کتاب زیاد بهش فکر نکن

Stop Overthinking

نویسنده:
مترجم: ,
ناشر:

۱۲۰,۰۰۰ تومان ۹۴,۸۰۰ تومان

ناموجود

انتشار میلادی 2021
انتشار شمسی 1401
شابک 9786227044386
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 127
سری چاپ 2

Array

0/5 (0 دیدگاه)

زیاد بهش فکر نکن 

کتاب زیاد بهش فکر نکن اثر نیک ترنتون به خوانندگان در رهایی از الگوهای فکری مضر به ویژه افراط‌اندیشی که منجر به اضطراب و استرس در آنها می شود کمک می کند. این کتاب تکنیک‌های مختلفی مانند ذهن‌آگاهی، قدردانی، تجسم و مراقبه را برای تقویت فکر مثبت و کاهش استرس پیشنهاد می‌کند. 

با آموزش و به کارگیری این راهکارها، خوانندگان قادر خواهند بود اضطراب را در خود مدیریت کرده، به سطح قابل قبول تری از خودکنترلی ذهن و زندگی متعادل‌ دست یابند. 

ترنتون از تجربیات خود در روان‌شناسی رفتاری برای ارائه تکنیک‌های کاهش استرس استفاده می‌کند که به شما بیاموزد چگونه در لحظۀ حال زندگی کنید. و زندگی مبتنی بر عمل را به جای نگرانی دائمی تجربه کنید.

کتاب زیاد بهش فکر نکن اثر نیک ترنتون راهنمایی است که هدف آن رهایی از افکار منفی در جهت بهبود کیفیت زندگی است.

تکنیک‌های اثبات شده برای متوقف کردن بیش از حد فکر کردن با راهنمای نیک ترنتون.

کتاب زیاد بهش فکر نکن به موضوع افراط‌اندیشی در برخی افراد می‌پردازد. ترنتون تکنیک‌ها و روشهای مختلفی را برای کمک به خوانندگان به منظور غلبه بر تفکر بیش از حد و داشتن زندگی متعادل‌تر ارائه می‌کند.

تکنیک‌ها و موضوعات کلیدی:

   – ذهن‌آگاهی و آگاهی: ذهن‌آگاهی می تواند فرد را از گرفتار شدن در حلقه‌های فکری مضر برهاند. افزایش آگاهی اولین گام برای مدیریت اضطراب و استرس است که به دلیل تفکر بیش از حد پدیدار می شود.

   – قدردانی و تجسم: این روش ها می توانند افکار مثبت را تقویت کرده و چرخه‌ فکر منفی را مختل کنند تا در نهایت حالت عاطفی متعادل‌تری در فرد القاء کنند.

   – مراقبه: مدیتیشن به عنوان روشی برای یافتن آرامش درونی، کاهش استرس و کنترل ذهن فرد پیشنهاد می‌شود

   – مدیریت زمان: مدیریت موثر زمان به عنوان یک از جنبه های مهم در کاهش اضطراب محسوب شده و از تفکر بیش از حد جلوگیری می کند. در صورت هماهنگ کردن زمان تان با ارزش‌ها و اولویت‌های شخصی خود، تمرکز بیشتری خواهید داشت.

   – تکنیک‌های روایت‌درمانی: تکنیک‌های روایت‌درمانی مانند ساختار‌شکنی می توانند به عنوان ابزاری برای جدا شدن از مشکلات و همچنین مشاهده زندگی از دید وسیع‌تر تلقی شوند.

   – روزنامه‌نویسی و استرس: این موارد برای شناسایی محرک‌ها و مدیریت استرس توصیه می‌شوند.

   – تمرینات بدنی و تکنیک‌های حسی: تمرین‌هایی مانند شناسایی از طریق حواس مختلف برای تمرکز در لحظه حال می‌تواند مانع از تفکر بیش از حد شوند.

ساختار این کتاب حول ارائه توصیه‌های عملی از طریق فصل‌های مختلف است. که هر فصل به جنبه‌های مختلف تفکر افراطی می‌پردازد. که این جنبه‌های گوناگون عبارتند از: درک ماهیت بیش‌اندیشی، مدیریت زمان و ورودی‌ها و تمرین‌های عملی برای مدیریت استرس و ذهن‌آگاهی.

با بینش علمی ترنتون با افراط‌اندیشی در ریشه مقابله کنید.

کتاب زیاد بهش فکر نکن اثر نیک ترنتون روش های عملی برای رهایی از زندان ذهنی. تفکر بیش از حد، کاهش استرس و زندگی بدون نگرانی و مبتنی بر عمل ارائه می دهد.

این کتاب ترکیبی از بینش‌های روان‌شناختی و تمرین‌های عملی است. که تکنیک‌هایی برای مدیریت و غلبه بر تفکر بیش از حد در اختیار خوانندگان قرار می دهد. تا سلامت روانی و کیفیت کلی زندگی خواننده ارتقا یابد.

با ترنتون به موقع از طوفان افراط‌اندیشی بیرون بیایید!

