاب شهر بهارستان:

اگر به دنبال یکی از بهترین کتاب فروشی منطقه 12 تهران هستید، می توانید به کتاب شهر بهارستان واقع در خیابان بهارستان بیایید. این سری از بهترین کتاب فروشی های  منطقه 12 تهران با نزدیک به سه دهه تجربه و سابقه فعالیت و همچنین با اشراف کامل بر نیازهای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی انواع رمان، کتاب های علمی، غیر علمی، هنری، آموزشی، استخدامی و … را از ناشران معروف ایران و جهان تهیه نموده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

بدین منظور شهر کتاب از بخش های مختلفی تشکیل شده و می توان آن را به در قالب بخش های كتاب بزرگسال، كتاب كودك،کتاب خارجی، نوشت ‌افزار، محصولات فرهنگي و بازی ‌های فکری، صنايع ‌دستي و محصولات ديداري و شنيداري دسته بندی کرد. علاوه بر این کتاب شهر بهارستان به عنوانی یکی از بهترین کتابفروشی های منطقه 12 تهران در یک فضای وسیع واقع شده و فضایی مناسب برای رشد و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم گردیده است. با این توصیف حضور در این بهترین کتابفروشی را از دست ندهید و برای یک بار هم که شده کتاب های موردنیازتان را از این مجموعه تهیه نمایید.

کتاب شهر بهارستان

2- کتابفروشی کیهان

  • راه های ارتباطی:

آدرس: تهران – منطقه 12 – محله بازار – 15 خرداد – بازار بزرگ – بازار آهنگران – کوچه مسجد جامع – پاساژ قادری جدید – طبقه زیرین – واحد 19/1 – کتابفروشی کیهان

شماره تماس: 02155609840

اینستاگرام: ketabforoosh

  • درباره کتابفروشی کیهان:

از بین بهترین کتاب فروشی های تهران در منطقه 12 می توان از کتابفروشی کیهان با سابقه فعالیت درخشان چندین و چند ساله نام برد. در واقع این کتابفروشی ضمن بهره مندی از فضای وسیع، مدرن و مجهز و همچنین تهیه و عرضه انواع کتاب برای رده های سنی مختلف توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی را به خود معطوف سازد. این سری از بهترین کتابفروشی ها در منطقه دوازده تهران در حوالی بازار آهنگران، کوچه مسجد جامع قرار دارد و قفسه های پر از کتاب آن میزبان کتاب دوستان و کتاب خوانان کودک، نوجوان، جوان و میانسال تهرانی است.

از طرف دیگر فروشندگان با تجربه، متعهد و خوش برخورد این کتاب فروشی تهران زمینه مناسبی برای یافتن کتاب های دلخواهتان را فراهم نموده اند. پس با خیال آسوده به این مجموعه به عنوان یکی از بهترین کتاب فروشی های منطقه دوازده تهران بیایید. زیرا هر آنچه را که نیاز دارید، قطعاً خواهید یافت. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام انواع کتاب و ثبت درخواست خرید کتاب با شماره های فوق تماس حاصل نمایید یا از صفحه اینستاگرام کتابفروشی کیهان با آدرس ketabforoosh بازدید کنید.

کتابفروشی کیهان

3- کتاب فروشی فرهاد

  • راه های ارتباطی:

آدرس: تهران – منطقه 12 – محله دروازه شمیران – میدان امام حسین – خیابان مازندران – پلاک 66 – کتابفروشی فرهاد

شماره تماس: 02177604807

اینستاگرام: ketab_farhad

درباره کتابفروشی فرهاد:

کتاب فروشی و نوشت افزار فرهاد نیز یکی از با سابقه ترین و بهترین کتاب فروشی منطقه 12 تهران است. این مجموعه نوشت افزار و کتاب فروشی با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به ناشران و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده و تاکنون نظر بسیاری از شهروندان این منطقه از تهران را جلب کرده است. در واقع باید گفت که این مجموعه در ابتدا یک کتاب فروشی ساده بوده و با گذر زمان و پیشرفت قابل توجه به یکی از بهترین کتاب فروشی های منطقه 12 تهران تبدیل گردیده و توانسته تعداد قابل توجهی از نویسندگان، مترجمان و ناشران مطرح تهرانی را جذب کند. بر همین اساس در این سری از بهترین کتابفروشی های منطقه 12 انواع کتاب در حوزه های مختلف فلسفه، سیاست، اقتصاد، کودک و نوجوان، موسیقی، سینما، تئاتر، تاریخ و اسطوره و … عرضه می گردد. شما نیز می توانید برای یافتن کتاب های موردنیازتان به این کتابفروشی و نوشت افزار مدرن و مجهز در تهران بیایید.

