کتاب امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی

چگونه کسب و کار آنلاین خودمان را راه اندازی کنیم

Votre empire dans un sac-à-dos

نویسنده:
مترجم:
ناشر:

۱۶۰,۰۰۰ تومان ۱۲۶,۴۰۰ تومان

موجود

انتشار میلادی 2020
انتشار شمسی 1400
شابک 9786227044270
نوع جلد شومیز
قطع رقعی
تعداد صفحه 256
سری چاپ 3

Array

0/5 (0 دیدگاه)

سبک زندگی مستقل از مکان

کتاب امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی اثری جذاب و الهام‌بخش از استن للو است. این کتاب با بهره‌گیری از تجربیات شخصی و استراتژی‌های عملی، راهنمایی جامع و کاربردی برای راه‌اندازی کسب و کارهای موفق آنلاین ارائه می‌دهد. نویسنده روایت‌های شخصی را با راهکارهای کاربردی ترکیب کرده و نقشه راهی برای ایجاد یک سبک زندگی مستقل از مکان ارائه می‌دهد.

شما با مطالعه این کتاب می‌آموزید که چطور کسب و کار آنلاین خودتان را راه بیاندازید، بدون آنکه هیچ ایده، مهارت خاص و حتی سرمایه کافی داشته باشید! شما یاد می‌گیرید که چطور ایده‌های بی شمار خود را مدیریت کرده و با شناسایی فرصت‌ها، امپراتوری خود را گسترش دهید.

راهنمای مدیریت کسب و کار در سفر

للو در کتابش، سفر خود به عنوان یک دیجیتال نومد یا کوچ‌نشین دیجیتال را به اشتراک می‌گذارد و مباحث کلیدی مانند آزادی، کارآفرینی و سفر را بررسی می‌کند. او نحوه راه‌اندازی کسب و کار با منابع محدود را توضیح می‌دهد و بر اهمیت کارآمدی و مقرون به صرفه بودن تأکید می‌کند. این کتاب ابزارها و پلتفرم‌های دیجیتال مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار آنلاین را معرفی می‌کند، از جمله ابزارهای ارتباطی و نرم‌افزارهای مدیریت پروژه.

نویسنده در این کتاب تاکید زیادی بر اهمیت ساخت یک برند شخصی به صورت آنلاین دارد. او راهکارهایی برای استفاده مؤثر از رسانه‌های اجتماعی، ایجاد محتوا و شبکه سازی ارائه می‌دهد که بسیار کمک کننده هستند.

غلبه بر چالش‌های حفظ کارآمدی در سفر

کتاب امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی بر برنامه‌ریزی و مدیریت مالی درست تمرکز دارد و این عوامل را برای حفظ سبک زندگی کوچ‌نشینی دیجیتال ضروری می‌داند. علاوه بر این، در مورد بودجه بندی، تنوع درآمد و استقلال مالی نیز توضیحاتی را ارائه می‌کند.

چالش‌های حفظ بهره وری و کارآمدی در سفر نیز در این کتاب مورد توجه قرار گرفته‌اند. عواملی مثل تنظیم روتین‌ها، اولویت بندی وظایف و ایجاد تعادل بین کار و اوقات فراغت بر این کارآمدی اثر گذار هستند.

سفر پایدار

نویسنده به خوبی مفهوم سفر و زندگی پایدار را توضیح داده و خوانندگان را به توجه به تأثیرات زیست‌محیطی و فرهنگی خود تشویق می‌کند. او همچنین به چالش‌های رایج کوچ‌نشینان دیجیتال مانند احساس تنهایی، تطابق فرهنگی و حفظ روابط می‌پردازد و نکاتی در این زمینه به اشتراک می‌گذارد. در پایان، للو به آینده کار از راه دور و کوچ‌نشینی دیجیتال می‌پردازد و این موضوعات را با توجه به روندها و فناوری‌های نوظهور بررسی می‌کند.

کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» برای شماست اگر

  • آرزو دارید که یک کوچ نشین دیجیتال شوید و به جهان سفر کنید.
  • به راه اندازی یا مدیریت کسب و کار از راه دور علاقه مندید.
  • به دنبال مشاوره‌های عملی در مورد استقلال مالی و سفرهای مقرون به صرفه هستید.
  • می‌خواهید کار را با کاوش در فرهنگ‌های جدید ترکیب کنید.
  • به دنبال داستان‌های واقعی از موفقیت در زندگی و الهام گرفتن از آن‌ها هستید.
  • به حداقل رساندن تاثیرات منفی بر محیط زیست، فرهنگ محلی و… برایتان مهم است.
  • علاقه‌مندید با چالش‌های مسیر کارآفرینی بیشتر آشنا شوید.
  •  به دنبال راهنما در مسیر کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار هستید.

نقد و بررسی‌ها

نظرت در مورد «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» چیه؟

درباره نویسنده