آیا اغلب خود را در گرداب افکار منفی گرفتار می‌بینید؟

افکار متعدد در ذهن شما مانع از تمرکز شما بر روی کار می‌شود و در نتیجه بر بهره‌وری و رفاه شما تأثیر منفی می‌گذارد؟

تفکر بیش از حد، نه تنها آرامش شما را از بین می‌برد. بلکه می‌تواند به مرور زمان به مسائل جدی‌تری مانند اضطراب و افسردگی منجر شود. 

اگر این مسائل برای شما آشنا به نظر می‌رسند، کتاب زیاد بهش فکر نکن مانند قطب‌نمایی است. که برای خروج از آب‌های طوفانی افراط‌اندیشی و در نهایت حرکت به سمت ذهنی آرام‌تر و متمرکزتر به آن نیاز دارید.

رویکرد ساختار‌یافته برای مبارزه با افراط‌اندیشی: تخصص ترنتون را کشف کنید.

برخلاف بسیاری از کتاب‌های خودیاری که توصیه‌های کلی ارائه می‌کنند، کتاب زیاد بهش فکر نکن به صورت ریشه‌ای به علل بیش از حد فکر کردن، مانند اضطراب و استرس می‌پردازد. در ادامه این کتاب  راهکارهای عملی برگرفته از روان‌شناسی رفتاری را برای مقابله با این مشکلات ارائه می‌دهد. 

در حالی که کتاب‌های دیگر ممکن است راهکارهای موقتی برای از بین بردن افراط‌اندیشی ارائه دهند. کتاب نیک ترنتون رویکردی ساختارمند، مبتنی بر اصول علمی بیان می‌کند تا تغییری پایدار در الگوهای فکری شما ایجاد کند.
تکنیک‌ها و تمرین‌های ارائه شده در این کتاب به شما کمک می‌کنند. تا ذهنی انعطاف‌پذیر داشته باشید تا بتوانید افکار منفی را از خود دور کنید.

سفری به سوی آرامش روانی را با زیاد بهش فکر نکن آغاز کنید.

کتاب زیاد بهش فکر نکن یک سفر به سوی تسلط بر ذهن شماست. نیک ترنتون، با تخصص خود در روانشناسی رفتاری، تکنیک‌های زیادی برای رهایی ذهن و تمرکز بر زمان حال، ارائه کرده است. که عبارتند از: تمرکز حواس، قدردانی و مدیتیشن و… .

این کتاب به عنوان یک راهنمای عملی برای درک مشکلات تفکر بیش از حد است. و نقشه راهی برای فراتر رفتن از موانع ذهنی خود‌تحمیلی ارائه می‌کند. 

با به کارگیری روش های بیان شده در این کتاب، نه تنها استرس و اضطراب را کاهش می‌دهید. بلکه زندگی پربارتر، بدون نگرانی و رضایت‌بخشی را نیز تجربه خواهید کرد.

کتاب زیاد بهش فکر نکن برای شماست اگر …

– اغلب خود را در شبکه‌ای از افکار بی‌وقفه گرفتار می‌بینید که مانع بهره‌وری و آرامش ذهنی شما می‌شود.

– اضطراب یا استرسی را تجربه می‌کنید که ناشی از عادت بیش از حد فکر کردن شماست.

– علاقمندید روش های علمی و عملی برای مدیریت و غلبه بر تفکر بیش از حد را بشناسید.

– تمایل دارید که ذهن آگاهی، مدیتیشن و سایر تکنیک‌های کاهش استرس را یاد بگیرید و در برنامه روزانه خود بکار ببرید.

– به روانشناسی رفتاری و کاربردهای آن در مدیریت بهزیستی عاطفی علاقه دارید.

– در سفری به سوی خودسازی هستید و به دنبال تکنیکی ساختاریافته برای افزایش وضوح و تمرکز ذهنی خود هستید.

– می‌خواهید از زندان ذهنی تفکر بیش از حد رها شوید و آرزو دارید که زندگی متعادل‌تر، معنادارتر و بدون نگرانی داشته باشید.

-می‌خواهید تمریناتی انجام دهید که هدف آن‌ها مشغول کردن ذهن و بهبود واکنش شما به عوامل استرس‌زا است.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «زیاد بهش فکر نکن» چیه؟

درباره نویسنده

نیک ترنتون

نیک ترنتون، نویسنده و مربی زندگی، در توسعه شخصی با تمرکز بر رفاه ذهنی و عاطفی متخصص است. او نویسنده کتاب «از افراط اندیشی بس کنید: 23 تکنیک برای رهایی از استرس، توقف مارپیچ های منفی، تخریب ذهن و تمرکز بر زمان حال» که بخشی از مجموعه او «مسیری به سوی آرامش» است. آثار ترنتون راه‌های غیر متعارفی را برای حفظ ذهنی آرام و متمرکز در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و توصیه‌های عملی در مورد تنظیم احساسات و حضور ارائه می‌دهد. با 67 کتاب فهرست شده...