کتاب فروشی فرهاد

4- شهر کتاب شکوفه

  • راه های ارتباطی:

آدرس: تهران – میدان شهدا – خیابان شکوفه – خیابان شهید کاظمی – جنب فرهنگسرای اخلاق – پلاک 24 – شهر کتاب شکوفه

شماره تماس: 02133799093 – 02133327499

اینستاگرام: bookcity_shokofe

پست الکترونیک: n.babae47@gmail.com

  • درباره شهر کتاب شکوفه:

در حال حاضر از بین بهترین کتابفروشی های منطقه 12 می توان از شهر کتاب شکوفه با سابقه فعالیت درخشان چندین و چند ساله، بهره مندی از فضای وسیع و مجهز و همچنین عرضه انواع کتاب در زمینه های مختلف اعم از کودک، نوجوان، رمان، علمی، غیر علمی، آموزشی و استخدامی نام برد. این سری از کتاب فروشی های تهران در منطقه 12 در حوالی میدان شهدا، خیابان شکوفه واقع شده و همه روزه میزبان مراجعه کنندگان می باشد.

البته تنوع کتاب از ناشران مطرح و برجسته کشور و جهان در این شهر کتاب سبب شده تا شاهد حضور گسترده علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این کتابفروشی منطقه 12 تهران باشیم. از لحاظ فضای داخلی نیز باید گفت این کتابفروشی فضایی وسیع دارد و با فراهم نمودن انواع کتاب در زمینه های مختلف، نیاز شما را در تأمین کتاب های دلخواهتان برطرف می سازد. به همین سبب با خیال آسوده می توانید در این شهرک کتاب حضور یافته و کتاب های موردنیازتان را از بهترین ناشران و با نازل ترین قیمت تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره، استعلام قیمت کتاب ها و ثبت درخواست خرید کتاب به صفحه اینستاگرام شهر کتاب شکوفه با آدرس bookcity_shokofe مراجعه نمایید.

شهر کتاب شکوفه

سؤالات متداول برای بهترین کتاب فروشی های منطقه 12

1- بهترین کتابفروشی های منطقه 12 تهران کدامند؟

در حال حاضر با توجه به کیفیت خدمات، تنوع کتاب های درسی، غیر درسی، علمی، آموزشی و استخدامی از بهترین کتاب فروشی های منطقه دوازده تهران می‌ توان از شهر کتاب بهارستان، کتابفروشی کیهان، کتاب فروشی فرهاد و شهر کتاب شکوفه نام برد.

2- بهترین کتابفروشی در محله بازار تهران (منطقه 12) کدام است؟

با توجه به کیفیت خدمات، تنوع کتاب ها، میزان تجربه و سابقه فعالیت و از همه مهمتر درصد رضایت مشتریان می توان کتابفروشی کیهان را به دلیل ارائه خدمات مطلوب و منحصر به فرد و همچنین جلب نظر بسیاری از ساکنین منطقه دوازده تهران به عنوان بهترین کتابفروشی در محله بازار معرفی کرد.

3- قیمت کدام نوع کتاب ها در بهترین کتابفروشی ها در منطقه 12 تهران بیشتر است؟

طبق تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و همچنین درخواست و نظر بسیاری از کاربران مشخص شده که کتاب های تخصصی، مجموعه کتاب های استخدامی و کتاب های حرفه ای در مقاطع دکتری که به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و … نوشته شده اند، قیمت بالاتری نسبت به سایر کتب دارند. بنابراین اگر قصد خرید این دسته از کتاب ها را دارید، به این مورد مهم توجه ویژه داشته باشید و براساس آن کتاب موردنظرتان را انتخاب کنید.

بنظر شما چه تفاوتی میان استرس و اضطراب وجود دارد؟ برای کسب اطلاعات مقاله تفاوت استرس با اضطراب را مطالعه کنید.

AAA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *